Gå til innhold

En i barnehagen på Oslo vest sa det luktet fisk da hun hørte jeg var fra nordland.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en datter som går på barnehage på Oslo vest.Når jeg skulle hente min datter pratet jeg med min datter så sa en dame plutselig det lukter fisk.Faktisk synes jeg folk er rare som tror at nordlendinger bare driver med fisk. 

Anonymkode: 0a044...2ee

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som du bor på Oslo øst. Du er ikke norsk. 

Anonymkode: a07d9...1bb

Gjest Catalina Culès
Skrevet

De andre driver med reinsdyr :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hæ???

Anonymkode: e5d52...5ea

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som du bor på Oslo øst. Du er ikke norsk. 

Anonymkode: a07d9...1bb

Du er ikke norsk? Du er ikke norsk? Du er ikke norsk? Du er ikke norsk? Du er ikke norsk?:fnise:

Du er ikke et menneske,fordi du er ikke norsk?:fnise:

• Liker 4
Skrevet

Forsto ikke helt denne. 

Men sannsynligheten for at det lukter fisk i en bhg er ganske stor. Med tanke på all den kaviaren og makrell i tomat ungene spiser, og søler seg til med i løpet av dagen. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Om dette var et forsøk på mobbing av deg ts så synes jeg synd på ungen til den dama der. Slik er det man skaper mobbere.

Anonymkode: c2ef1...921

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke norsk? Du er ikke norsk? Du er ikke norsk? Du er ikke norsk? Du er ikke norsk?:fnise:

Du er ikke et menneske,fordi du er ikke norsk?:fnise:

Hæ???

Anonymkode: e5d52...5ea

• Liker 1
Skrevet
På 22.3.2018 den 18.44, AnonymBruker skrev:

Jeg er en datter som går på barnehage på Oslo vest.Når jeg skulle hente min datter pratet jeg med min datter så sa en dame plutselig det lukter fisk.Faktisk synes jeg folk er rare som tror at nordlendinger bare driver med fisk. 

Du kunne jo komme med et hurtig svar tilbake da, som at det stinket rasshollunge her.

Gjest N-Nøff
Skrevet

Ikke sikkert hun sa det om deg? 

AnonymBruker
Skrevet

Om det gjentar seg så sniff bare ut i lufta og si, jeg synes det lukter snerpete Oslo vestkant fitte her jeg. 

Anonymkode: a857a...e2c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Eller! Svar  at det er nok kun underlivet hennes, og at hun burde ta seg en tur til legen! 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor går du ut i fra at hun sa det om deg? 

Anonymkode: 4dbd3...fc6

• Liker 2
Skrevet

Hva har du i mot mennesker fra Oslo vest? 

AnonymBruker
Skrevet

Lukter det fisk så klinger det penger. Lær deg ord og uttrykk. 

Anonymkode: 7fa32...61e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det gjentar seg så sniff bare ut i lufta og si, jeg synes det lukter snerpete Oslo vestkant fitte her jeg. 

:fnise:

Anonymkode: cedeb...e2e

AnonymBruker
Skrevet

Vestkant fitter er som regel sure. Må bare overse, er som regel damer som ligger seg til penger. 

Anonymkode: cedca...927

• Liker 2
Skrevet
On 22.3.2018 at 6:44 PM, AnonymBruker said:

Jeg for min del synes det lukter trolling, selv om jeg er fra Oslo øst.

AnonymBruker
Skrevet

Er kun på Kvinneguiden at overskrifter som dette er mulig: hilarious 😂😂😅😅😁

Kan du svare «fesk e sunnt året runnt!»?

Anonymkode: afeb3...431

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde svart: er du alltid like sur som ph-verdien i fitta di, eller er det kun i dag?

Anonymkode: 2a2b2...238

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...