AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 Er over 40 år og singel. Har vært det i mange år nå. Mistet troen på nettet og å være så heldig å møte en snill, grei og kjekk mann. Anonymkode: d727b...a4f
ajarRun Skrevet 22. mars 2018 #2 Skrevet 22. mars 2018 Snill og grei finner du vel. Men hvis de er kjekk har de vel allerede dame hvis de vil ha det når de er 40. Husk at noen menn er litt uslipte når de er så gamle uten dame.
Duftavsommerregn Skrevet 22. mars 2018 #3 Skrevet 22. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er over 40 år og singel. Har vært det i mange år nå. Mistet troen på nettet og å være så heldig å møte en snill, grei og kjekk mann. Selvfølgelig er det håp! Før du aner det kan du møte den rette om det er på nettet eller ikke, men det har litt med innstillingen din selv da, at du er åpen og søker noen hele tiden. Tørr å mislykkes et par ganger uten å miste motet, for ingen kommer å banker på døren din og sier "her er jeg" Det krever en innsats fra deg, at du viser interesse når muligheten byr seg, og faktisk er aktiv for å finne en partner.
Duftavsommerregn Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 7 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Snill og grei finner du vel. Men hvis de er kjekk har de vel allerede dame hvis de vil ha det når de er 40. Husk at noen menn er litt uslipte når de er så gamle uten dame. Det er mange i denne alderen som skilles hele tiden, og er i perioder single, så du tar helt feil. Mange over 40 som da inngår skilsmisse etter langt samliv, og som søker nye partnere. De er da tilgjengelige på sjekkemarkedet og det gjelder i alle aldre fra de yngste til de eldste. Det er aldri for sent å treffe en eventuelt ny partner. Det er rene fakta, med den skilsmisse statistikken vi har i Norge, ja i hele den vestlige verden. Det er alltid noen potensielle partnere der ute uansett alder, og de kan være verdens beste mennesker selv om et forhold har havarert av millioner av forskjellige grunner. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 Om det er håp? Vel det håper jeg da, er skilt, har to barn og nærmer meg 40... Anonymkode: 9a355...af9
ArneAnd Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 Klart det er håp. Jeg er selv mann på 40+, og både snill, grei og kjekk. Var singel pga skilsmisse, noe som skjer mange.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #7 Skrevet 27. mars 2018 Godt å høre. Er gjerne håp her og da. 😉 Anonymkode: d727b...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå