AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Jeg skal male stuen og soverommet, men sliter med å velge farge, for det er så vanskelig å se for seg hvordan fargene fra fargekartet blir når de er i et helt rom. Håper noen her vet om fine farger som kan passe Til stuen leter jeg etter en lys, avslappende, blå eller blågrønn farge som passer til grått gulv, mens på soverommet ser jeg etter en lys, klar, grønnfarge. Noen som har tips? Anonymkode: 9901d...c6d
KaDust Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Har du prøvd Jotun/Lady sin app? Der kan du omtrentlig se hvordan det blir. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Ikke for å være negativ, men jeg synes du skal oppsøke et sted med blå vegger, for å se hvordan det påvirker deg. Jeg er av dem som påvirkes av farger, og hadde en periode et kontor med blåmalte vegger (relativt mørk farge). Det kontoret gjorde meg nedstemt, selv om jeg liker blått. Nå er det jo ikke verre enn å male om, hvis det viser seg at du ikke trives med den fargen du har valgt. Men det kan spare deg for litt jobb, om du finner ut på forhånd at det er noen farger du ikke trives med, når de dekker store flater. Anonymkode: 8c8b0...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå