Aquarius Skrevet 12. august 2002 #1 Del Skrevet 12. august 2002 http://thewebhouse.net/reveal/index.html Denne testen stemte faktisk litt om hvem jeg er! Var det bare "a lucky strike" eller stemmer den om dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 12. august 2002 #2 Del Skrevet 12. august 2002 Joda, den stemte på meg også!! Smarte folk som har laget den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 12. august 2002 #3 Del Skrevet 12. august 2002 Den stemte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 12. august 2002 #4 Del Skrevet 12. august 2002 Nesten skummelt ... Skulle tro det var noen som kjente meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 12. august 2002 #5 Del Skrevet 12. august 2002 Stemte ikke så veldig bra med slik jeg ser på meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 13. august 2002 #6 Del Skrevet 13. august 2002 Det stemte ikke velig bra med meg heller... i alle fall ikke i følge meg selv og venninna mi. Det stemte ikke så mye med henne heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 13. august 2002 #7 Del Skrevet 13. august 2002 Stemte ikke med meg.... ingen sånne tester gjør det syns jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 13. august 2002 #8 Del Skrevet 13. august 2002 Ikke meg heller.. -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå