AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Jeg jobber som leder på en arbeidsplass som har vært mitt liv i mange år. Nå har jeg kommet en plass hvor jeg kjenner meg tom, motløs og umotivert. Jeg har ingen utfordringer i hverdagen, bare jag og mas om å oppnå resultater. Av og til når jeg disse målene, av og til ikke, men jeg har kommet dit at jeg ikke bryr meg lengre. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg vil gjøre med livet mitt. Jeg har skiftet arbeidsplass noen ganger (er 35 år), og har holdt på med mye forskjellig. Men enda ikke funnet en plass jeg vil være mer enn noen år. Jeg høres vel ut som at jeg har en depresjon, for jeg har ingenting som driver meg lengre. Ingenting jeg brenner for. Har ingen hobbyer eller aktiviteter heller. Og jeg har ikke anelse på hvor veien videre er. Karrieremessig er den mørklagt. Hvordan kan jeg finne ut hva jeg ønsker å gjøre? Vil ikke kaste bort livet på en jobb jeg gruer meg til å gå til om morgenen. Anonymkode: 3a1e4...e5b
AndreaE Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Det er aldri for sent å studere! Hva med å finne noe du virkelig er interessert i, noe helt nytt, som du kan studere og utforske en ny (eller glemt) del av deg? Bytte vei helt? Nå vet jeg ikke i hvilken yrkesgruppe du tilhører, men du kan jo videreutvikle deg inn i et nytt felt evt, jobbe som leder i kultur/kunst industrien ?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Jeg ville søkt ny jobb. Komme inn i et nytt miljø med andre arbeidsoppgaver. Kanskje vurdert å starte noe for meg selv om jeg hadde en god idé. Eller studier. Har du tjent godt og kan ta deg litt fri, kan du jo gjøre som ungdommen; reis jorden rundt! Anonymkode: 20778...800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå