Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 Lurre på om hvordan deres mens var da den kom igang igjen etter svangerskap og amming?? Var den regelmessig fra første stund?? Lurer fordi jeg hadde mens i begynnelsen av januar, så har den ikke vært her igjen... Ammer forstsatt, har et barn på 8 mndr. Takk til de som gidder å svare....
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #2 Skrevet 17. februar 2005 Hei! Jeg har fått min første mens etter svangerskapet. Håpet at den skulle utebli en stund til,men nei da! Har gåt et halvt år etter fødselen og mine mer erfarne venninder sier at mensen både kan komme regelmessig etter dette og at den kan utebli over lengre tid. Håper at du ble litt klokere forde ble ikke jeg.
Gjest Primula Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 bruker du prevensjon? Jeg begynte med mini- piller rett etter fødsel og da ble mensen regelmessig md en gang. Du er vel ikke gravid?
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 Trådstarter her; Jeg bruker ikke prevensjon, men vi har vært ekstremt forsiktige da. Han har alltid hatt god kontroll før ihvertfall....
Trill Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Min mens kom igjen 6 veker etter fødsel. Den har vært ganske regelmessig. Eg bruka vanlig spiral- veit ikkje om det har noke å seie eg..
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #6 Skrevet 18. februar 2005 Jeg fødte i begynnelsen av september. Sluttet å fullamme i begynneslen av desember, og fikk mensen 30 des? (ikke helt sikker). Den var iallefall brun i flere dager (bare litt brunt utflod) før det begynnte å blø skikkelig. Jeg tror jeg blødde en uke. Lenger enn vanlig for meg iallefall. Jeg brukte ikke prevensjon. Så nå skal jeg etter beregninger være ca 7 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå