Nøste~ Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 Kjenner til ei som sexter med en person selv om hun er i et forhold. Når denne personen hun er i et forhold med har lyst på sex, så mister hun helt lysten bare av tanken, og når hun faktisk har sex med denne personen, så må hun fantasere om noe for å faktisk komme. Men med den personen hun sexter med blir hun tent av bare ved tanken på at sexting partneren er kåt. Er hun egentlig utro når hun sexter med andre, selv om hun er i et forhold? Hun er jo ikke intim med denne personen, så vil vel heller kalle det en gråsone? OG BETYR DET FAKTUM AT HUN IKKE TENNER PÅ KJÆRESTEN AT HUN EGENTLIG IKKE HAR ROMANTISKE FØLELSER FOR PARTNEREN SIN LENGRE?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #2 Skrevet 22. mars 2018 For min del er sexting med andre enn partner emosjonell utroskap. Man er ikke fysisk, men man er fortsatt intim på et emosjonelt plan. Anonymkode: 60358...235 15
Nøste~ Skrevet 22. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del er sexting med andre enn partner emosjonell utroskap. Man er ikke fysisk, men man er fortsatt intim på et emosjonelt plan. Anonymkode: 60358...235 Ok. Det var en lettelse å høre. Men når man sexter med andre folk, så betyr det vel egentlig bare at man ikke er interessert i partneren sin mer?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 1 minutt siden, Nøste~ skrev: Ok. Det var en lettelse å høre. Men når man sexter med andre folk, så betyr det vel egentlig bare at man ikke er interessert i partneren sin mer? Ikke nødvendigvis. Man kan være interessert i partner, men samtidig føle et behov for forandring eller spenning. Det gjør det ikke akkurat mer greit av den grunn men... Anonymkode: 60358...235 1
Nøste~ Skrevet 22. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis. Man kan være interessert i partner, men samtidig føle et behov for forandring eller spenning. Det gjør det ikke akkurat mer greit av den grunn men... Anonymkode: 60358...235 Det er noe av det jævligste jeg har hørt. Nekter å tro at hun gjør det for spenning.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #6 Skrevet 22. mars 2018 1 hour ago, Nøste~ said: Det er noe av det jævligste jeg har hørt. Nekter å tro at hun gjør det for spenning. Greit. Da nekter du å tro det. Anonymkode: c498e...eff 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #7 Skrevet 22. mars 2018 Ja sexting er utroskap! Alt av seksuell eller flørtende oppmerksomhet mot andre er utroskap i mine øyne og regeln er jo at alt man må skjule for sin partner er i prinsippet uakseptabel oppførsel. Gråsone hadde vært vennskapelig teksting som forekom hyppig at det potensielt kunne utvikle seg følelser eller next level som da blir flørting. Sexting er ikke gråsone i mine øyne, men direkte utroskap. Det er leit at hun ikke tenner på mannen sin, men da bør hun faktisk revurdere forholdet, både for egen og hans del, enn å være mentalt utro med en annen. Anonymkode: 4bf2b...8aa 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Skrevet 23. mars 2018 I høyeste grad. Anonymkode: ebfcf...157 1
Gjest HanenIFlokken Skrevet 23. mars 2018 #9 Skrevet 23. mars 2018 Når du gjør noenting med en av det motsatte kjønn som du ikke kan fortelle din partner om, så er det utroskap
Duff Skrevet 23. mars 2018 #10 Skrevet 23. mars 2018 6 minutter siden, HanenIFlokken skrev: Når du gjør noenting med en av det motsatte kjønn som du ikke kan fortelle din partner om, så er det utroskap Det er en god huskeregel 2
nirvania Skrevet 23. mars 2018 #11 Skrevet 23. mars 2018 Det er så forskjellig fra person til person hva man mener er greit og ikke. Men min mening er at dette er det samme som fysisk utroskap, man beveger seg utpå farlig farvann og kan bli dratt med og vips så har det kanskje blitt en fysisk greie. Sexting er psykisk utroskap, og jeg synes ikke det er greit å flørte med andre når man er i et forhold. Da kan man heller være singel og leve som man vil om man skal holde på sånn! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #12 Skrevet 23. mars 2018 For meg hadde det vært utroskap. Det er ganske intimt. Kanskje deler hun fantasier med han andre som kjæresten ikke vet om en gang. Så ja, med mindre de er enige om at sexting er ok i forholdet deres og noe begge kan drive med. Anonymkode: df155...0c2
Elaine Marley Skrevet 23. mars 2018 #13 Skrevet 23. mars 2018 Ja, jeg synes det. Det høres også ut som hun har mistet tenningen på partneren sin av en eller annen grunn siden hun må fantasere om andre.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #14 Skrevet 23. mars 2018 Sexting og flørting og seksuell snakk med andre er langt over grensen til utroskap for oss. Anonymkode: 9c29c...f46
Nøste~ Skrevet 23. mars 2018 Forfatter #16 Skrevet 23. mars 2018 11 timer siden, HanenIFlokken skrev: Når du gjør noenting med en av det motsatte kjønn som du ikke kan fortelle din partner om, så er det utroskap Hun er redd for å såre partneren sine følelser, for partneren er et skikkelig drama menneske. Hun bare håper "alt faller på plass", men jeg skjønner ikke helt hva hun mener med det. Har aldri skjønt hva som er så vanskelig å slå opp med noen, men så er hun også veldig følsom.
Tba Skrevet 23. mars 2018 #17 Skrevet 23. mars 2018 (endret) Det er utroskap. Regner med at det blir mye enhånds sexting, og den andre hånden er opptatt lengre ned. Så det blir sex der noen andre enn partneren er involvert. Endret 23. mars 2018 av Tba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå