Gå til innhold

Hår overalt... Hvor mye er vanlig å miste?

Gjest Jegskulleønskeat

Anbefalte innlegg

Gjest Jegskulleønskeat

Føler jeg mister urolig mye hår for tiden, og at det er hår overalt i senga når jeg ligger nede. I senga, på klærne, i badekaret osv. Føler jeg mister en hel haug, mer enn før. Hva kan være grunnen til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vanlig å miste alt fra 60-150 hårstrå hver dag. Om du har langt hår blir det ekstra synlig og kan kanskje derfor virke som om det er mye mer.

Anonymkode: 153b7...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig å miste alt fra 60-150 hårstrå hver dag. Om du har langt hår blir det ekstra synlig og kan kanskje derfor virke som om det er mye mer.

Har ganske langt hår ja, så mulig svaret ligger der. Har lurt på om det kan ligge sykdom bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mulig flekkvis håravfall? Det startet sånn hos meg, så kom flekkene etterhvert..

Anonymkode: 98637...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt folk si at man mister ekstra mye hår hvert 7ende år eller hva det nå var. I september i fjor mistet jeg enormt mye hår, det var hår over alt. I dusjen stod jeg med store klaser av hår i hendene da jeg vasket håret. Full av panikk og angst. Håret ble veldig tynt. I desember begynte det å gi seg og nå har jeg enormt mye hår som vokser ut igjen. Aldri hatt sånne småhår som stikker ut i alle retninger før, men det har jeg nå. Har heller ikke opplevd et så enormt håravfall før noensinne. 

Det kan være dette du er igjennom nå, men om du er urolig så ta en tur til legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja håret har vel forskjellige vekst sykluser og man kan oppleve mer håravfall i enkelte perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg mister hår hele tiden. Sluken tetter seg hver gang jeg dusjer. Dette har jeg gjort i årevis. Håret er like fint og tykk uansett. 

Anonymkode: bb465...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...