Gå til innhold

Å faktisk bli sammen med den man er forelsekt i!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller har følelser for da. Jeg har en enorm redsel for å vise følelser, og slik har jeg vært hele livet. Jeg har hatt kjempe problemer med å innrømme hva jeg føler. Har delvis hatt set slik når det har gjeldt sultfølelse og. Folk spør om jeg er sulten og egentlig er jeg det, men jeg tør ikke vise det. Men verre er det med kjærligheten. 

Var så håpløst forslsket i en kompis fra tidlig 20 årene til midt i. Vi begynte å bruke masse tid sammen og han ante ingenting om følelsene mine. Men en handling viste at han følte noe for meg da det nærmet seg hans utflytningssato (fra byen vi bodde i). Han begynte å holde rundt meg, tilbringe enda mer tid osv osv. Så gjorde jeg et valg som gjorde at en ny mann kom inn i livet mitt. Akuràtt som med andre betattheter, så tenker jeg på han på 2. året. Han viste interesse først, men jeg ødela alt pga min usikkerhet. Jeg så ikke meg selv overhode. Jeg ser ikke at det er noen sjanse for at han tenker det samme om meg. Han er jo de som tror han har blitt avvist. Men jeg bare vet at jeg ikke kan begynne og date han dersom han fremdeles er intressert. Jeg kommer til å bli sjalu, vente på å bli dumpet og redd for at han bare har meg for sex. 

Vel, analysere mye. 

Jeg tenker jo så klart over at tiden løper, og det kan bli vanskeligere å finne noen med alderen. Han her er jo tross alt singel. 

Jeg har blitt litt desperat etter å falle for andre. Finne noen det kan passe bedre med. Og jeg har blitt avstandsbetatt (sett en jeg kunne falt for hvis han var aktuell, men det er han ikke). Han her er bare et bevis på at jeg kan like andre menn, men de skal være single! Han her er lavere en meg (tror jeg), har dame som er like attraktiv som meg selv, så jeg ser ikke hvorfor jeg skulle prøve en gang, jeg har respekt for folks forhold og han har barn. Jeg beundrer bare bildet av han og håper jeg kan bi titrukket av noen som er singel!:( 

alle som er single og som faktisk kunne ha passet inn i livet mitt, er uattraktive for meg, tenner meg ikke i det hele tatt!

og dere som skal skrive at jeg bare tenner på de to mennene her fordi de kan jeg ikke få, holdt kjeft. Hadde neppe tent på de "passende" mennene om de ble utilgjengelige. 

Anonymkode: d92a4...e71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du lurer på?

Gjest Konditorfrue
Skrevet
4 minutter siden, Surikatta skrev:

Hva er det du lurer på?

Helt enig,du må gå for han kompisen du elsket!!! Forklar han hvorfor du var/er redd for å vise følelsene.kom igjen

Skrevet

Tror du bør jobbe litt med selvbildet ditt og forsøke å bli tryggere med hvem du er. Ett bedre selvbilde og mer selvtillit gjør deg garantert mer sexy med en gang, og kanskje du da lettere blir interessant for de mennene du ikke en gang selv tror du kan få. Det neste er å lære seg å håndtere avvisninger. Jo mer kresen du er, jo oftere kommer du til å bli avvist. Og hvis du er skikkelig kresen må du antageligvis også lære deg å ta initiativet selv. Flesteparten av oss menn er vant til både å ta initiativet og bli avvist. Unntaket er selvfølgelig de menn som ikke trenger å ta initiativ og sjelden blir avvist. De må DU faktisk jobbe for å få.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Surikatta skrev:

Hva er det du lurer på?

Hvor mange ganger jeg skal "gå videre" ? Jeg holder tilbake hele tiden! Fordi det er det tryggeste. Og menn er jo også  bare ute etter sex, sier kvinner isåfal. 

Men jeg faller så sjelden for noen :/ det jeg føler kommer til å skje er at jeg kanskje faller for nye, men så har de allerede dame. Mens alle jeg ikke finner tiltrekkende er tilgjengelige. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Konditorfrue skrev:

Helt enig,du må gå for han kompisen du elsket!!! Forklar han hvorfor du var/er redd for å vise følelsene.kom igjen

Han kompisen har dame da! Skal jeg likevel skrive til han at jeg hadde følelser for han for 2 år siden??? Og håpe at de bygger seg opp igjen? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han kompisen har dame da! Skal jeg likevel skrive til han at jeg hadde følelser for han for 2 år siden??? Og håpe at de bygger seg opp igjen? 

Ok,trodde han var singel, du kan jo snakke med han alene.. 

Anonymkode: 8f709...0ea

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Kreator skrev:

Tror du bør jobbe litt med selvbildet ditt og forsøke å bli tryggere med hvem du er. Ett bedre selvbilde og mer selvtillit gjør deg garantert mer sexy med en gang, og kanskje du da lettere blir interessant for de mennene du ikke en gang selv tror du kan få. Det neste er å lære seg å håndtere avvisninger. Jo mer kresen du er, jo oftere kommer du til å bli avvist. Og hvis du er skikkelig kresen må du antageligvis også lære deg å ta initiativet selv. Flesteparten av oss menn er vant til både å ta initiativet og bli avvist. Unntaket er selvfølgelig de menn som ikke trenger å ta initiativ og sjelden blir avvist. De må DU faktisk jobbe for å få.

Herregud så motsigende alt her er inne. Du mener at jeg kommer til å bli avvist mer om jeg er kresen. Mens noen skrev for ikke så lenge siden at jo flere man faller for, jo flere man prøver seg på, jo flere avvisninger risikerer man. Så hva stemmer da????? 

Det er ikke slik at jeg ikke har vært intressant eller fått oppmerksomhet for noen av de mennene jeg ikke ble sammen med. Jeg har også oppført meg uintressert eller avvisende fordi jeg ikke føler jeg er god nok. Jeg vet ikke hvor kresen jeg er. Jeg er bare ikke av dem som faller for en ny så fort et forhold er over... 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok,trodde han var singel, du kan jo snakke med han alene.. 

Du mener at jeg bør gå for han? 

Jeg har kanskje uttrykket meg litt utydelig og rotete i innlegget mitt. 

Jeg liker en mann nå, som jeg har sett irl. Som jeg har snakket med. Som har vist meg interesse, men jeg turte ikke å være intressert tilbake. Dette er han jeg nå liker. 

Avstandsbetatt av mannen til ei jeg kjente for flere år siden. Han er uaktuell... har barn med henne og alt. Kjenner han ikke en gang.

kompisen min har jeg ikke følelser for lenger. Han har kjæreste. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du mener at jeg bør gå for han? 

Jeg har kanskje uttrykket meg litt utydelig og rotete i innlegget mitt. 

Jeg liker en mann nå, som jeg har sett irl. Som jeg har snakket med. Som har vist meg interesse, men jeg turte ikke å være intressert tilbake. Dette er han jeg nå liker. 

Avstandsbetatt av mannen til ei jeg kjente for flere år siden. Han er uaktuell... har barn med henne og alt. Kjenner han ikke en gang.

kompisen min har jeg ikke følelser for lenger. Han har kjæreste. 

Du må ordlegge deg bedre på innlegg 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ordlegge deg bedre på innlegg 

Ja. Men mener du atjeg bør snakke med min kompis om følelser jeg har HATT? Selv om han har dame?

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud så motsigende alt her er inne. Du mener at jeg kommer til å bli avvist mer om jeg er kresen. Mens noen skrev for ikke så lenge siden at jo flere man faller for, jo flere man prøver seg på, jo flere avvisninger risikerer man. Så hva stemmer da????? 

Hvis du er populær og kresen, så risikerer du selvfølgelig ikke så mange avvisninger. Bare å vente da. Hvis du er upopulær og kresen så kommer du enten til å vente deg i hjel, eller så må du selv ta initiativet. Hvis du selv må ta initiativet så får du en del avvisninger. Å være dame og si at man er kresen og samtidig hevde at man faller lett for menn virker litt ulogisk. Husk forøvrig at det å "falle lett" ikke betyr at man er lett på tråden. Det er noe helt annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...