AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Er fri sjel egentlig bare er en pen omskriving av personlighet med overveiende psykopatiske trekk? Anonymkode: 61c27...864
Gjest hind Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Nei. Det er en person som ikke er bundet av andres krav og forventinger og som tør å gå sine egne veier og tenke utenfor boksen.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 1 minutt siden, hind skrev: Nei. Det er en person som ikke er bundet av andres krav og forventinger og som tør å gå sine egne veier og tenke utenfor boksen. Men er ikke det svært ofte ensbetydende med å kjøre over andre med sin egen egoisme? Anonymkode: 61c27...864
Gjest hind Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men er ikke det svært ofte ensbetydende med å kjøre over andre med sin egen egoisme? Anonymkode: 61c27...864 Nei, det er ikke mitt inntrykk. Jeg ser på det mer å motsette seg å bli presset ned i den samme formen som alle andre. Jeg kjenner mange frie sjeler men ingen som kjører over andre med sin egoisme. Det er vel toppidrettsutøvere og toppledere som driver med sånt? De virker ikke særlig fri. Jeg tror ikke man kan være det hvis man må være best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå