AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 Jeg var sammen med en gutt på skolen i dag, vi har noen felles venner men når jeg prøvde å snakke med så svarte han veldig kort og høflig. Han virket veldig avslappet/kjedet seg og smilte noen ganger men jeg kjente bare angsten kicka inn når det ble stille mellom oss. Greide å slappe av tilslutt men så liksom blikket hans vandre osv. Jeg ser på han som en bekjent/kompis men : (((( Jente/ Går på VG3 Anonymkode: 8654a...f43
M8ooqz Skrevet 22. mars 2018 #2 Skrevet 22. mars 2018 Hva mener du med «var sammen med»? I kantina under matpausen?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #3 Skrevet 22. mars 2018 9 minutter siden, M8ooqz skrev: Hva mener du med «var sammen med»? I kantina under matpausen? Ja, eller vi var sammen hele dagen Anonymkode: 8654a...f43
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 Ham hørest veldig lite interresant ut Anonymkode: 20efd...44a 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 Angst og usikkerhet kan forsterke negative tanker om hva andre mener oss og 30 sekunder stillhet kan føles som en evighet som aldri tar slutt. Man kan bli ganske "var" på hva andre mener om en og ha alle antennene ute som leter etter "feil" som bekrefter at det er noe feil med en fordi det er kanskje det man innerst inne tenker om seg selv. Folk maskerer usikkerhet på ulike måter; noen viser usikkerheten andre blir kjepphøye og verdensmestre. Er sikker på at ingen hater deg TS selv om det føles sånn nå. Følelser er ferskvare og de endrer seg. Har du noen fortrolige å snakke med TS om hva som skjer i livet ditt og hvordan det føles? Kan kanskje være en ide hvis dette er følelser du sliter med ofte? Husk at uansett hva andre måtte mene eller ikke mene om deg så er du god nok. Det er til og med helt ok å være usikker og nervøs Anonymkode: 9f459...121 2
SologSkyer Skrevet 22. mars 2018 #6 Skrevet 22. mars 2018 (endret) Selvtillit , vær glad i deg selv og den du er så ordne ting seg fort Endret 22. mars 2018 av SologSkyer
solmåneogstjerner Skrevet 22. mars 2018 #7 Skrevet 22. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var sammen med en gutt på skolen i dag, vi har noen felles venner men når jeg prøvde å snakke med så svarte han veldig kort og høflig. Han virket veldig avslappet/kjedet seg og smilte noen ganger men jeg kjente bare angsten kicka inn når det ble stille mellom oss. Greide å slappe av tilslutt men så liksom blikket hans vandre osv. Jeg ser på han som en bekjent/kompis men : (((( Jente/ Går på VG3 Anonymkode: 8654a...f43 Han var sammen med deg hele dagen og du føler at han hater deg? Og at alle hater deg? Men du har venner?? Nei, ALLE HATER ikke deg.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Skrevet 23. mars 2018 Du overtenker. Typisk jenter i tenårene. Anonymkode: c74be...e81
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #9 Skrevet 23. mars 2018 22 timer siden, SologSkyer skrev: Selvtillit , vær glad i deg selv og den du er så ordne ting seg fort Det heter selvfølelse Anonymkode: de5a7...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå