AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Er det mulig? Uten at jeg sulter meg . Anonymkode: d8f79...7c5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Ja, men det blir ikke fett, det blir vann. Anonymkode: 755e3...214 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Ikke mulig uten å sulte seg og innta uforsvarlig lite væske i tillegg. Anonymkode: 09cd8...2cc 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 Nei, det er ikke mulig. Du mener å gå ned, og forbli på den vekten? Det er umulig. Og jeg skal love deg, skal du gå ned 5 kg på en uke, så vil du være i elendig form. Anonymkode: d31ee...75c 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 Ja, rett etter man har født 🤔 😂 Ellers tror jeg det er ganske vanskelig uten å sulte seg, men kanskje ikke umulig. Men jeg har gått ned 5 kilo på 2,5 uker nå, og aldri vært sulten i den tiden. Heller ikke overvektig og spist både taco, pizza og godt i helgene. Så kanskje mulig vis man er veldig overvektig og tar en helomvending i kostholdet?!? Anonymkode: a2b79...5e7 1
penny_ Skrevet 23. mars 2018 #6 Skrevet 23. mars 2018 (endret) 7000 kcal i underskudd tilsvarer ett kg vekttap. Hvis du forbrenner 2000 kcal per dag, så kan du maks ligge 2000 kcal i underskudd per dag. Det er 14 000 på en uke. Altså 2 kg. Endret 23. mars 2018 av penny_
Pringle Skrevet 23. mars 2018 #7 Skrevet 23. mars 2018 Du kan kanskje veie 5 kilo mindre etter en uke med null inntak av føde, på grunn av magesjau eller en fasteperiode på annet vis, men det er sulting selv om du ikke kaller det sulting, og du blir nok like sulten etterpå, og du går nok like fort opp igjen etterpå. Vil du ha tips og råd om sunn, effektiv slanking, eller bare informasjon om sinnsvake påfunn?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Skrevet 23. mars 2018 4 timer siden, penny_ skrev: 7000 kcal i underskudd tilsvarer ett kg vekttap. Hvis du forbrenner 2000 kcal per dag, så kan du maks ligge 2000 kcal i underskudd per dag. Det er 14 000 på en uke. Altså 2 kg. I teorien ja, men er nok ikke slik i praksis. Mye annet som spiller inn. Jeg gikk ned 3 kilo på en uke, og hadde aldri i livet 21 000 kcal i underskudd. Jeg spiste endel, mye juicing med grønnsaker og drakk ca 2 liter vann per dag. Samboeren min gikk ned 2 kilo på en uke uten 14 000 i kcal underskudd, samme kosthold som meg. Ingen av oss trente den første uken. Etter denne uken gikk vi fortsatt ned, 1-2 kilo ca per uke, vi trener hver dag, samme inntak av mat som den første uken. Totalt har jeg gått ned 5 kilo på 2,5 uker. Aldri følt meg bedre eller hatt mer energi som nå. Var kun de 3 første dagene som var litt mer tunge enn normalt. Vi har ikke som mål å gå mest mulig ned i vekt, men et kosthold basert på ren mat og uten kjøtt for helsens del. Masse juicing med mye grønnsaker. Vektnedgangen er en bonus. I helgen unner vi oss både litt brus, sjokolade og mindre sunne middager. Før dette hadde vi et helt "vanlig" norsk kosthold. Anonymkode: a2b79...5e7 2
penny_ Skrevet 24. mars 2018 #9 Skrevet 24. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: I teorien ja, men er nok ikke slik i praksis. Mye annet som spiller inn. Jeg gikk ned 3 kilo på en uke, og hadde aldri i livet 21 000 kcal i underskudd. Jeg spiste endel, mye juicing med grønnsaker og drakk ca 2 liter vann per dag. Samboeren min gikk ned 2 kilo på en uke uten 14 000 i kcal underskudd, samme kosthold som meg. Ingen av oss trente den første uken. Etter denne uken gikk vi fortsatt ned, 1-2 kilo ca per uke, vi trener hver dag, samme inntak av mat som den første uken. Totalt har jeg gått ned 5 kilo på 2,5 uker. Aldri følt meg bedre eller hatt mer energi som nå. Var kun de 3 første dagene som var litt mer tunge enn normalt. Vi har ikke som mål å gå mest mulig ned i vekt, men et kosthold basert på ren mat og uten kjøtt for helsens del. Masse juicing med mye grønnsaker. Vektnedgangen er en bonus. I helgen unner vi oss både litt brus, sjokolade og mindre sunne middager. Før dette hadde vi et helt "vanlig" norsk kosthold. Anonymkode: a2b79...5e7 Jeg går ut fra at ts vil miste fett. Du mistet nok mest vann. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #10 Skrevet 24. mars 2018 Oppsøk nærmeste barnehage hvor de har omgangssyke-virus. Blir du hardt nok rammet forsvinner det fort 2-5 kilo i løpet av ei uke. Anonymkode: 2f639...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå