Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om man endte forrige date med det første kysset, er det da normalt å gi et kyss ved neste møte? Virket som kysset ble tatt godt imot.

Anonymkode: 09fb6...69f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man endte forrige date med det første kysset, er det da normalt å gi et kyss ved neste møte? Virket som kysset ble tatt godt imot.

ha ha ha bare kjør på :) Om vedkommende likte et kyss så hvorfor ikke. Tror ikke det er det første jeg ville delt ut hverken på første eller andre date, men der er vi jo alle forskjellige og kan ikke si om det er det rette eller ikke. Det er helt opp til dere to å vurdere, og du trenger da ikke vår mening angående dette når vedkommende likte at du kysset henne :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for en varm klem, så trekt meg vekk, sett på han og smilt, og sett an om han lente seg mot meg for et kyss eller ikke, men satset på å ikke kysse som hei  og heller avsluttet daten med et nytt kyss eller kysset underveis i daten, og ikke gått rett på kyssing når man sier hei når man bare har kysset en gang før. Da er det ikke naturlig å kysse så mye med en gang bare pga et kyss og det føles ekstra spesielt når man gjør kyssingen litt magisk og "hellig" i starten og ikke som en helt naturlig del og selvfølge  - er min mening :) 

Anonymkode: 6e649...29b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for en god klem. For min del er det ikke normalt å kysse ved neste møte hvis det forrige kysset var det første. Jeg trenger litt tid til å bli varm i trøya igjen

Anonymkode: 08a80...629

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...