Gå til innhold

Hva slags menn er igjen på markedet når man nærmer seg 40 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja det lurer jeg på? 

Jeg er på vei ut av et langt forhold med 2 barn. Lurer veldig på hva fremtiden skal bringe og er jo på sikt interessert i å møte en ny. 

Er de beste mennene i den alderen allerede tatt? 

Anonymkode: c66ed...1fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn med små peniser :fnise:

Anonymkode: 752d8...b31

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn med små peniser :fnise:

Anonymkode: 752d8...b31

Er det deg igjen? Mann kamuflert bak anonymknappen som later som du er kvinne og prøver å framprovosere med penisshaming? Få deg et liv. Ser deg i alle penis tråder

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Om du søker etter en kvalitetsmann vil jeg si de er få i antall og vanskelig å finne uansett alder. Jeg tror nok ikke toget har gått for deg, men du må være bevisst på hva du kan tilby også. Også må du kanskje date på en annen måte enn du gjorde før (f.eks. nettdating).

Jeg er singel dame, lutt yngre enn del og uten barn, og nettdater. Jeg mener det er mange menn i din alder og i samme livssituasjon som deg på utkikk :)

Anonymkode: 8ecf4...d5f

Skrevet

Det er jo en del menn som også har et forhold eller ekteskap bak seg.

Variasjonen her er vel minst like stor som blant damene.

Mine foreldre skilte seg omtrent i den alderen. Og begge fant seg en betydelig bedre partner etterhvert.

Jeg hadde to fantastiske steforeldre, helt normalt greie foreldre :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Min tante separerte seg rett før 40årsalderen, og nå er hun sanmen med en meget vakker, høy og slank mann på samme alder som var skilt. Syns ikke noe karakteriserer dem, de er vanlige, gode mennesker. Begge har gode jobber og flotte barn som var tenåringer og voksne når de møttes.

Syns hun sa hun hadde møtt han en plass og så bare sendt melding til han på facebook, så gikk det ganske naturlig etter det.

Anonymkode: 08f1e...ada

• Liker 1
Skrevet

Det dukker nok opp noen nyskilte menn. 

AnonymBruker
Skrevet

Ville satset på andre i samme situasjon som deg. En del av de som er singel og barnløs i den alderen er bare søppel: rusmisbrukere, alkisser, rundbrennere, alvorlige psykiske problemer, usunn livstil så de dør før de er 50 osv. 

Anonymkode: fff3d...6cf

• Liker 2
Skrevet

Hva slags menn som er tilgjengelige kommer nok i stor grad an på hva du selv har å tilby.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo finne deg en yngre mann.

Anonymkode: c2a48...c9b

AnonymBruker
Skrevet

Det var voldsomt så negative. Du har også de mennene som aldri har hatt noen suksess med kvinner. Ikke fordi de er sjåvinistiske, tvert i mot, fordi de er for snille, ikke har skikkelig tak i hvordan de sier nei, for de er redde for at selv et, "nei?", vil skremme vekk kvinner.

Ryggrad kan trenes opp. Slike er gode omsorgspersoner, snille, gode, varme. Men med mindre du sier i fra om at du vil bli pult, ikke elsket, så kan slike bli kjedelige i senga.

Anonymkode: 0c1d0...caf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn i samme situasjon som deg, nyskilt og med barn... Ellers så har du de raringene som det aldri blir noen norsk dame på. 

Anonymkode: 64f8f...ef8

Skrevet

Oldcels.

Gjest Melis123
Skrevet

Syns det er mange flotte menn i den alderen jeg😊 men den beste kapret jeg nå nettopp ( sorry kvalmende nyforelsket😍🤭🙈) Er ingenting å se mørkt på i det hele tatt, det er mange bra menn som er klar for runde to eller tre for den saks skyld😊 

Masse lykke til i et nytt kapittel😊

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville satset på andre i samme situasjon som deg. En del av de som er singel og barnløs i den alderen er bare søppel: rusmisbrukere, alkisser, rundbrennere, alvorlige psykiske problemer, usunn livstil så de dør før de er 50 osv. 

Anonymkode: fff3d...6cf

Jaha. Singel mann her, 36 og uten barn. Både utdannet og i jobb, og har ingen av problemene du skisserer opp. En del trening og relativt sunn livsstil. Det er bare at det skal veldig mye til før jeg går inn i et forhold, og jeg skal heller ikke ha barn. Da er det klart det vanskeligere å treffe noen det matcher med, siden de fleste kvinner ønsker barn. 

Anonymkode: 3873b...d9c

• Liker 6
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja det lurer jeg på? 

Jeg er på vei ut av et langt forhold med 2 barn. Lurer veldig på hva fremtiden skal bringe og er jo på sikt interessert i å møte en ny. 

Er de beste mennene i den alderen allerede tatt? 

Det som venter deg er online dating, sannsynligvis en haug med avvisninger og frustrasjoner. Men innimellom får du også en mulighet til å treffe nye fantastiske mennesker, selv om ikke alle nødvendigvis er kjærester for livet. Din X er muligens drømmemann for noen andre (ja, vanskelig å forestille seg), på samme måte som noen andre sin X kan være din nye drømmemann. Og det kommer nye ut på markedet hele tiden; i vår opplyste alder hvor de fleste av oss er i fin stand til å ta vare på både oss selv og barna våre, så er det færre og færre som gidder å bli igjen i forhold som suger. Så bit tenna sammen, vær forsiktig, by på deg selv og ta deg tid til å treffe noen så ofte du orker / gidder, så tror jeg ikke oddsene dine er noe særlig dårligere enn de var før. Det handler nok mer om hvem du er og hvordan du oppfører deg, enn alderen din.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, hind skrev:

Hva slags menn som er tilgjengelige kommer nok i stor grad an på hva du selv har å tilby.

Hva tenker du på da?

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Kreator skrev:

Det som venter deg er online dating, sannsynligvis en haug med avvisninger og frustrasjoner. Men innimellom får du også en mulighet til å treffe nye fantastiske mennesker, selv om ikke alle nødvendigvis er kjærester for livet. Din X er muligens drømmemann for noen andre (ja, vanskelig å forestille seg), på samme måte som noen andre sin X kan være din nye drømmemann. Og det kommer nye ut på markedet hele tiden; i vår opplyste alder hvor de fleste av oss er i fin stand til å ta vare på både oss selv og barna våre, så er det færre og færre som gidder å bli igjen i forhold som suger. Så bit tenna sammen, vær forsiktig, by på deg selv og ta deg tid til å treffe noen så ofte du orker / gidder, så tror jeg ikke oddsene dine er noe særlig dårligere enn de var før. Det handler nok mer om hvem du er og hvordan du oppfører deg, enn alderen din.

Ja regner med at det vil være annerledes å date nå kontra i 20-årene. Jeg har jo aldri vært på Tinder og aldri datet noen fra nettet før. 

Når det gjelder alderen min er jeg ikke super bekymret, foreløpig ser jeg yngre ut enn jeg er og er fremdeles attraktiv. Egentlig så merker jeg at jeg har mye mer draget nå enn jeg hadde når jeg var yngre. Har kanskje med selvtillit å gjøre. Jeg vet jo at dette ikke kommer til å vare evig. Om noen år vil jeg sikkert se eldre ut. Foreløpig er jeg nok like fin som jeg var i 20-årene og jeg får mye oppmerksomhet når jeg er ute, mer enn de fleste. 

Jeg liker menn mellom 35 og 40 år. Så da må han enten ha barn fra før eller ikke ønske barn siden jeg ikke vil ha flere. Jeg ser jo at kamerater på min alder som ikke har fått seg barn eller har havnet i langvarig forhold gjerne har noen problemer med å binde seg og sånne menn vil jeg jo helst styre unna. Samt at mange i denne alderen nå er i etableringsfasen. Godt å høre at erfaringen tilsier at det finnes mange bra menn der ute. 

Skrevet (endret)

B.la. en mann som meg på 40 er på datingmarkedet(selv om jeg tok en pause fra internettdating en periode).Hun siste jeg skreiv med på en datingside mente jeg MÅTTE ha barn siden hun hadde..Det har jeg jo ikke og er ganske så fri&frank,men det hører visst til sjeldenhetene har jeg fått erfare..Tok meg likesågodt en pause fra datingsider fram til nylig..

:)

Endret av Tyrk40
Noe tillegg
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til TS. Så trist at dere ikke fikk forholdet til å fungere, spesielt med tanke på barna. Markedet du beveger deg ut i nå er ganske så komplisert. De fleste single menn på din alder er fraskilte med barn og da blir det å forholde seg til eks'er og samværsavtaler. Eller finn deg en barnløs mann, men husk at de som nærmer seg 40 og aldri har bodd med noen pleier å være rimelig selvsentrerte og spesielle da de aldri har trengt å ta hensyn til noen andre i sitt voksne liv.

Anonymkode: 1240b...367

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...