Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har prøvd begge, hvilken er dere mest fornøyd med?

Anonymkode: 8e2c4...27a

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor i ansiktet? Synes juvederm er best i mine lepper, men synes Teosyal GA er best på nasolabiale linjer og marionettelinjer. Synes teosyal bygger litt mer/er litt stivere enn juvederm.

Anonymkode: 0127a...674

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvor i ansiktet? Synes juvederm er best i mine lepper, men synes Teosyal GA er best på nasolabiale linjer og marionettelinjer. Synes teosyal bygger litt mer/er litt stivere enn juvederm.

Jeg tenkte på lepper, det glemte jeg jo helt å få med. Merker du forskjell på varighet i leppene?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte på lepper, det glemte jeg jo helt å få med. Merker du forskjell på varighet i leppene?

Teosyal har nok vart lengst, men jeg er litt opptatt av å se nogenlunde naturlig ut. Synes leppene blir mer naturlig/myke med Juvederm :) 

Men tror det er veldig individuelt hvor lenge det varer.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teosyal har nok vart lengst, men jeg er litt opptatt av å se nogenlunde naturlig ut. Synes leppene blir mer naturlig/myke med Juvederm :) 

Men tror det er veldig individuelt hvor lenge det varer.

Ok, jeg er også ute etter ett naturlig resultat så da høres kanskje juvederm best ut:)

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg er også ute etter ett naturlig resultat så da høres kanskje juvederm best ut:)

Hør med behandler :) Som sagt så er det nok individuelle forskjeller :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har Teosyal i mine og ingen har lagt merke til det. Har ganske store lepper fra før av, så det har nok litt å si.

Anonymkode: 497b3...fef

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har Teosyal i mine og ingen har lagt merke til det. Har ganske store lepper fra før av, så det har nok litt å si.

Hvor mange ml har du? Hva er poenget når ingen legger merke til det? Kan du selv se det tydelig? Har også store/hvertfall større enn tynne lepper, fra før av, men vil ha mer fyldige. Er redd for å se ut som et andenebb.... Og også redd for å kaste bort 3000 kr på 1 ml om det ikke syntes når man har synlige lepper fra før..

Anonymkode: 619ee...f81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ml har du? Hva er poenget når ingen legger merke til det? Kan du selv se det tydelig? Har også store/hvertfall større enn tynne lepper, fra før av, men vil ha mer fyldige. Er redd for å se ut som et andenebb.... Og også redd for å kaste bort 3000 kr på 1 ml om det ikke syntes når man har synlige lepper fra før..

1 ml vil være synlig for andre. 0,5 ml vil bare gi litt ekstra plump om man har store lepper fra før. 

AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2018 den 12.58, AnonymBruker skrev:

Har 1ml. Ser det selv, så føler meg mye finere. Så det gjør det verdt det for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...