Gjest Emera Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 Tar DE godt vare på deres mann? Joda, det har da gått litt fremover...
Arkana Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 Jeg er sannelig glad det ikke er sånn nå.
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 HVA er det som er morsomt her? Jeg får opp en tysk side hvoe man kan legge inn kommentarer, men ikke det man skla kommentere tydeligvis...
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Etter litt leting frem og tilbake fant jeg denne; http://jade.ccccd.edu/grooms/goodwife.htm
Gjest Emera Skrevet 17. februar 2005 #7 Skrevet 17. februar 2005 HVA er det som er morsomt her? Jeg får opp en tysk side hvoe man kan legge inn kommentarer' date=' men ikke det man skla kommentere tydeligvis...[/quote'] Hm, merkelig. Hos meg kommer det fra et kommentarfelt helt nederst på siden. Ellers er det et familiebilde fra 50-tallet, og så den listen, da. Men det er det samme som du har funnet fram til, ja!
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2005 #8 Skrevet 17. februar 2005 Bare pc`n som krangla litt.Til en forandring... Skal være meg en sann fornøyelse å smadre den når vi får råd til ny....Noe jeg forteller den når den er som verst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå