AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 Jeg har en liten flørt på gang med en kollega på jobben. Vi har en veldig god tone oss i mellom, men er sjelden alene sammen. Det kan også gå flere dager mellom hver gang vi jobber sammen. For å gjøre en lang historie kort så snakket vi om familie og jeg sa at broren min er ganske gammel. Han spurte om alderen på min bror og så viste det seg at de er nøyaktig like gamle!! 😣 Han ble litt satt ut/skuffet og jeg er så lei meg for det, jeg fikk bare rodd det delvis i land etterpå... Noen med tips om hva jeg kan si eller gjøre? (Jeg mener forøvrig ikke at broren min er gammel i det hele tatt, aner ikke engang hvorfor jeg sa det )... Anonymkode: d3c9f...e79
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #2 Skrevet 22. mars 2018 Har ikke noe tips til deg, for du skal vel ikke innlede noe med denne kollegaen uansett? Isåfall er mitt tips : IKKE GJØR DET. Anonymkode: cd6ed...f6d 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #3 Skrevet 22. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke noe tips til deg, for du skal vel ikke innlede noe med denne kollegaen uansett? Isåfall er mitt tips : IKKE GJØR DET. Anonymkode: cd6ed...f6d Vi er begge single og han skal bytte til en annen arbeidsplass om noen måneder. Men uansett om det blir noe eller ikke så skulle jeg ønske at jeg kunne gjøre det godt igjen. For det var så dumt sagt av meg. ts Anonymkode: d3c9f...e79 2
lyx22 Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en liten flørt på gang med en kollega på jobben. Vi har en veldig god tone oss i mellom, men er sjelden alene sammen. Det kan også gå flere dager mellom hver gang vi jobber sammen. For å gjøre en lang historie kort så snakket vi om familie og jeg sa at broren min er ganske gammel. Han spurte om alderen på min bror og så viste det seg at de er nøyaktig like gamle!! 😣 Han ble litt satt ut/skuffet og jeg er så lei meg for det, jeg fikk bare rodd det delvis i land etterpå... Noen med tips om hva jeg kan si eller gjøre? (Jeg mener forøvrig ikke at broren min er gammel i det hele tatt, aner ikke engang hvorfor jeg sa det )... Anonymkode: d3c9f...e79 ingenting du skal gjøre her egentlig. han ble litt skuffa der og da og kanskje litt flau, men no big deal. menn flest, i motsetning til kvinner tar ikke bagateller nær oss eller lager små problemer omm til 1 verdenskrig problemer 2
Gjest Axl Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 Si unnskyld det bare datt ut av deg og du mente det ikke. Han er jo langt i fra gammel.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #6 Skrevet 22. mars 2018 4 minutter siden, Axl skrev: Si unnskyld det bare datt ut av deg og du mente det ikke. Han er jo langt i fra gammel. Er du broren til ts? Anonymkode: b160f...85e 8
Gjest Nina1975 Skrevet 22. mars 2018 #7 Skrevet 22. mars 2018 Du får si at han holder seg godt for å være så gammel Menn pleier ikke å ta sånt noe så tungt, alder er ikke så "tabu" som det er for enkelte damer.
Gjest Axl Skrevet 22. mars 2018 #8 Skrevet 22. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du broren til ts? Anonymkode: b160f...85e Nei.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #9 Skrevet 22. mars 2018 Jeg ville i hvert fall ikke ønske å ha noen flørt med noen som så på meg som gammel. Veldig rart at du sa det hvis du ikke mente det. Anonymkode: 9138c...bc3 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #10 Skrevet 22. mars 2018 Er du en attpåklatt da siden broren din er mye eldre enn deg? Anonymkode: 4cb0c...50f 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #11 Skrevet 22. mars 2018 Heldige deg, du trenger ingen slekt eller venner til å være cockblokkere for deg, du er din helt egen cockblokker du, TS! Anonymkode: c738b...d7a 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #12 Skrevet 22. mars 2018 Hvor gammel er han da? Og du? 🤔 Anonymkode: 1f3a6...37e 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. mars 2018 #13 Skrevet 22. mars 2018 Lurer på hvor gammel han er jeg....
Gjest Herr Heftig Skrevet 22. mars 2018 #14 Skrevet 22. mars 2018 Bare spøk med at du liker eldre menn.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #15 Skrevet 22. mars 2018 13 minutter siden, Herr Heftig skrev: Bare spøk med at du liker eldre menn. Kanskje litt for sen timing for den spøken. Anonymkode: 4cb0c...50f 1
Xcase33 Skrevet 25. mars 2018 #16 Skrevet 25. mars 2018 On 22.3.2018 at 10:09 PM, AnonymBruker said: Jeg har en liten flørt på gang med en kollega på jobben. Vi har en veldig god tone oss i mellom, men er sjelden alene sammen. Det kan også gå flere dager mellom hver gang vi jobber sammen. For å gjøre en lang historie kort så snakket vi om familie og jeg sa at broren min er ganske gammel. Han spurte om alderen på min bror og så viste det seg at de er nøyaktig like gamle!! 😣 Han ble litt satt ut/skuffet og jeg er så lei meg for det, jeg fikk bare rodd det delvis i land etterpå... Noen med tips om hva jeg kan si eller gjøre? (Jeg mener forøvrig ikke at broren min er gammel i det hele tatt, aner ikke engang hvorfor jeg sa det )... Anonymkode: d3c9f...e79 Du må skille mellom privat og jobb ..det går ikke an å blande de kortene. Si hei og hade til dem på jobben..noe mer enn det og du vil angre.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #17 Skrevet 25. mars 2018 Ikke si eller gjør noe som helst. Sagt er sagt - uansett hva du gjør nå vil det bare bidra til å gjøre et større nummer ut av det enn det var. Ignorer og gå videre, og regn med at han gjør det samme. Hvis han ikke gjør det - er du egentlig interessert i noe med en fyr som er så hårsår? Anonymkode: 25731...c3e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #18 Skrevet 25. mars 2018 Det som var klønete av deg var ikke at du sa det, men at du gjorde det kleint ved å ikke ha noen oppfølging... Han ser jo antakeligvis yngre ut enn han er. Anonymkode: 4069d...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå