Gå til innhold

Samboer skal på strippe- og fyllehelg i Riga. Ikke ok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel ingen kan nekte noen noe, men man kan velge hvem man vil være sammen med. Hadde mannen min dratt på strippeklubb og i tillegg mens jeg satt hjemme gravid, da hadde han dratt på tur singel. Ikke faen. 

Anonymkode: 37c2f...df6

Og igjen denne opphengingen i at han skal på strippeklubb. Hva med det at han stiller opp for en kompis som skal ha utdrikningslag? Uansett hvor dette utdrikningslaget skal holdes så er det jo rimelig dårlig gjort å sette et slikt ultimatum. Respekt går begge veier.

Anonymkode: d7566...e49

• Liker 3
Skrevet

Ikke greit. Hadde faktisk nektet han å dra

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og igjen denne opphengingen i at han skal på strippeklubb. Hva med det at han stiller opp for en kompis som skal ha utdrikningslag? Uansett hvor dette utdrikningslaget skal holdes så er det jo rimelig dårlig gjort å sette et slikt ultimatum. Respekt går begge veier.

Respekt for hvem? Respekt å se på damer kle av seg for underholdning? Respelt for dama du har valgt å få barn med å dra bort på tur når hun er gravid? Respekt å dra på fylletur med kompisene når dama kan føde når som helst? Respekt for ungen at far er drita på strippeklubb i Riga når han kommer til verden? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Respekt å gjøre noe slikt når dama du har valgt å dele livet med blir såret og lei seg? Respekt for en gjeng gutter som oppfører seg som tenåringer? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Overrasket skrev:

Slike utsagn er både hykleri og et veldig nedverdigene herresyn som du her forfekter. Naken kropp og å kle av seg er ikke SHOW! Det er grov seksualisering og grisete oppførsel. 

I det minste er ikke de mannfolk offer for mafiavirksomhet. 

Anonymkode: 05634...71c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Igjen priser man seg lykkelig som singel og fornøyd:-). 

Om man skulle levd i et forhold der man skal bli fortalt hva man får lov til og ikke, er man ved veis ende. Og det momentant.

I hele mitt liv har jeg gjort som jeg selv ville. Jeg har evne til å forstå hva jeg bør gjøre og hva jeg ikke bør gjøre. 

Om disse nektende kvinnene er i et forhold der det må settes grenser ovenfor den andre part, er forholdet allerede vrak.

Anonymkode: 1c25d...82f

• Liker 4
Gjest Overrasket
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

I det minste er ikke de mannfolk offer for mafiavirksomhet. 

Anonymkode: 05634...71c

Akkurat, så dersom en type vil på strippeshow, så er det greit så lenge har får entydig bekreftelse på at damene er selvstendig næringsdrivende uten kriminelle bakmenn?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Respekt for hvem? Respekt å se på damer kle av seg for underholdning? Respelt for dama du har valgt å få barn med å dra bort på tur når hun er gravid? Respekt å dra på fylletur med kompisene når dama kan føde når som helst? Respekt for ungen at far er drita på strippeklubb i Riga når han kommer til verden? 

Jada, jeg har skjønt det nå at det er umulig å legge fra seg stråmannen. Opplever du vanligvis at slike argumenter fungerer? jeg bare lurer. 

Det som blir ignorert her er den delen med at en kompis av han skal ha en fest, som symboliserer hans siste tur med gutta før han skal smis til dama si for resten av livet. En fest man vanligvis bare har 1 gang i livet. Så hva med respekten for vennskapet? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen priser man seg lykkelig som singel og fornøyd:-). 

Om man skulle levd i et forhold der man skal bli fortalt hva man får lov til og ikke, er man ved veis ende. Og det momentant.

I hele mitt liv har jeg gjort som jeg selv ville. Jeg har evne til å forstå hva jeg bør gjøre og hva jeg ikke bør gjøre. 

Om disse nektende kvinnene er i et forhold der det må settes grenser ovenfor den andre part, er forholdet allerede vrak.

Anonymkode: 1c25d...82f

Ja hadde jeg måttet FORTELLE OG FORKLARE mannen min hvorfor han ikke fikk dra på strippeklubb i Riga når jeg er høygravd kunne han priset seg lykkelig som singel ja. Hadde han kommet opp med fprslaget hadde jeg fått panikk fpr hvem jeg hadde valgt å leve sammen med. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvorfor chippendales hentes fram hver gang, i strippeklubbtråder. 

Chippendales kan sammenlignes med en dansefremsyning der jentene har på seg lite klær. Noe dei ofte har. Og i salen der jenter/damer med lite klær pleier å danse, vel, der er det også flest kvinner som ser på. Og synes det er helt greit! 

Nei, strippeklubb og chippendales er IKKE det samme. Jeg har forresten vert på begge deler.

Anonymkode: 352c0...8ce

Jeg har vært på Chippendales show, og da var vi Olavshallen i Trondheim. Det var likt som å være på en konsert med et kjent band. Vi som var der fikk et godt show. Men vi hadde samme avstand til de som vi hadde til et rockeband på scenen. Dvs ingen kontakt.

Jeg forstår heller ikke hvorfor Chippendales hentes fram hver gang. Det er jo omtrent som å påstå at om man har vært på en Rolling Stones konsert, så har man hatt sex med en av de.

Anonymkode: b5fee...c5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, jeg har skjønt det nå at det er umulig å legge fra seg stråmannen. Opplever du vanligvis at slike argumenter fungerer? jeg bare lurer. 

Det som blir ignorert her er den delen med at en kompis av han skal ha en fest, som symboliserer hans siste tur med gutta før han skal smis til dama si for resten av livet. En fest man vanligvis bare har 1 gang i livet. Så hva med respekten for vennskapet? 

Respekten for vennskapet må nesten vike for respekten for forholdet man er i? Og hvertfall når barnet snart kommer til verden? Hvis ikke kompisene skjønner det, så er de ikke gode kompiser. Og hvis strippeklubben og fylletur er viktigere enn dama som bærer hans barn , så lykke til med livet som singel.  Hadde mannen min hatt slike kamerater som ville på en slik tur.... Nei vent... Da hadde han ikke vært mannen min!

Visst funker det, det er gode argument. 

• Liker 7
Gjest Nina1975
Skrevet

Det har jo med respekt å gjøre, både for kvinner generelt og for samboeren. Du drar ikke ut på strippeklubb når damen din sitter hjemme og er lei seg Du støtter og oppunder mafiavirksomhet og menneskehandel.. Og ang. de som nevnte huleboere, enkelte menn blir huleboere når de får i seg for mye alkohol og er utsatt for massesuggesjon av gjengen de er med på.  Og det om å "stille opp for en kompis", han kan heller stille opp for han når damen hans finner ut hva møkkamann hun har giftet seg med og kaster han ut. Da kan han være kompis å stille opp.

AnonymBruker
Skrevet

HELT UAKTUELT. Herregud, hvor finner man sånne menn, og hvorfor i all verden blir dere sammen med sånne? Herre min hatt, finn deg en faktisk mann

Anonymkode: a6b45...0bf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At partneren din PLANLEGGER å dra bort på en tur som ikke er høyst nødvendig så ett opp mot fødsel enten det er det ene eller det andre er det jeg reagerer mest på. 

Anonymkode: eaf47...48e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Respekten for vennskapet må nesten vike for respekten for forholdet man er i? Og hvertfall når barnet snart kommer til verden? Hvis ikke kompisene skjønner det, så er de ikke gode kompiser. Og hvis strippeklubben og fylletur er viktigere enn dama som bærer hans barn , så lykke til med livet som singel.  Hadde mannen min hatt slike kamerater som ville på en slik tur.... Nei vent... Da hadde han ikke vært mannen min!

Visst funker det, det er gode argument. 

Hvis damen er rett på termin når turen finner sted så vil det jo selvfølgelig stille seg annerledes, men av andre grunner. Men hvis damen såvidt har bikket over i siste trimester så synes jeg at det er høyst usaklig å stille et slikt ultimatum. Det handler om hvordan man kommuniserer og hvordan ting blir lagt fram. Men det at en mann ønsker å være med på en slik begivenhet sammen med kompisene bør ikke generere hysteri i den grad at man begynner å polarisere alt og slenge rundt seg med ultimatum. Så å blånekte og stille ultimatum er i seg selv respektløst. Da kommuniserer man på en slik måte som setter den andre part i et hjørne, og det vil på ingen måte ende godt for noen av de. Men ja, jeg håper for hans del at han tar til vett og blir singel hvis han blir behandlet på en slik måte av damen han har valgt å få barn med, for det vil på ingen måte bli bedre med mindre hun går inn i seg selv og tenker over hvordan man behandler de man er glad i. For ikke å snakke om hennes planer om å hevne seg på han om han faktisk drar. 

• Liker 4
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Elseby13 skrev:

Skjønner ikke hysteriet her... mannen min må få gjerne dra på en sånn tur! Regner med at gubben din er tilbake innen du skal poppe? La fyren reise og kose seg!

Tar du virkelig til takke med en sånn mann? Seriøst? 

Anonymkode: 71848...e0b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært på Chippendales show, og da var vi Olavshallen i Trondheim. Det var likt som å være på en konsert med et kjent band. Vi som var der fikk et godt show. Men vi hadde samme avstand til de som vi hadde til et rockeband på scenen. Dvs ingen kontakt.

Jeg forstår heller ikke hvorfor Chippendales hentes fram hver gang. Det er jo omtrent som å påstå at om man har vært på en Rolling Stones konsert, så har man hatt sex med en av de.

Det er dobbeltmoral som herjer når man finner på kreative grunner for hvorfor damer kan betale for å se nakne menn, menns menn ikke kan betale for å se nakne kvinner. Nå skal vi ha likestilling i dagens samfunn, og da bør man enten like at folk betaler for å se nakne kropper, eller ikke like det. Eller mener du at menn kan se på at damer kler av seg så lenge avastanden til scenen er lang nok?

Å se en dame strippe er jo egentlig som å beundre et stort kunstverk, f.eks. Venus' fødsel (se vedlegg). De som er der får se nydelig, klassisk kunst. 

birth-of-venus-sandro-botticelli.jpg

Anonymkode: 6cc7b...663

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nå ganske patetisk å dra for å se på chippendales og da. 😬 Og ja, er kvinne. 

Anonymkode: 71848...e0b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Nina1975 said:

:klo:

Hvis det at man er med gutta på strippeklubb betyr at man tillater utroskap så betyr det vel også at dersom man overnatter hos en av det motsatte kjønn at man tillater utroskap, fordi hvem vet hva som kan skje.

11 hours ago, AnonymBruker said:

Litt som at du ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen da, eller?

Anonymkode: ab509...4df

Litt som at du ikke evner å se kausalitet?

Anonymkode: 343b2...998

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det at en mann ønsker å være med på en slik begivenhet sammen med kompisene bør ikke generere hysteri i den grad at man begynner å polarisere alt og slenge rundt seg med ultimatum.

At han ser på en fylletur med strippere som en stor begivenhet hadde fortalt meg at dette ikke er mannen for meg.

Anonymkode: 891e9...8b9

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...