Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #1 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvordan får man tynnere armer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 17. februar 2005 #2 Del Skrevet 17. februar 2005 Det kommer an på hvorfor de er tjukkere enn du vil ha dem. Dersom du har overflødig fett, må du trene fettforbrennende - det vil si jogging, rask gange, sykling el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rio heiheihi Skrevet 17. februar 2005 #3 Del Skrevet 17. februar 2005 Huff. Jeg begynner å få litt store biceps føler jeg, begynner å føle meg som hun arnold i BB. Kanskje jeg skal roe an litt? Kjøre mer triceps? Det ligger litt dårligere an der. Jeg stjeler tråden din dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #4 Del Skrevet 18. februar 2005 Du bør uansett trene både biceps, triceps og skulder for å få fine, velbalanserte armer, men de blir vel ikke akkurat tynnere av det. Selv synes jeg muskuløse armer er fint på jenter (hvis de ikke er dekket av fett, that is). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 18. februar 2005 #5 Del Skrevet 18. februar 2005 Huff. Jeg begynner å få litt store biceps føler jeg' date=' begynner å føle meg som hun arnold i BB. Kanskje jeg skal roe an litt? Kjøre mer triceps? Det ligger litt dårligere an der. Jeg stjeler tråden din dama[/quote'] Styrketrening er jo ingen vinner om du vil ha TYNNE armer. Jeg synes ikke det er så fint, men du kan jo eventuelt trene mange repetisjoner med lettere vekter, fremfor få med tunge. Da blir du sterkere, men bygger ikke større muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #6 Del Skrevet 18. februar 2005 du må trene vekter! skuldre og armer.. så får du tynnere armer, og fin form på de.. du må løfte tungt, og ikke glem skuldre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #7 Del Skrevet 18. februar 2005 du må trene vekter! skuldre og armer.. så får du tynnere armer, og fin form på de.. du må løfte tungt, og ikke glem skuldre!!! Styrketrening får musklene til å vokse, så de vil ikke bli tynnere av det hvis du ikke samtidig kvitter deg med overskuddsfettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 18. februar 2005 #8 Del Skrevet 18. februar 2005 du må trene vekter! skuldre og armer.. så får du tynnere armer, og fin form på de.. du må løfte tungt, og ikke glem skuldre!!! Det kommer an på hvordan kroppen hennes (musklene) responderer på trening - men dette er ikke et godt tips for mange. Det er mange jenter som synes det er finest med "pingle-armer", og ikke veltrente - og da bør du jo strengt tatt ikke trene. Og ihvertfall ikke tungt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 18. februar 2005 #9 Del Skrevet 18. februar 2005 Du bør uansett trene både biceps' date=' triceps og skulder for å få fine, velbalanserte armer[/quote'] Japp og det er ikke bare for at armene skal se fine ut. Du bør alltid trene kompletterende muskler, dvs for- og bakside, tri- og biceps. Dette er for å unngå skader. Dersom biceps er godt utviklet og triceps mindre godt, så øker risikoen for sliteskader ved totalbelastning, siden biceps da vil tåle mye mer enn triceps. Det er på samme måte med hele kroppen, trener du forside lår bør du også trene bakside, trener du rygg, bør du også trene mage. Uansett vil jeg anbefale alle å trene styrketrening, ikke bare for å se bedre ut, men for å få en bedre helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. februar 2005 #10 Del Skrevet 18. februar 2005 Du kan ikke "punkt-slanke" kroppen din. Men du kan trene styrke for å få mer tonede armer i tillegg til fettforbrennende trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 18. februar 2005 #11 Del Skrevet 18. februar 2005 Ser at mange anbefaler styrketrening. Jeg tror trådstarer bør informere litt mer om tilstanden for øyeblikket - jeg ser for meg ei jente som vil ha spinkle armer, men det kan jo like godt være en person med overflødig fett. Rådene blir litt annerledes utifra hvordan situasjonen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #12 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvis trådstarter vil ha pinglearmer, kan h*n jo bare begynne med langdistanseløping, i tillegg til å IKKE trene styrke. Hvis h*n i tillegg spiser slik at kroppen forbrenner mer enn h*n inntar, vil tynne armer bli en nødvendig konsekvens.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 18. februar 2005 #13 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvis trådstarter vil ha pinglearmer' date=' kan h*n jo bare begynne med langdistanseløping, i tillegg til å IKKE trene styrke. Hvis h*n i tillegg spiser slik at kroppen forbrenner mer enn h*n inntar, vil tynne armer bli en nødvendig konsekvens.... [/quote'] Eller innse at det ikke er mulig for alle å oppnå pinglearmer (og samtidig være sunn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #14 Del Skrevet 18. februar 2005 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gheri Skrevet 18. februar 2005 #15 Del Skrevet 18. februar 2005 jeg er kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå