Gå til innhold

Hvor vanlig at man får påskeferie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før onsdag? 

Anonymkode: 05b11...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker du på? Mange har halv dag på onsdagen. Man har ikke fri man og tirsdag så sant bedriften ikke skal stenge. Du får jo ikke fri annet helligdagene. Spørs hva slags jobb du har. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mokkilokki said:

Hva tenker du på? Mange har halv dag på onsdagen. Man har ikke fri man og tirsdag så sant bedriften ikke skal stenge. Du får jo ikke fri annet helligdagene. Spørs hva slags jobb du har. 

Takk for svar. I bhg til barnet mitt har «alle» foreldrene fri mandag og tirsdag også, trodde ikke det var vanlig. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. I bhg til barnet mitt har «alle» foreldrene fri mandag og tirsdag også, trodde ikke det var vanlig. 

De har vel tatt seg fri da.

Anonymkode: 179e1...b73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der jeg jobber får vi ikke fri, men så jobber vi alle dager i året, de prøver å unngå at samme person skal jobbe både i påsken, 17-mai og julen, men ikke alltid det lar seg gjøre.

Min samboer pleier å spare litt feriedager til å ta ut enten i påsken eller julen, vil tro mange andre gjør deg samme:) 

Anonymkode: bd92a...147

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva slags jobb man har. Mange HAR påskeferie, andre bruker feriedager og TAR påskeferie. Praktisk å legge feriedager inntil andre fridager, slik at ferien blir lengre.

Anonymkode: dc592...291

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste jeg har snakket med jobber på kontor. 

AnonymBruker
Skrevet

I mitt firma er mellomdagene i påska og jula betalte fridager. Stort internasjonalt rådgiverselskap, jobber som ingeniør. 

Anonymkode: 57f42...4b3

Skrevet

De aller fleste som har ekstra fri i påsken har det fordi de tar ut feriedager eller avspasering.

• Liker 2
Skrevet

Da er det feriedager de tar mandag til onsdag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...