Tvist Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 Vi vurderer å reise til Sunny Beach i Bulgaria etter høysesongen. Men jeg har hørt mye negativt om det. Vi reiser ikke dit for å feste. Har noen erfaringer? Tenker det kan ha forandret seg de siste årene.
Tvist Skrevet 23. mars 2018 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2018 (endret) . Endret 23. mars 2018 av Tvist
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 15 timer siden, Tvist skrev: Vi vurderer å reise til Sunny Beach i Bulgaria etter høysesongen. Men jeg har hørt mye negativt om det. Vi reiser ikke dit for å feste. Har noen erfaringer? Tenker det kan ha forandret seg de siste årene. Husk reiseforsikring, og la alle vetdisaker ligge igjen hjemme. Velg hotell med omtanke. Enten liker du Bulgaria eller så sier du aldri dit. En gang holder for min del. Anonymkode: 0cf20...090
Meley Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 Ville ikke vurdert Sunny beach, det er en salig festplass. Vurdert kanskje Albena?
Tvist Skrevet 23. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2018 Vi har et gavekort, så det blir enten Sunny Beach, eller så må vi betale litt mer og reise til Kypros.Er ute etter et rolig sted. Trives best om det er mindre turisme, men det er et gavekort på charterferie, så det må vi uansett være forberedt på.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #6 Skrevet 23. mars 2018 Jeg kommer aldri til å dra tilbake dit eller anbefale det til noen. Bråkete og skittent, folka var lite trivelige overalt hvor vi gikk. Jeg hadde betalt litt mer og dratt til Kreta. Er nok samme mengde turister begge steder vil jeg tro, så heller være et flottere sted med krystallklart vann, hyggelige mennesker og god mat (åja, glemte å nevne at vi ikke fant et eneste skikkelig godt måltid i Bulgaria, vi ble veldig skuffet av maten og nei, vi sparte ikke på pengene) Anonymkode: ae526...f25
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #7 Skrevet 23. mars 2018 Jeg var på Sunny Beach for tre år siden, og husker det som skittent og med mange midlertidige salgstelt langs "gågaten". Veldig mye fyll og spetakkel så snart vi kom 100 meter fra hotellet. Men jeg tror det er andre feriemål i Bulgaria som er roligere , renere og kanskje bedre valg ? Det er i hvert fall veldig rimelig i Bulgaria. Bare husk å se dere veldig godt for når dere skal over trafikkerte veier, de kjører som svin. Hotellet vi bodde på var helt fantastisk - Majestic Beach Resort. Der var det veldig rent. Og for all del - når jeg ser på bildene, så hadde vi det kjekt og. Men ta en titt på andre ferieområder i Bulgaria, og se om ikke der finner noe annet som kan friste. Anonymkode: ee56e...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå