Gå til innhold

Hvilken rekesalat liker du best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra butikken. 

Liker godt rekesalat. Hjemmelaget er så klart best, men er jo enklere å ofte kjøpe ferdig i stedet, men jeg klarer ikke helt å finne ut hvilken som er best. 

Anonymkode: 0dcde...5dd

AnonymBruker
Skrevet

Rekesalat med mest mulig reker og minst mulig majones, hvitbeter etc. :) Dvs. at jeg foretrekker "reker i majones" fremfor rekesalat. 

Ellers er f.eks. Hvalersalat, krepsesalat e.l. ofte også godt. Men klok av skade passer jeg alltid på å finne en versjon uten ananas. Hvem pokker har bestemt seg for at skalldyr og ananas passer sammen? :fart2:

Anonymkode: c6678...df0

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fra butikken. 

Liker godt rekesalat. Hjemmelaget er så klart best, men er jo enklere å ofte kjøpe ferdig i stedet, men jeg klarer ikke helt å finne ut hvilken som er best. 

Anonymkode: 0dcde...5dd

Marthas rekesalat er så klart best i smak. :jolie:

Anonymkode: 852ce...cb0

AnonymBruker
Skrevet

Den som heter Russisk rekesalat.

Anonymkode: 06f68...82c

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Den med Chili og hvitløk.

Skrevet
På 22.3.2018 den 18.51, Catalina Culès skrev:

Den med Chili og hvitløk.

Samme her, den røsker godt. :tommelopp:

Skrevet

Jeg ønsker mest mulig reker og minst mulig «fyllstoff» som beter o.l. Derfor foretrekker jeg «Reker i majones». 

Skrevet

Liker ikke ferdigjøpt rekesalat, det er ofte en emmen smak i den, syns jeg. Hjemmelaget som består av reker, majones, bittelitt sykteagurk og en liten dæsj lake fra agurken er best.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemmer også for Marthas, verdt å betale ekstra for. Den med chili og hvitløk må jeg smake siden dere over over den er bra.

Anonymkode: 126d8...0fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...