Gå til innhold

Rikets røst med Otto Jespersen m.fl

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen fler som skal se det nye programmet med Otto Jespersen, Espen Eckbo og Henrik Elvestad? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Hva synes dere som så det?

Så bare litt jeg, måtte se litt fotball også. Men det jeg så, skuffet veldig. :-?

Skrevet

Synes det var gøy jeg. Særlig dette med Morten Harket.. :hoho: Han trodde ikke på fysisk masse... :hoho: Nei, det var bra...skal fortsette å se det...

Skrevet

Jepp, synes det var veldig bra, Morten Harket var best :sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vanvittig bra det innslaget med Morten Harket! :ler:

Og så må jeg jo si at Otto er seg sjøl lik. Og jeg har veldig sansen for han, selvom han går over alle grenser til tider. :wink:

K

Skrevet

Jeg lo godt av programmet.

Syntes fotballkommentatoren gjorde en spesielt god jobb :ler:

Skrevet
Jeg lo godt av programmet.

Syntes fotballkommentatoren gjorde en spesielt god jobb  :ler:

Ja, setter fotballen litt i perspektiv da altså. Når man legger merke til stjernene på gressmatta, da er ikke kampen spennende.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg så det ikke og har ikke planer om det heller. For han er jo ikke helt god Otto Jespersen. Er ikke verdt å se.

Skrevet

Syntes ikke det var særlig vellykket. Lo kanskje et par ganger, men var ganske negativt innstilt fra begynnelsen. På grunn av det tåpelige bombe-stuntet på operaen. Håper han får en straff som svir, der går iallefall grensa for meg!

Skrevet

Synes heller ikke det var noe morsomt. Jeg slo av i pausen. Men så var ikke jeg en særlig stor fan av Otto når han var i Torsdagsklubben heller da...

Synes det var litt morsomt med Harket, ja, men det var vel det eneste!

Skrevet

Noe var morsomt, men jeg kommernok ikke til anstrenge meg veldig for å få sett på nesten gang. Litt skuffet over manglende tempo og mye.. tja.. nøling. Harket var super, tut for moske var også artig også syns jeg Sponheim var bra (takla Jespersen glimrende)

Gjest Aurélie
Skrevet

Jeg lo vel mer enn jeg liker å innrømme. Synes ikke Jespersen i seg selv er morsom, men harseleringen med Harket gapskrattet jeg av. Enkelte kommentarer og reaksjoner fra "skjult kamera"-innslagene var også gøyale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...