Gå til innhold

Hvordan finne salgspris for aksjeleilighet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en side hvor man kan finne ut hva aksjeleiligheter har blitt solgt for?  (Jeg finner eiendomspriser.no for borettslagsleiligheter og en database for selveier, men ingenting for aksjeleiligheter).  Why??

Anonymkode: 207b7...7cb

AnonymBruker
Skrevet

Siste.eiendomspriser.no søk på adressen.

Anonymkode: 1adc9...aed

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, penny_ skrev:

Her fant jeg mange borettslagsleiligheter som ikke lå på eiendomspriser.no: https://www.dn.no/boligpriser/

Kanskje du finner noen aksjeleiligheter der.

Nope.  Dette var den ene siden jeg har sjekket. der finner priser på alt annet i nærområdet (selveier og borett), men ikke noe fra mitt borettslag som består av aksjeleiligheter. Veldig rart....  Har prøvd veldig mange søkeord på google, men finner ingenting. Ikke engang noe om hvorfor aksjeleiligheter er unntatt fra slike søk :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siste.eiendomspriser.no søk på adressen.

Nei. Som nevnt i star-innlegget, aksjeleiligheter kommer ikke opp der.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Som nevnt i star-innlegget, aksjeleiligheter kommer ikke opp der.

Aksjeleiligheter er det da et borttslag av typen Obos du mener? 

Eller er det privat obligasjonsbolig? Det siste er nemlig ikke en kjøp og salg av bolig. 

De som ikke står på siste.eiendomspriser er ikke solgt som bolig. Men vær klar over at boligrne ikke kommer inn i det offentlige registeret før de er overtatt av ny kjøper/eier, og at det da i tillegg går litt tid. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aksjeleiligheter er det da et borttslag av typen Obos du mener? 

Eller er det privat obligasjonsbolig? Det siste er nemlig ikke en kjøp og salg av bolig. 

De som ikke står på siste.eiendomspriser er ikke solgt som bolig. Men vær klar over at boligrne ikke kommer inn i det offentlige registeret før de er overtatt av ny kjøper/eier, og at det da i tillegg går litt tid. 

Aksjeleiligheter: https://www.finn.no/realestate/homes/search.html?ownership_type=2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...