Gå til innhold

Familieabonnement mobilregning, mulighet for misbruk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har 3 barn, eldste er 20 år og har flyttet hjemmefra. Vi har i flere år hatt familieabonnement slik at mobilregningen har kommet samlet til meg. I høst kjøpte datter seg ny mobil og vi ble da enige om at hun skulle begynne å betale sin egen mobilregning. Nå viser det seg at jeg likevel har betalt både for abonnementet hennes og for nedbetaling av telefonen  (har kommet på samleregningen som jeg får på familieabonnementet). Jeg kan skjønne at regningen for abonnementet hennes har fortsatt å komme til meg, for jeg burde sikkert selv ha meldt henne ut av familieabonnementet, det tenkte jeg ikke på. Men det jeg synes er merkelig er at her belastes jeg for nedbetaling av en telefon som jeg ikke selv har kjøpt? Noen som har opplevd noe lignende? Er dette "normalt"? I så fall er det jo risky business å ha familieabonnement, om avkommet kan reke av sted og gjøre dyre mobilinnkjøp etter eget forgodtbefinnende...

Anonymkode: 83ab4...4ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kjøpte vel mobil med nedbetaling i abonnementet. Siden datteren er myndig regner jeg med at det ikke ble sjekket ut hvem som betaler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...