AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Hei. Jeg trener på ett treningssenter og har gjort det en god stund. Fikk tilbud om en gratis pt time når jeg ble medlem men tok aldri imot tilbudet rett og slett fordi jeg liker å trene for meg selv.jeg har allerede gått ned 25 kg på viljestyrke og trenings rutiner. Idag fikk jeg melding fra treningssentret om at jeg ikke har benyttet meg av tilbudet og de vil booke inn en tid for meg. Er dette ett krav at man MÅ gjøre det? Jeg har angst og bekjemper denne ved å trene og koble av.det siste jeg vil er å ha en som skal se på at jeg svetter. Misforstå meg rett, jeg har ingenting imot PT og de kan sikkert hjelpe meg masse men jeg vil ikke ha hjelp. Kan jeg si nei til dette eller er det pålagt? Anonymkode: 51177...863
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Selvsagt kan du si nei. Anonymkode: 20235...873
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Hvordan sier jeg nei på en fin måte da? Kanskje bare ikke svare i det hele tatt.. Anonymkode: 51177...863
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan sier jeg nei på en fin måte da? Kanskje bare ikke svare i det hele tatt.. Anonymkode: 51177...863 Du kan vel bare si noe som "tusen takk for tilbudet, det setter jeg pris på, men jeg har ikke behov for det og ønsker å ikke benytte meg av det". Anonymkode: 20235...873 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 Jeg jobber som pt i en stor treningskjede og dette er noe nytt sjefene vil vi skal begynne med. Tvangsbooking. Selv holder jeg meg for god for det, men det er mange pt'er som gjør det. Du skal selvfølgelig få lov til å gjøre akkurat som du vil, ingen skal tvinge deg til å trene med PT! Det er 24 timers avbestillingsfrist på disse timene, så hvis du ikke svarer vil du miste timen din og pt'en vil få betalt selv om du ikke dukker opp. Bare send en mld og si at du ikke vil benytte deg av tilbudet Anonymkode: 74d96...982 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber som pt i en stor treningskjede og dette er noe nytt sjefene vil vi skal begynne med. Tvangsbooking. Selv holder jeg meg for god for det, men det er mange pt'er som gjør det. Du skal selvfølgelig få lov til å gjøre akkurat som du vil, ingen skal tvinge deg til å trene med PT! Det er 24 timers avbestillingsfrist på disse timene, så hvis du ikke svarer vil du miste timen din og pt'en vil få betalt selv om du ikke dukker opp. Bare send en mld og si at du ikke vil benytte deg av tilbudet Anonymkode: 74d96...982 Hei!. takk for svar. Så PT tjener på at jeg ikke dukker opp? Fikk tilbudet da jeg var helt ny på senteret. Fikk omvisning av senteret og instruktørens telefonnummer. Jeg lagret nummeret men tok aldri kontakt. Nå, etter kanskje ett halvt år, fikk jeg melding av en annen personlig trener angående dette. Svarte aldri på meldingen så håper de tar hintet. Det er jo egentlig ett veldig bra tilbud å få gratis pt time. vet jo at det koster veldig mye å ha privat trener. men det er bare ikke noe for meg og det frister ikke heller. Fikk aldri noe mer sms etter at jeg ikke svarte. Håper bare jeg ikke blir headhuntet når jeg er på treningen neste gang. Trener på ett lite treningssenter. Anonymkode: 51177...863
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #7 Skrevet 25. mars 2018 Som PT får du kun betalt for de timene du har, derfor er det 24 timers avbestillingsfrist for å hindre tapt inntekt for PT'en. Sier du fra noen timer før timen (eller ikke i det hele tatt), får ikke PT'en booket inn en ny kunde på så kort varsel og får dermed ikke betalt for timen med mindre du blir belastet for den timen du ikke dukker opp på. Jeg regner derfor med at denne PT'en har fått betalt dersom du verken dukket opp eller meldte avbud. For din del spiller det vel ingen rolle, du ville ikke ha timen uansett og nå er den trukket og du vil ikke få tilbud om noe ny Anonymkode: 74d96...982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå