Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til at mamma er sur og klager når hun skal vaske i huset, skjønner ikke hvorfor det må være sånn? Det er alltid noe hun skal påpeke og det er veldig slitsomt å bo hjemme når hun holder på sånn. Som feks, da hun skulle vaske klær  klagde hun over at det var så mye håndklær og at ikke alt gikk inn i en vask, og da måtte hun ta to omganger(hun tar nemlig håndklevasken i slutten av uka) som om det er så mye å klage over. Når hun først er igang er det mye annet hun klager på. Ikke får jeg lov til å vaske klær når jeg er alene hjemme enda jeg er voksen. Tror hun er redd jeg skal ødelegge maskinen eller noe sånt. I går skulle jeg sette på en vask og da stolte hun ikke helt på meg, så hun gikk ut på vaskerommet og måtte sjekket om maskinen var på og alt gikk som det skulle der inne. Herregud for en sprø mor! Er vant til å vaske klær selv og det går jo bra! Men hun er så vanskelig av seg på mange måter. Ikke kan jeg lage middag til dem heller fordi hun er redd for at noe galt skal skje, at jeg ødelegger kjøkkenutstyr, at jeg ikke lager maten på riktig måte osv. Faren min derimot får lov å lage mat, men han kan jo ikke lage mat bare ødelegger den! Jeg er en ryddig og renslig person men likevel så er det så mye regler her hjemme at det er vanskelig å tilby seg noen form for hjelp. 

Nå driver hun å prater med seg selv i stua og til hunden, mens jeg sitter på rommet for jeg orker ikke humøret hennes. Heldigvis skal jeg ikke bo her så lenge. Gleder meg sykt til å komme meg vekk herfra. Det var dagens lille blås fra meg :P 

Anonymkode: c5f75...e47

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe mamma var sånn, og nå er jeg sånn selv. Bare vent til du blir gift og får barn, om du skal, så blir du sikkert slik du også ;) hvorfor? Mental belastning. 

Anonymkode: dea01...739

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...