AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 I form av kjærestemateriale.. Kan du fortelle litt om det? Anonymkode: 23b47...770 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Njaaaa.... jeg har vært beatt av to samtidig, men jeg har aldri vært så forelsket i 2 at jeg ikke har visst hvem jeg skal satse på. Da er ikke følelsene sterke nok for noen mener jeg. Anonymkode: 292ef...81d 6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Når man står i et slikt valg, er det etter min erfaring slik at man ikke burde velge noen av dem. Anonymkode: ace1a...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 Når du har sånne valg, så vil jeg tro du har hatt nært forhold til begge to. Og i nær tid samtidig. Da er det du som har gjort dummeste valg. De to, fortjener noe bedre. De bør ikke stå i en situasjon ved å vente på at du skal velge en av de. Dette er stygt Anonymkode: 673fc...ea1 1
Trolltunge Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 Tre faktisk. Da jeg ble gravid med eldste barn ringte to ekser for å tilby seg å være far til barnet (de visste at de ikke var det). Begge begrunnet det med at de hadde trodd at vi med tiden ville finne tilbake til hverandre, og de ville si at det ikke gjorde noe at jeg fikk et barn. Begge hevdet at de ville elske barnet som sitt eget. Jeg valgte å bli med barnefaren. En tabbe, skulle det vise seg, men tror ikke at det hadde gått med de to andre heller forsåvidt, for jeg hadde ikke tanker om at vi på sikt skulle finne tilbake til hverandre. Men tilbudene stakk unektelig litt hull på at menn flykter fra forpliktelser. Det var rett og slett litt overveldende! 5
Duftavsommerregn Skrevet 23. mars 2018 #6 Skrevet 23. mars 2018 Neeeh. Roter meg aldri opp i to kvinnfolk samtidig. Det er å be om trøbbel Bli glad i noen eventuelt forelsket tar også litt tid. Så nei. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #7 Skrevet 23. mars 2018 Holdt vel på med to stykk samtidig og begynte liksom å nærme seg seriøst, så måtte ta valget. Nr. 1 hadde jeg masse til felles med, lik utdannelse, bakgrunn, hobbyer og humor. Nr. 2 var så ulik meg som man kunne få, vidt forskjellig bakgrunn og interesser, han var «bondeknøl», mens jeg var verdensvandt. Gjett hvem jeg gikk for a? Nr. 2. Angrer jeg? Jepp. Anonymkode: e6846...728 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Skrevet 23. mars 2018 Ja, for ca 12 siden, var der en mann (som jeg hadde vært veldig interessert i ganske lenge) som ønsket å be meg ut på date og fortalte meg at han var intrisert i et seriøst forhold med meg. Jeg hadde samtidig nettopp møtt en helt ny mann og valgte han istedenfor.. Mange år etter, og mange dårlige minner og historier fra et forhold med en psykopat, sitter jeg her og vet at valget jeg tok var feil. (men vet jo aldri om det hadde vært rett om jeg valgte omvendt heller da) Anonymkode: 5b9ba...a20
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. mars 2018 #9 Skrevet 23. mars 2018 Ja, hadde to kjærester ei stund mens jeg bestemte meg. Valgte den ene til slutt. Var en stressende tid egentlig men jeg klarte ikke å bestemme meg Begge mennene visste om den andre så helt åpent altså , ikke noe bak ryggen greier
bortebra Skrevet 23. mars 2018 #10 Skrevet 23. mars 2018 Jeg vet ikke om det har vært et reelt valg noen gang; at jeg virkelig har vært usikker. Det har heller handlet om at jeg ikke har likt noen av dem godt nok. Blir jeg først forelska, så er det ikke plass til andre i hodet mitt.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #11 Skrevet 24. mars 2018 Det er et ordtak som sier at "Hvis du elsker to personer samtidig, velg den andre. Fordi hvis du virkelig elsket den første, ville du ikke falt for den andre." Anonymkode: 530c5...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #12 Skrevet 25. mars 2018 Jeg datet en mann som jeg ble veldig betatt av. Vi var veldig like med tanke på felles interesser o.l. Men han skulle på jobbreise i noen måneder og hadde ikke tid til meg akkurat da. det ble til at jeg datet videre og ble sammen med en annen mann imellomtiden. Da han kom tilbake fra jobbreise gav jeg han likevel en ny sjanse og jeg har aldri vært så glad og lykkelig for at jeg gikk tilbake til han første. Det var jo egentlig han jeg ville ha! Anonymkode: c86ab...199
bulken Skrevet 25. mars 2018 #13 Skrevet 25. mars 2018 har vært borti sånt ja, men det var damer, endte opp uten noen av de. så den e vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #14 Skrevet 25. mars 2018 Jeg har datet en fyr som er lik meg i humor, interesser, gir meg mye komplimenter og bekreftelser ++. Han er ca 9 år eldre enn meg. Men av diverse grunner har jeg sagt til han at vi ikke kan gå inn i et forhold siden ting er som er er, gidder ikke utdype mer. Han vet hva som skal til for at jeg skal involvere meg 100%, men gjør det ikke... Men å gi slipp på han er vanskelig. Jeg har som sagt da ikke lovet han noe forhold per dd. Egentlig burde jeg dumpet han, men så lenge han er her er det vanskelig. Når han drar og jeg får han på avstand kommer tvilen og jeg vet hva som egentlig er rett. Jeg har også ved en anledning prøvd å kutte ut å møte han, men så greier han å huke meg tilbake på et eller annet vis. Vet ikke hva jeg tenker, om jeg gir det tid så kanskje han faktisk ofrer det som skal til for meg? Men jeg kan jo heller ikke sitte på gjerdet å vente på han... Ingen venner/familie vet om han. Min venner visste om han i starten, så fortalte jeg dem det når jeg hadde avsluttet datingforholdet med han og de var enige med meg. Treffer han sånn sett i smug.. Han forer meg med bekreftelser (Jeg er pen, har fin kropp, han er glad i meg++). Har nå møttes noen mnd og jeg må snart ta et valg om jeg skal dumpe han eller ikke. Så traff jeg på en veldig hyggelig fyr (har ikke hatt sex med han) og han har livet helt på stell, ikke helt som han første. For meg er det viktig med en stabil type. Etter å ha møtt han 1 gang, ble det plutselig til 3 treff. Hadde han på snap og en dag spurte han om jeg ville møtes over en kaffe. Tenkte det ikke kunne skade. Så ble det to til.. Han er 10 år eldre. Som sagt, ingen sex. Går ikke såpass langt. Men helt umoralsk er det jo, føler meg grusomt utro mot to menn jeg ikke er kjærester med. Har alltid valgt feil menn, og dette er vanskelig. Kanskje jeg burde dumpe de begge 2 og legge dating på is. Begge to er gode menn, men mann nr 1 har som sagt en uheldig livssituasjon som kompliserer ting veldig. Anonymkode: 23b47...770 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #15 Skrevet 25. mars 2018 På 23.3.2018 den 22.53, AnonymBruker skrev: Holdt vel på med to stykk samtidig og begynte liksom å nærme seg seriøst, så måtte ta valget. Nr. 1 hadde jeg masse til felles med, lik utdannelse, bakgrunn, hobbyer og humor. Nr. 2 var så ulik meg som man kunne få, vidt forskjellig bakgrunn og interesser, han var «bondeknøl», mens jeg var verdensvandt. Gjett hvem jeg gikk for a? Nr. 2. Angrer jeg? Jepp. Anonymkode: e6846...728 Kan jeg spørre hvor lenge du datet disse? Anonymkode: 23b47...770
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #16 Skrevet 25. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvor lenge du datet disse? Anonymkode: 23b47...770 1-2 måneder. Vi var ikke eksklusive før jeg måtte velge. Anonymkode: e6846...728
duplexx Skrevet 25. mars 2018 #17 Skrevet 25. mars 2018 Uff ja. Det funket ikke med noen av dem i lengden. Nr. 1 var veldig tilgjengelig, jeg kunne flyttet rett inn, men de riktige følelsene var ikke der. Nr. 2 var altoppslukende intens kjærlighet, men han bodde i Sverige, og var her kun via jobb. Han kunne bo hos meg en uke, men ikke tilby meg det nr. 1 kunne. I form av en fremtid, stabilitet, et liv sammen. Ikke enda i alle fall. Jeg dumpa nr. 1. Nå har jeg dumpa nr. 2 også...
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #18 Skrevet 25. mars 2018 Jeg datet en fyr som hadde alt jeg hadde sett etter, han var veldig interessert i meg, men jeg hadde ikke helt de rette følelsene for han. Og så datet jeg en fyr som bodde langt unna meg, men som jeg hadde kjent lenge, men han visste ikke hva han ville. Jeg dumpa nr. 1 og gikk for nr. 2. Etter å ha vært sammen med nr 2. et halvt år, oppdaget jeg at han var psykopat. Etter 1 år kom jeg meg unna. Jeg har vært singel siden, og det er 2 år siden jeg dumpa han, jeg er altfor redd for å møte enda en psykopat. Anonymkode: 2d598...623
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #19 Skrevet 25. mars 2018 Jeg har, og det gikk slik Anonymkode: 3066e...9b8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #20 Skrevet 26. mars 2018 Vanskelig valg antar jeg. kan du fortelle litt om dine valg? Anonymkode: c86ab...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå