AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Jeg er grunnet en sykdom, helt avhengig av gode sko. Og leter nå etter ballerina sko som er gode og gå med, liker best å gå med kjole, og det er ikke like pent med joggesko til. Jeg har noen fra Gabor, men synes ikke de er gode nok å gå i. Har nå sett på Timberland og Geox. Noen som har erfaring med de? Eller har tips til andre merker. Skulle vel helst bare hatt joggeskosåle, men ballerina på topp. Anonymkode: decf8...483
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Jeg klarer bare å gå med sko fra Ecco omtrent, har også ballerinasko som jeg klarer å gå mye med. Anonymkode: 23d5d...08d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Jeg hadde noen fra Ecco for noen år siden som var kjempegode å gå i. Fine var de også. Har ikke funnet like fine siden, og gikk med de til de falt fra hverandre. Anonymkode: ac292...6e6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 Takk for svar. Finner dessverre ikke noen fine hos ecco. Dessverre har ecco alt for mange kjerringsko. Anonymkode: decf8...483
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 Camper har gode sko og stort utvalg, dog noe klumpete sko hvis man har smale føtter synes jeg. Men verdt en kikk Anonymkode: 7cf66...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå