Gjest N-Nøff Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Det står "vinneren trekkes "dato og klokkeslett". Så du det? Vinneren TREKKES. Legg merke til det ordet der, for det er mange som ikke ser det, eller ikke forstår det. Butikkene vet ikke hvem som vinner, de leser ikke hva du svarer, de trekker en tilfeldig vinner. Hva du skriver påvirker ikke trekningen. Men det er så mange som skriver "tårevåte" historier: Barnet hennes trenger nytt regntøy siden han har diabetes og det er synd på ham. En annen en har hatt kreft og ville satt så mye pris på å vinne rettetangen. En tredje er alenemor, med dårlig råd, og det å vinne denne luen jDde gjort livet så mye bedre. For å ta to eksempler! Det er selvsagt skrevet detaljert og med en offermentalitet i bakgrunnen. Men det hjelper ikke å tigge! For vinneren trekkes. Det er så ufattelig flaut å lese hva folk skriver på sånne konkurranser, jeg vrir meg i smerte og flauhet.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Get over it! 🤦🏼♀️ Anonymkode: ff107...243 1
Gjest hind Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Vet du hva som også er pinlig og irriterende? Bedrevitere som latterliggjør mennesker som ikke har det så greit bare for å få sin egen glorie til skinne.
Gjest 123Sol Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 Enig med deg, ts 😂 er ikke måte på hva folk deler av private ting i sånne konkurranser..
Gjest N-Nøff Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 10 minutter siden, hind skrev: Vet du hva som også er pinlig og irriterende? Bedrevitere som latterliggjør mennesker som ikke har det så greit bare for å få sin egen glorie til skinne. Ja, det er også irriterende.
Gjest N-Nøff Skrevet 23. mars 2018 #6 Skrevet 23. mars 2018 4 minutter siden, Mortem skrev: Enig med deg, ts 😂 er ikke måte på hva folk deler av private ting i sånne konkurranser.. Og de virker skikkelig desperate !! Hvis de trenger klær kan de få det av meg, helt gratis. Ingen trekning eller tigging nødvendig
Gjest hind Skrevet 23. mars 2018 #7 Skrevet 23. mars 2018 1 minutt siden, Neinøff said: Ja, det er også irriterende. Det er vel ting som tyder på at de som velger å blottlegge seg sånn for å tigge til seg varer ikke har det helt perfekt?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Skrevet 23. mars 2018 Enig med ts! Hadde selv en tråd om samme temaet for en tid tilbake. Jeg blir flau på deres vegne. Det kan stå "skriv god påske i kommentarfeltet så er du med i TREKNINGEN". Så kommer det laaange tåredryppende utbroderinger... Blir så MATT av slikt! Hva med å skrive det de sier du skal?? Og ikke en tåredryppende novelle? Anonymkode: 7cb93...172 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #9 Skrevet 23. mars 2018 Er ikke et direkte irritasjonsmoment, men jeg forstår dem ikke nei. Er fryktelig kleint. Anonymkode: 49cb5...4f1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #10 Skrevet 23. mars 2018 Det verste er de som legger ut tårevåte historier om vennen sin Anne, som MÅ vinne for mannen var utro og barna dødsyke med både den ene og den andre sykdommen, og hun har selvsagt mistet jobben.. Og Kari er verdens beste venninne om Anne vinner. Anonymkode: cc8f8...b43 1
FantasDick Skrevet 23. mars 2018 #11 Skrevet 23. mars 2018 Enig, flaut med alle disse som formelig legger ut hele journalen sin for å få et gavekort i svømmehallen eller litt sjokolade. 5
Gjest N-Nøff Skrevet 23. mars 2018 #12 Skrevet 23. mars 2018 9 minutter siden, hind skrev: Det er vel ting som tyder på at de som velger å blottlegge seg sånn for å tigge til seg varer ikke har det helt perfekt? Og de bør de absolutt få høre! For de legger ut om og blottlegger de uskyldige BARNA sine, for å si det på et moderne språk så "outer" de barna sine så til de grader. Det er faktisk ikke greit. Det har vært endel om det å legge ut bilder av ungene sine på Facebook, Men det å skrive detaljer om barnet er faktisk ikke greit i det hele tatt, de prøver å bruke ungen for å få tak i luksusvarer. Har du hørt noe så iskaldt?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #13 Skrevet 23. mars 2018 Jeg leste en historie her en gang, om en fostermor som tok vare på en gutt som av en eller snnen grunn ikke kunne bo hos sine egentlige foreldre. Og på en sånn Facebook-konkurranse så hadde denne fostermoren vissnok skrevet en hel haug med veldige sensitive opplysninger om denne fostersønnen sin. Bare for å vinne en ferietur til Maldivene, eller hva det nå var... Anonymkode: 1d0b9...cd2
Gjest N-Nøff Skrevet 23. mars 2018 #14 Skrevet 23. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste en historie her en gang, om en fostermor som tok vare på en gutt som av en eller snnen grunn ikke kunne bo hos sine egentlige foreldre. Og på en sånn Facebook-konkurranse så hadde denne fostermoren vissnok skrevet en hel haug med veldige sensitive opplysninger om denne fostersønnen sin. Bare for å vinne en ferietur til Maldivene, eller hva det nå var... Anonymkode: 1d0b9...cd2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #16 Skrevet 23. mars 2018 Det er faktisk sinnsykt irriterende, men tror heldigvis ikke det øker vinnersjansene deres Anonymkode: 55900...094 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #17 Skrevet 23. mars 2018 Det er tydelig at man har det godt når man kan sitte å bruke tiden sin på å irritere seg over andres ulykke. Anonymkode: 45940...661
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #18 Skrevet 23. mars 2018 Jeg svarer aldri på noe slikt. Så har du de sidene eks bloggere har. Lik og del, og du kan vinne ditt eller datt. Du vinner aldri. Folk er ville, bare det står vinn gratis. De ramler inn fra store kjeder...vinn mat, møbler, mobil og bil. De gidder ikke sjekke en gang. Det florerer med falske sider. Anonymkode: f8a34...365 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #19 Skrevet 23. mars 2018 Det er utrolig få konkuranser jeg gidder å delta i. Men europris her lodder ut en bålpanne, å det er faktisk en ting som har stått på ønskelisten her lenge så om vi vinner er det koselig, å hvis ikke så overlever vi. Men folk som deltar i «vinn en bil, hytte etc» er bare flaut. Det er over alt på Facebook hvor mye falske konkuranser som er i omløp, men folk tror på alt uansett 🙄 å jeg gidder heller ikke å delta i konkuranser hvor man må kjøre flere timer for å hente premien, da kjøper vi like gjerne tingen om det er så viktig. Men små lokale konkuranser syns jeg er greit. å det at folk legger ut i det vide og det brede om både sin egen og ANDRES ulykke, det syns jeg ikke noe om. «Sønnen min har fått en sykdom som gjør at han har mistet potensen, han fortjener en tur til tusenfryd» eller noe sånt. Folk eier ikke sperrer på sånne konkuranser enda det er helt tilfeldig hvem som vinner. Anonymkode: 86908...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #20 Skrevet 24. mars 2018 Det er faktisk en god del slike konkurranser som er fake også Anonymkode: 6d671...8ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå