AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 I dag da jeg kom hjem fortalte samboeren min meg at han skal på utdrikningslagtur for en kompis i Riga fra fre-søn om 1,5 mnd. De skal på strippeklubb og drikke. Det er det som er hovedplanen deres. Hans guttegjeng er sånne skikkelig gutte-gutter som elsker å snakke om fitte hele tiden, damer og sånne ting. Ufiltrerte. Jeg er gravid, og når han drar på denne turen er jeg høygravid. Jeg ble skikkelig lei meg da han fortalte at han skulle på denne turen og gruer meg noe sinnssykt. Jeg vet at han og resten av gjengen hans kommer til å få flere private lapdancer - fordi sånn syns hvertfall vennene hans er gøy (helt sikkert han også, selv om han ikke nå gir uttrykk for det). Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å tenke på dette hele tiden før han drar og når han kommer hjem. Kommer til å være kvalm av hele greia i lang, lang tid. Hvorfor er gutter så jævelig teite og skal se på kvinner kle av seg på en scene mens de sitter i runkering og ser på? Er det ikke skikkelig avleggs? Hadde ikke likt å vært den kommende kona til han som skal ut og få strippefitte i trynet hele helgen. Alle de gutta der har kjæreste, og minst 60% kommer til å være utro. Jeg får umiddelbart lyst til å ta hevn på han, sånn at han kan føle på de samme følelse. Vet jeg isåfall må vente til etter babyen er forløst og jeg har kommet meg tilbake i form igjen. Teit å være hevngjerrig, i know. Anonymkode: ee398...fef 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 22. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dag da jeg kom hjem fortalte samboeren min meg at han skal på utdrikningslagtur for en kompis i Riga fra fre-søn om 1,5 mnd. De skal på strippeklubb og drikke. Det er det som er hovedplanen deres. Hans guttegjeng er sånne skikkelig gutte-gutter som elsker å snakke om fitte hele tiden, damer og sånne ting. Ufiltrerte. Jeg er gravid, og når han drar på denne turen er jeg høygravid. Jeg ble skikkelig lei meg da han fortalte at han skulle på denne turen og gruer meg noe sinnssykt. Jeg vet at han og resten av gjengen hans kommer til å få flere private lapdancer - fordi sånn syns hvertfall vennene hans er gøy (helt sikkert han også, selv om han ikke nå gir uttrykk for det). Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å tenke på dette hele tiden før han drar og når han kommer hjem. Kommer til å være kvalm av hele greia i lang, lang tid. Hvorfor er gutter så jævelig teite og skal se på kvinner kle av seg på en scene mens de sitter i runkering og ser på? Er det ikke skikkelig avleggs? Hadde ikke likt å vært den kommende kona til han som skal ut og få strippefitte i trynet hele helgen. Alle de gutta der har kjæreste, og minst 60% kommer til å være utro. Jeg får umiddelbart lyst til å ta hevn på han, sånn at han kan føle på de samme følelse. Vet jeg isåfall må vente til etter babyen er forløst og jeg har kommet meg tilbake i form igjen. Teit å være hevngjerrig, i know. Anonymkode: ee398...fef Det der er så uaktuelt som du kan få det. Ikke faen om han skal dra. Du er gravid i tillegg. Anonymkode: 37c2f...df6 50
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 Populært innlegg #3 Skrevet 22. mars 2018 hadde faktisk nektet han å dra. Nærkontakt med nakne damer er ikke greit i mine forhold, utdrikningslag eller ei. Anonymkode: 0d490...ac5 51
chouette Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 Ikke ok når du er høygravid! Ikke ok under noen omstendigheter men spesielt ikke nå. For en fjott. 39
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 Kjøp sånn kyskhetsbelte og send ham avgårde! Anonymkode: 09417...e5b 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #6 Skrevet 22. mars 2018 Drar han, hadde jeg sørget for å være ute av leiligheten til han kom hjem. Du er sånn ca alenemamma allerede. Evt snart 2-barnsmor. Anonymkode: 37c2f...df6 25
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #7 Skrevet 22. mars 2018 Hadde min samboer kommet med en slik plan, så hadde han blitt singel, gravid eller ei. Han fikk velge selv, singelliv med kompiser som legger opp til utroskap eller familieliv med meg. Han kunne ikke valgt begge deler. Anonymkode: a5a4d...367 36
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #8 Skrevet 22. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde min samboer kommet med en slik plan, så hadde han blitt singel, gravid eller ei. Han fikk velge selv, singelliv med kompiser som legger opp til utroskap eller familieliv med meg. Han kunne ikke valgt begge deler. Anonymkode: a5a4d...367 Jepp veldig enig. Hiv ut sakene hans, eller flytt til han kommer hjem. Anonymkode: 37c2f...df6 11
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #9 Skrevet 22. mars 2018 Hæ, det hadde vært HELT UTELUKKA. Om typen min hadde bestilt en sånn tur så hadde han ikke lenger vært typen min! Seriøst, tenk på hvordan "forbilde" dette barnet får, og vil du virkelig ha en mann som tillater seg å reise vekk fra sin høygravide kjæreste for å dra på guttetur og strippeklubb????? Skal love deg de presser han til å kjøpe prostituerte , "åh blir lite sex på deg som småbarns far vettu, dama di kommer til å være vid, se så digg hun der er, de er mestere på blowjobs her, bare gjør det, ingen får vite om det, kom igjen gjør som oss gutta boys nå har vi det jo så fett ikke stikk hjem nå" Hadde bare pent og greit sagt at det var helt utelukka, og om han ikke respekterte det hadde jeg informert han om at forholdet var over om han valgte å dra. Så fikk han velge selv hva han ville prioritere, kjæresten og babyen og forholdet eller fyll, stripping og horegutter. Velger han det siste så er han ingen jeg kan respektere eller ha noe med å gjøre med! Uansett hvor mye han prøver å uskyldiggjøre det ! SETT NED FOTEN !!!!! Det er ikke noe "jammen jammen" her !!!! Anonymkode: 03c0c...ab5 40
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #10 Skrevet 22. mars 2018 Er han seriøs? Det er singel oppførsel / utro oppførsel. Send han avgårde som singel. Og finn deg en lojal og ordentlig mann. Anonymkode: 2d251...99d 14
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #11 Skrevet 22. mars 2018 Jeg skjønner deg veldig godt TS. Det er lett å anbefale å droppe fyren..en del vanskeligere når du er gravid. Jeg hadde likevel tenkt meg grundig om når det gjelder å fortsette et kjærlighetsforhold til han. Tror virkelig ikke at jeg hadde greid det. Ekstremt usjarmerende oppførsel, og totalt respektløst (SPESIELT med en høygravid samboer hjemme...) Anonymkode: f783e...b11 12
letanglia Skrevet 22. mars 2018 #12 Skrevet 22. mars 2018 Fullstendig uaktuelt og utelukket. Sier som de andre her, at da hadde han fått valget mellom et trygt og fint forhold og familie, eller strippeklubb med mannsgrisene. Ville aldri gitt mitt barn en far som valgte det siste, og ville aldri tillatt meg selv å nedgradere og overkjøre så til de grader i parforholdet mitt. Hvis han vil være lavmål og søppel så be it, men da får han fortsette livet uten meg! Samme om vi så hadde hatt fem barn sammen. Barna mine skal ikke vokse opp med en som har holdning om at strippeklubb er ok, at å nedprioritere familien for fylla med kamerater er ok, og at å ikke ta hensyn til hva partner føler er ok. 18
Gjest Nina1975 Skrevet 22. mars 2018 #13 Skrevet 22. mars 2018 Henger meg på alle de over. Hadde nektet, han er ikke singel og barnløs nå, denne type reiser er for de single og barnløse. Han hadde fått valget; drar han så er det over.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #14 Skrevet 22. mars 2018 Hvem drar på strippeklubb når dama er høygravid..? Anonymkode: 6ba35...5d9 22
Trolldeigen Skrevet 22. mars 2018 #15 Skrevet 22. mars 2018 (endret) . Endret 8. november 2018 av Trolldeigen 9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #16 Skrevet 22. mars 2018 Er han seriøs??? Han skal på strippe/fylletur med sånne folk når du er høygravid?? Hell to the no!! Sånne turer passer seg bare når man er i 20 årene og singel! Anonymkode: 05634...71c 10
Occulta Skrevet 22. mars 2018 #17 Skrevet 22. mars 2018 Ja nei dette er ikke greit, spesielt ikke siden du er høygravid og deter selvfølgelig ikke greit i det hele tatt, med mindre dere har et forhold der sånnt blir sett på som ok. Det har dere jo ikke... så nei, her må du sette ned foten. 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #18 Skrevet 22. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem drar på strippeklubb når dama er høygravid..? Anonymkode: 6ba35...5d9 Den som ikke skulle vært vordende far. Anonymkode: 09417...e5b 6
Gjest Elseby13 Skrevet 22. mars 2018 #19 Skrevet 22. mars 2018 Skjønner ikke hysteriet her... mannen min må få gjerne dra på en sånn tur! Regner med at gubben din er tilbake innen du skal poppe? La fyren reise og kose seg!
lyx22 Skrevet 22. mars 2018 #20 Skrevet 22. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: I dag da jeg kom hjem fortalte samboeren min meg at han skal på utdrikningslagtur for en kompis i Riga fra fre-søn om 1,5 mnd. De skal på strippeklubb og drikke. Det er det som er hovedplanen deres. Hans guttegjeng er sånne skikkelig gutte-gutter som elsker å snakke om fitte hele tiden, damer og sånne ting. Ufiltrerte. Jeg er gravid, og når han drar på denne turen er jeg høygravid. Jeg ble skikkelig lei meg da han fortalte at han skulle på denne turen og gruer meg noe sinnssykt. Jeg vet at han og resten av gjengen hans kommer til å få flere private lapdancer - fordi sånn syns hvertfall vennene hans er gøy (helt sikkert han også, selv om han ikke nå gir uttrykk for det). Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å tenke på dette hele tiden før han drar og når han kommer hjem. Kommer til å være kvalm av hele greia i lang, lang tid. Hvorfor er gutter så jævelig teite og skal se på kvinner kle av seg på en scene mens de sitter i runkering og ser på? Er det ikke skikkelig avleggs? Hadde ikke likt å vært den kommende kona til han som skal ut og få strippefitte i trynet hele helgen. Alle de gutta der har kjæreste, og minst 60% kommer til å være utro. Jeg får umiddelbart lyst til å ta hevn på han, sånn at han kan føle på de samme følelse. Vet jeg isåfall må vente til etter babyen er forløst og jeg har kommet meg tilbake i form igjen. Teit å være hevngjerrig, i know. Anonymkode: ee398...fef wow, stakkars mannen din. Her skal han på utdrikninslag med vennegjengen og skal kanskje på strippeklubb og du skal hevne deg med å være utro ? du er sinnsyk, jeg syns synd i ham som har fått barn med en som deg, som skal ty til utroskap så lett . Vær så snill og ikke former deg mer. du er ikke stabil eller frisk at du ikke vil at han skal på strippeklubb er helt ok, jeg kan skjønne det på en måte. men du bestemmer ikke over ham, han er en voksen mann. er også utdrikningslag, så er helt teit å drive å nekte ham, du kan egentlig ikke nekte ham noenting i det hele tatt. han er ikke utro, om han får 1 lapdance på fylla hadde jeg aldri brydd meg om, dette er for han som skal gifte seg. strippeklubb er vell ikke der de skal henge så lenge heller, mange menn bruker strippeklubb som vorspiel for så å gå videre. du kan jo snakke med ham å lufte på meningen din, men i hovedsak så kan du ikke nekte en annen voksen mann noe som helst at du skal hevne deg er både barnslig og hårreisende, du er ikke voksen nok til å bli mor enda. min søster på 16 år er mer voksen og rasjonell enn deg hysteri hystera 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå