AndreaE Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Hei folkens!!! Jeg er på utkikk etter en stang ala den på bildet. Men uansett hva jeg søker så finner jeg ikke frem. Jeg har sett det i en leilighet i Oslo engang tidligere i år, på visning - men glemte å spørre hvor den var fra.. Hvis noen har en anelse eller vet om noe liknende så rop ut 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Tipper den er laget etter mål. Jeg har en lignende som ble laget i det lokale hjelpefengselet (de lager slike ting på bestilling). Anonymkode: ad8a9...1b1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Har du sett på TV2 og tid for hjem med Kjersti Bergersen? Der lager de ofte arige ting av rørlegger rør. Det mener jeg du her lett kan gjøre også. Men metallet tror jeg ikke du får i annet enn blankt stålfarget eller kobber. Da kjøper du en stang, en u del for å få stangen til å gå oppover, et lite oppover rør og en festesak til å feste stangen i veggen og taket. Skal du bruke kleshengerere med metallkrok på så bør du ikke male. Finner du kleshengere med plast eller stoff på hengekroken kan du spraymale metallet sort om du ikke vil ha det blankt. Ta bildet med det på en butikk der de selger rør, Jula eller rørleggeren. Anonymkode: 98252...bad 3
AndreaE Skrevet 24. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2018 Takk for råd, får prøve å lage selv ! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå