Gå til innhold

Redd han kommer til å synes jeg er stygg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et skikkelig teit problem i den store sammenhengen, men likevel... :P Dater en fyr som jeg har datet i 2 måneder og alt går veldig bra. Da vi møttes hadde jeg vippeextensions, så han har bare sett meg "sånn". Jeg skal fjerne de i morgen for er dritt lei kostnader og styr med de og tar vippeløft og farging i stedet. Men jeg gruer meg så sjukt, for hva om han får sjokk over hvordan jeg "egentlig" ser ut? skjønner jeg har skapt det her selv, men håper noen kan komme med noen kloke ord. Hun som fikser vippene sier jeg har en del vipper igjen, men de er tynnere og kortere enn extensions (selvfølgelig).

Håper noen har noen innspill :)

jente 28

Anonymkode: 0342d...f3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke er redd din egen skygge så bør det gå bra. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

den skjønte jeg ikke, haha!

Skrevet

Tror ikke daten din kommer til å se så noen særlig forskjell. Jeg tror det kommer til å gå veldig fint. 

Og hele utseendet ditt forandrer seg ikke ved at du har kortere og tynnere øyevipper. Syns han at du er fin nå så syns han det etter at du har tatt bort extensions også. 

• Liker 3
Skrevet

Vil overraske meg om han overhodet merker det...

• Liker 14
Skrevet

Skal jeg være ærlig, vil jeg tro det faller i smak at du har gått over til en mer naturlig look :) Har vært avhengig av vipper selv før, og skjønner hva du tenker ... men dette er bare tull selvsagt. Slapp av og kos deg med daten din :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gutter legger ikke merke til vippe extensions, med mindre de er lange ut i Kina. Hvis han merker at du ikke bruker vippe extensions, så er han kanskje gay :P

Anonymkode: 3d999...da0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her; tuuuusen takk for så fine svar. Det hjalp helt vanvittig mye! vet interesse er mye mer enn utseende (og utseende er forhåpentligvis ikke det viktigste), men dette var likevel en skikkelig hjelp. TAKK!

AnonymBruker
Skrevet

Du vet man ser litt yngre ut med naturlige vipper isteden for de lange? 

Anonymkode: 785ab...09b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om disse vippene dine? Bruk tiden til å skaffe deg litt selvtillit istedet.  

Anonymkode: 1c8b3...709

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har mascara på så er det ikke sikkert han registrerer forskjell engang. Dere bor jo ikke sammen eller møtes hver dag (?) så er ikke sikkert at vippene dine er noe han husker på åssen har sett ut.

Men hadde faktisk denne diskusjonen med kjæresten min i går kveld! Jeg satt å så på makeup videor på youtube og alle de som ser ut som perfekte 10ere med sminke, er jo egentlig bare grå-mus som meg når de ikke har på seg sminke.
Så jeg viste typen min og han sa at det var grunnen til at han likte naturlige jenter som forholdsmateriale fordi da fikk han aldri noe sjokk når sminken var tatt av,og at det hjelper ikke å ha en hot dame på dagtid fordi hun har trynet fullt av masse fake, om hun ser ut som en helt annen person på kveldstid og morgenen.

Så anbefaler deg fra nå av og ikke ha så fake look , vippe extensions er pent, men unaturlig og da er det bedre at menn er vant til å se deg naturlig sånn at de ikke føler seg snytt og får sjokk  pga kontrasten når det falske er borte.

Anonymkode: dc0e8...a3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fortsatt fint med vipper med mascara på. Tror du overvurderer hvor fint vippeextension er. Jeg ser at mange av de som har veldig lange og tette vippeextensions hadde vært finere uten. Når det ser kunstig ut forsvinner skjønnheten.

Anonymkode: fea65...a5a

AnonymBruker
Skrevet

Falske vipper er ikke særlig sjarmerende uansett. 

Anonymkode: 3c0ec...14d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ennå ikke møtt en mann som sier noe positivt om vippeextensions, men har hørt mange sukke over dette påfunnet. Min egen sønn på 23 år sier rett ut at han synes det er det styggeste han ser. 

Dersom du ikke har hatt veldig overdrevne extensions så forundrer det meg imidlertid dersom han legger merke til endringen. Og har det vært overdrevet, så vil han antagelig synes at endringene er til det bedre. 

Anonymkode: c3bea...589

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Dette hjelper virkelig! Takk :))

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt så mange menn klage på extentions så dette går😊

Anonymkode: 3778e...18b

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke han kommer til å merke det en gang.

Anonymkode: f45b5...54f

AnonymBruker
Skrevet

min erfaring er at de fleste menn synes at det er finest med det naturlige. 

Anonymkode: f45b5...54f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har et skikkelig teit problem i den store sammenhengen, men likevel... :P Dater en fyr som jeg har datet i 2 måneder og alt går veldig bra. Da vi møttes hadde jeg vippeextensions, så han har bare sett meg "sånn". Jeg skal fjerne de i morgen for er dritt lei kostnader og styr med de og tar vippeløft og farging i stedet. Men jeg gruer meg så sjukt, for hva om han får sjokk over hvordan jeg "egentlig" ser ut? skjønner jeg har skapt det her selv, men håper noen kan komme med noen kloke ord. Hun som fikser vippene sier jeg har en del vipper igjen, men de er tynnere og kortere enn extensions (selvfølgelig).

Håper noen har noen innspill :)

jente 28

Jeg er 30 år. Hadde hairextensions, negler, vipper, fillers i leppene, sminke og bryn "on fleek" som det heter og nye trendy klær hele tiden når jeg og kjærsten min datet for 2 år siden. Vi hadde vel datet 2mnd da jeg fikk helt nok av extensions på vipper og hode at jeg fjernet alt, fikk også satt i noe i leppene som fjerner fillers. Av med negler osv. Da jeg møtte han etter det så ble han bare sittende og se på meg og syntes jeg var den søteste i hele verden og at jeg så mye yngre ut. Og jeg må si meg enig (Han er forsåvidt yngre også). Han så ikke engang at jeg hadde tatt av vippene, trodde at jeg hadde sminket meg penere😆 

Du overtenker det! Han bryr seg ikke om vippene dine. Så lenge du dusjer, er fresh og tar vare på deg selv, så skal det vel en del til før han synes du er stygg/ekkel ;) 

Jeg bruker hm sine exagerate / rød pakke / med duo lim fra kicks i helgene. De funker perfekt når man vil være litt ekstra😊

Gutter liker det naturlige, men de liker at man pynter seg også; bare ikke konstant!  Så man trenger ikke være en grå mus for å være forholdsjente, men det holder å være diva i helgene kanskje? 😆

Anonymkode: ce0be...18a

AnonymBruker
Skrevet

Bruk serum og vaselin👌 så vokser de som bare det! 

Anonymkode: ce0be...18a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...