Gå til innhold

Planlegger dere sexen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

nei, planlegger bare i perioder hvor vi har vært borte fra hverandre. jeg er ofte hjemme hos familien i ferie, og da planlegger vi veeeldig ofte hva vi skal gjøre når ferien er over :fnise: hvis vi har en veldig hektisk uke planlegger vi å sette av tid til å ha lengre sex i helga, men det er sjeldent.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dritt lei av all generaliseringer her på KG. Jeg tenner på 1-2-3. Kjæresten og jeg har sex 1-3 ganger daglig, noen ganger mer om vi har ferie og all verdens tid. Vi har sex også når vi har dårlige perioder, takk og lov. Det eneste som er forskjellen er at sexen er mye bedre når vi også har det bra på andre områder. 

Uansett, poenget er: det er ikke slik at alle damer er avhengig av at mannen "blidgjør" henne for å tenne.

Anonymkode: 7e2a0...a43

Noe sier meg at dere har lite å gjøre om dagene hvis dere har dere opp til 3 ganger for dagen.

Er det noen som har tid og ork til det når man har forpliktelser 12 timer for dagen, og har rundet de hellige førti? 

Anonymkode: 10b80...73d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det kona som "planlegger", dvs "planen" er bestandig å ha sex i morra. Og sånn går nå dagan. Er vel over et år siden sist.. 

Anonymkode: 09813...046

Gjest Lilleprinsesse
Skrevet

Ja, det blir ofte planlagt her også. Hadde det vært opp til meg hadde vi knullet hele tiden, men han sier ofte "kan vi ikke ta det igjen på fredag? og hver fredag etter sex blir jeg så trist, for da vet jeg at jeg må vente 1 hel uke før jeg får meg noe igjen :( 

AnonymBruker
Skrevet

Tror vi må begynne å planlegge.. Er inne i en skikkelig tørkeperiode pga. en 6 måneder gammel baby. I påsken MÅ det bli puling!

Anonymkode: 28b78...3db

Skrevet

Planlegger det kun om jeg vil gjøre litt mer fancy ting som faktisk krever forberedelser.

Skrevet

Huff nei, hater planlagt sex. Det er det mest avtennende som finnes - det ødelegger hele spenningen. Er også noe med presset og vissheten om ''planleggingen'' som gjør at jeg overhodet ikke finnes kåt når det skal skje :P Huff nei, det verste som er. 

Jeg skjønner at det krever litt mer logistikk og ''planlegging'' hvis man har små unger, men som barnløs er det bare rart. 

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror vi må begynne å planlegge.. Er inne i en skikkelig tørkeperiode pga. en 6 måneder gammel baby. I påsken MÅ det bli puling!

Snakk sammen. Etter første fødsel var jeg livredd. Pluss at pga amming var det ørken tilstand..... 

Bruk lang tid og bruk glidekrem.

Anonymkode: 8a850...74b

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk sammen. Etter første fødsel var jeg livredd. Pluss at pga amming var det ørken tilstand..... 

Bruk lang tid og bruk glidekrem.

Anonymkode: 8a850...74b

Bruker alltid glidemiddel. ;) Er nok en kombinasjon av lite overskudd og latskap som gjør det. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi kan ha både spontan og planlagt sex. Men tror vi legger litt annet i planlagt enn andre her. 

Jeg syns det er deilig å dra på jobb vel vitende om hva mannen skal gjøre med meg når jeg kommer hjem. 

Anonymkode: cf0a0...a0c

AnonymBruker
Skrevet

Bor ikke fast sammen med kjæresten(vært sammen i 4 år). Jeg planlegger ikke sex. Vi har et SM-forhold, og det er han som er dominant. Det innebærer blant annet at det er hans lyst som styrer når vi har sex. Jeg er 'fritatt' det ansvaret. Høres sikkert rart ut, men fungerer veldig bra for oss. Vi er ganske samkjørte mtp sexlyst, men i perioder med mindre sex blir jeg ikke frustrert som i tidligere forhold. Min jobb er å være klar for ham når han ønsker det. For hans del er det stort sett spontant, samtidig som at han planlegger de litt mer spesielle seansene våre.

Anonymkode: e8c05...438

AnonymBruker
Skrevet
På 23.3.2018 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Vi planlegger av og til, har 3 barn, så blir gjerne til at vi avtaler å sitte av tid når de minste tar luren sin på dagtid og eldste er ute av huset.

Ellers er det mer sånn at mannen kommer inn på rommet og spør om det blir sex i kveld, så får han ett ja eller nei, mest nei akuratt nå desverre :P

Anonymkode: b4f53...874

Hva? Min mann og jeg kan godt spørre om sånt på delvis spøk, men ikke til vanlig! 

Her skjer sex stort sett spontant, både morgen, kveld og midt på dagen om barna er hos venner. Feks. at vi bare skal gi en klem, og så utarter det seg litt :P 

Når vi vet at alle barna skal sove borte kan vi godt snakke om at da kan vi endelig ha høylytt sex i tomt hus, men det er bare noe som bygger opp spenningen. Hadde han spurt om det ble sex uten å faktisk tenne meg først så hadde jeg blitt en smule sur! Jeg spør heller ikke, jeg bare begynner å klå litt på han, eller kysser han og ser om han gir etter :) 

Anonymkode: e8c46...91e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...