AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 Slik er det. Du har følelser for noen, disse føler mest sannsynlig ikke det same. De liker som regel noen andre. Men så blir dere plutselig bedre kjent, du holder ut og håper på at vedkommene føler det samme, eller kommer til å gjøre det. det er mange som kunne blitt kjæresten din, men du tenner ikke. Disse er tilgjengelige over lang tid og, mens andre blir sammen med andre. Så kommer plutselig en ny person inn i livet ditt som du blir tiltrukket av. Alt ligger til rette for at personen du elsket IKKE føler det samme for deg. Han finner seg plutselig dame. Men heldigvis så mister du også følelsene for han, fordi du blir tiltrukket av en ny som viser deg interesse. Endelig liker man den som viser seg interesse. Men så ligger frykten der for at det hele bare er tull, og at han kanskje gjør slik med flere. Det er mye som igjen tyder på at han du liker nå, bare flørter rundt med flere. Gledesdrepende siden det endelig var en som viste interesse som du faktisk ble intressert i. Du føler ikke lenger noen ting for din forrige kjærligjet, men likevel, så synes folk du skal ta kontakt med han!! Selv om han har dame! For i følge mange er dette et tomt forhold..er det ikke typisk? når du IKKE føler noe for en person så er ikke engang dama hans i veien for st folk synes du skal prøve deg? Anonymkode: ca078...6c9
Veslefrikk Skrevet 22. mars 2018 #2 Skrevet 22. mars 2018 Tror de aller fleste vil være uenig i overskriften din. Kjærligheten er veldig sjelden enkel. 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 5 minutter siden, Rumle skrev: Enkel? Altså, alt annet enn enkel. Men enkwl på den måten at det er samme regla hele tiden. Som beskrevet i innlegget mitt! De du ikke er intrressert i blir intressert i deg. De du fort blir intressert i har øye for andre. De du får følelser for etter hvert føler mest sannsynlig ikke det samme. Når du får følelser for noen som viser interesse så viser det seg at denne personen holder på med flere. Når den som ikke gjengjeldte sine følelser for deg får seg dame, så bør vedkommende være totalt uaktuell, men så synes andre tydeligvis at du skal prøve deg selv om han har dame...men det er først etter at du mistet alle følelser. Men da er itselig folk overbevisst om at han er din store kjærlighet. Anonymkode: ca078...6c9
Duftavsommerregn Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 Jeg er uenig her, kjærlighet er ikke noe som skjer der og da på en date eller etter kort tids bekjentskap. Forelskelse kan man kalle det, og det er veldig flyktig. Enten går forelskelsen om den blir gjengjeldt over til kjærlighet over tid, eller den dør ut. Dette er ikke veldig vanskelig overhodet, det er nesten som en fysisk lov Enten fungerer det, eller det gjør det ikke. Men det krever jo en viss innsats og innstilling til å gi det tid, og det må klaffe mellom to personer i full likesidighet. Slik sett kan det være "vanskelig". 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #6 Skrevet 22. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Slik er det. Du har følelser for noen, disse føler mest sannsynlig ikke det same. De liker som regel noen andre. Men så blir dere plutselig bedre kjent, du holder ut og håper på at vedkommene føler det samme, eller kommer til å gjøre det. det er mange som kunne blitt kjæresten din, men du tenner ikke. Disse er tilgjengelige over lang tid og, mens andre blir sammen med andre. Så kommer plutselig en ny person inn i livet ditt som du blir tiltrukket av. Alt ligger til rette for at personen du elsket IKKE føler det samme for deg. Han finner seg plutselig dame. Men heldigvis så mister du også følelsene for han, fordi du blir tiltrukket av en ny som viser deg interesse. Endelig liker man den som viser seg interesse. Men så ligger frykten der for at det hele bare er tull, og at han kanskje gjør slik med flere. Det er mye som igjen tyder på at han du liker nå, bare flørter rundt med flere. Gledesdrepende siden det endelig var en som viste interesse som du faktisk ble intressert i. Du føler ikke lenger noen ting for din forrige kjærligjet, men likevel, så synes folk du skal ta kontakt med han!! Selv om han har dame! For i følge mange er dette et tomt forhold..er det ikke typisk? når du IKKE føler noe for en person så er ikke engang dama hans i veien for st folk synes du skal prøve deg? Anonymkode: ca078...6c9 Hvorfor? Her er ei som filosoferer litt tungt rundt det: http://www.blackdragonblog.com/2014/01/19/serial-monogamy-revisited/#comment-151943 (Vent til siden har lastet ferdig, da kommer kommentaren til Kryptokate opp) Anonymkode: fd67a...8d9
Teethgrinding Skrevet 23. mars 2018 #7 Skrevet 23. mars 2018 Joda, kjærlighet er enkelt i den forstand at det må masse perfekte ingredienser til for at byggverket skal bli stående. 1. Hun må være fin nok til at du ikke blir lei 2. Du må ikke være så stygg at hun blir lei. 3. Dere må ha sammenfallende interesser og personlighet som går overens. 4. Dere må ha nogenlunde samme utdanningsnivå, men helst at mannen tjener mest fordi damer som tjener mest ofte blir stygge å ha med å gjøre over tid, forstå det den som kan. Så enkelt er det. Som jo er ganske vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Skrevet 23. mars 2018 Jeg er vel «heldig» sånn sett, for jeg faller aldri for noen først. De jeg har vært sammen med har alle vært forelska først, og det har tatt litt tid før jeg har blitt det også. Da har vi blitt kjent først, og den andre parten er fullstendig på knæra. Litt kjedelig det også fordi jeg ikke har møtt noen på evigheter. Jeg blir ikke betatt av NOEN:( men kanskje fordi ingen har vært betatt av meg på lenge... Anonymkode: 0b425...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå