Gå til innhold

Ingen truse under?

Fremhevede innlegg

Gjest Tiger1974
Skrevet

Ofte har jeg sett at når damer setter seg ned på en trapp osv så ser jeg BUTTCRACK :) - men jeg ser bare rumpesprekka og ingen truse...

Dersom jeg ikke ser noen truse, kan det være at de går uten truse da eller er trusa sklidd ned den også sammen med buksa?

Bare lurer - noen damer her som går uten truse når dere går med jeans?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sitter du oppe i natt også å prøver å få mere å fantasere om.... Tror at sexdating sider er mer passende for deg, der kan du møte damer å sexchatte med.

Nei, dersom man ikke ser trusa når damer setter seg ned eller bøyer seg betyr ikke at hun går uten truse, det betyr at trusa er plassert lenger ned en bukselinningen og at den er sklidd ned med buksa.

Jeg har prøvd å ha på meg jeans truseløs en gang, brannalarmen gikk så jeg måtte bare kle på meg i full fart, og det gjør jeg aldri igjen! Jeans stoff er stivt og grovt og blir nesten som sandpapir mot trusa og kjønnsleppene ,veldig ubehagelig,  og det er en veldig tykk søm midt i skrittet på jeans som gjør at det gnager og er direkte smertefullt om buksen er stram.

Anonymkode: 29b3e...f5b

• Liker 4
Skrevet

Herregud..

Hvor vanskelig er det å svare på en hyggelig måte?

Til TS: Tror ytterst få går med jeans uten undertøy under. Tror det er både ubehagelig og uhygienisk. Det frister i alle fall for meg særdeles lite å gå med bukse uten boxer under, og vil tro det samme gjelder jenter. Det du har sett er nok enten at jentene går med undertøy som er lavt i livet, eller at det sklir ned når hun bøyer seg.

• Liker 2
Gjest Tiger1974
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriv her du i stedet, TS, så får du så mange flere svar på disse runkehistoriene dine.

https://www.reddit.com/r/dirtypenpals/search?q=title:'M4F'&restrict_sr=on&include_over_18=on&sort=new&t=all

Anonymkode: c92c4...dde

For det første så kalles det vel ikke å runke for damer - tror nok de fleste kaller det for å fingre?

Så - du visste om den siden der ja, det er vel den du selv bruker. Ingen hensikt for meg å bruke noe sånt da siden er på engelsk og det kun er ting her hjemme i Norge som er interessant for meg.

Jeg har rapportert deg for trakassering og sjikane mot meg til moderator, så vet du det.

Gjest Tiger1974
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter du oppe i natt også å prøver å få mere å fantasere om.... Tror at sexdating sider er mer passende for deg, der kan du møte damer å sexchatte med.

Nei, dersom man ikke ser trusa når damer setter seg ned eller bøyer seg betyr ikke at hun går uten truse, det betyr at trusa er plassert lenger ned en bukselinningen og at den er sklidd ned med buksa.

Jeg har prøvd å ha på meg jeans truseløs en gang, brannalarmen gikk så jeg måtte bare kle på meg i full fart, og det gjør jeg aldri igjen! Jeans stoff er stivt og grovt og blir nesten som sandpapir mot trusa og kjønnsleppene ,veldig ubehagelig,  og det er en veldig tykk søm midt i skrittet på jeans som gjør at det gnager og er direkte smertefullt om buksen er stram.

Anonymkode: 29b3e...f5b

Rapportert til moderator som trakassering og sjikane

Gjest Tiger1974
Skrevet
1 time siden, isw skrev:

Herregud..

Hvor vanskelig er det å svare på en hyggelig måte?

Til TS: Tror ytterst få går med jeans uten undertøy under. Tror det er både ubehagelig og uhygienisk. Det frister i alle fall for meg særdeles lite å gå med bukse uten boxer under, og vil tro det samme gjelder jenter. Det du har sett er nok enten at jentene går med undertøy som er lavt i livet, eller at det sklir ned når hun bøyer seg.

Takk. Jeg har rapportert dem for trakassering og sjikane. De ødelegger jo bare for seg selv med en slik oppførsel. 

Skrevet
3 minutter siden, Tiger1974 skrev:

Takk. Jeg har rapportert dem for trakassering og sjikane. De ødelegger jo bare for seg selv med en slik oppførsel. 

Ja det er helt hysterisk her når noen tror at det sitter en mann og onanerer. Det er helt sikkert menn som sitter og onanerer her, men jeg ser liksom ikke den helt store krisen med det. Om spørsmålet tenner deg eller du spør av andre årsaker er vel uansett ikke så relevant. Man kan svare hyggelig uansett.

Skrevet
3 timer siden, Tiger1974 skrev:

De ødelegger jo bare for seg selv med en slik oppførsel. 

Får inntrykk av at det er mange her som bruker eddik istedet for melk på frokostblandingen sin. :P

For å svare på spørsmålet, så er det ikke godt å si. Det er sikkert noen som dropper trusa under jeansen, men det kan og hende at den har sklidd ned litt, eller bruker en slik spesialtruse, husker ikke hva den kalles, men det er en type som man bare smokker på der nede. Selv bruker jeg alltid noe under, særlig under jeans. Jeg har gått kommando under jeans én gang, var ikke noe behagelig synes jeg. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For det første så kalles det vel ikke å runke for damer - tror nok de fleste kaller det for å fingre?

Så - du visste om den siden der ja, det er vel den du selv bruker. Ingen hensikt for meg å bruke noe sånt da siden er på engelsk og det kun er ting her hjemme i Norge som er interessant for meg.

Jeg har rapportert deg for trakassering og sjikane mot meg til moderator, så vet du det.

Rapportert til moderator som trakassering og sjikane

Men har du rapportert til moderator for trakassering og sjikane? Kom liksom ikke frem, synes jeg...

Anonymkode: 9f71a...293

Skrevet

Hejsa

Det kan godt være det er anderledes med mænd, men jeg liker faktisk at gå uden undertøj under, både jeans og speciels skinnjeansen, dejligt at mærke skinnet direkte mot kroppen... try it !!! smile 

Skrevet

Tror det er vanligere å gå uten truse til skjørt eller kjole hvis man skal gå uten? Jeg synes hvertfall også det er ubehagelig uten truse til bukser/jeans. 😊

Gjest Tiger1974
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har du rapportert til moderator for trakassering og sjikane? Kom liksom ikke frem, synes jeg...

Anonymkode: 9f71a...293

Les hva jeg har skrevet en gang til, så håper jeg du ser at det er akkurat det jeg har skrevet. Du har til og med sitert at jeg har skrevet det.

Gjest Tiger1974
Skrevet
37 minutter siden, Skinnbuksen skrev:

Hejsa

Det kan godt være det er anderledes med mænd, men jeg liker faktisk at gå uden undertøj under, både jeans og speciels skinnjeansen, dejligt at mærke skinnet direkte mot kroppen... try it !!! smile 

Bra for deg da - men nå var det vel ikke akkurar menn denne tråden handlet om. Fikk litt avsmak her nå...

Gjest Tiger1974
Skrevet
10 minutter siden, jente 93 skrev:

Tror det er vanligere å gå uten truse til skjørt eller kjole hvis man skal gå uten? Jeg synes hvertfall også det er ubehagelig uten truse til bukser/jeans. 😊

Tenk hvis skjørtet blåser opp da, jenta mi :P

AnonymBruker
Skrevet

Uten truse? Æsj. Så detter den utflod klumpen ut av musa :overrasket:

Anonymkode: 233b3...ca3

AnonymBruker
Skrevet

Trusa sklir ned sammen med buksa. Trusa hekter seg fast i kanten øverst på buksa, og derfor følger den med ned

Anonymkode: 656cb...3a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...