AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Del Skrevet 23. mars 2018 Kan noen vær så snill svare på dette? Haster litt Anonymkode: dca63...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pudderrosa Skrevet 23. mars 2018 #2 Del Skrevet 23. mars 2018 Dette er det nok ikke noe entydig svar på dessverre. Det spørs veldig på hvordan ungdomsskole du har gått på og hvor godt du hang med der, samt hvor godt du hang med i 1T. Var du god i matte på en god ungdomsskole var overgangen til 1T kjempeliten, var du middels god i matte på en middels god skole var overgangen naturlig nok mye større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepsimaxtakk Skrevet 23. mars 2018 #3 Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Det er mye nytt i t-matte, men egt ikke så vanskelig så lenge du har et hode for matte. R kan jeg ikke si noe om enda Endret 23. mars 2018 av pepsimaxtakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaprosa20 Skrevet 23. mars 2018 #4 Del Skrevet 23. mars 2018 For min del var det et mye større hopp fra ungdomsskole til 1T. Mye nytt stoff som tok tid å lære. Men dette har sammenheng med hvilke karakterer du hadde på ungdomsskolen og hvilken karakter du klarer å oppnå i 1T. Jeg fikk 5 i matte på u-skolen (en veldig sterk 5-er) og datt ned til 3/4 i starten av 1T. Etter jul fikk jeg dreisen på det og fikk 5 i standpunkt. Året etter (altså R1) gikk jevnt over greit, men endte med 4 i standpunkt. Det skal sies at jeg var nærme å få 4 i 1T og 5 i R1, så det var små marginer. Jeg tenker uansett at overgangen fra u-skolen til 1T er størst, MEN hvis du ikke får til 1T i løpet av året kommer du til å slite minst like mye med R1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #5 Del Skrevet 23. mars 2018 Jeg vil si fra us til T-matte. Jeg hadde 5 på us, men det ble ganske stor overgang likevel. På R1 føler jeg at man fokuserer på færre tema som man går grundigere i, mens T-matte er så mye forskjellig. Og når man har R1 er man gjerne mer vant til arbeidsmengden. Jeg fikk bedre karakter i R1 enn 1T, og vet om flere andre som også fikk det. Anonymkode: aa725...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fersken90 Skrevet 23. mars 2018 #6 Del Skrevet 23. mars 2018 Jeg var mattelærer på videregående, og så at det var mest krevende med overgangen fra ungdomsskole til T-matte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hm0010 Skrevet 23. mars 2018 #7 Del Skrevet 23. mars 2018 Går t-matte nå og det er helt klart mye nytt pensum fra ungdomsskolen. Nesten alt er nytt og det er mye å lære seg, men selv hadde jeg 4 i matte på ungdomsskolen og har nå ca. 5 i t-matte! Synes selv det er ganske mye å lære seg, men det går helt fint så lenge man prøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Del Skrevet 23. mars 2018 Jeg synes det var størst overgang fra 9. til 10. klasse på ungdomsskolen. Med 4 fra 10. klasse (alltid 5 før det), holdt jeg 4 uten så mye innsats i t-matte, også 4 på eksamen. R1 og R2 fikk jeg 5 i, matematikk på universitetet er nå helt greit med litt jobb (B). Anonymkode: 46f49...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå