AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 Datet en fyr i to måneder. Nå er det: - færre meldinger - færre møter - veldig opptatt på jobb sånn at kommunikasjonen generelt går ned På plussiden: - han snakker mye om fremtiden og hva vi skal gjøre/finne på, samt hyggelig når han først sender melding eller vi snakker i telefonen. Overreagerer/feiltolker jeg? Lenge siden jeg har datet, og dette med kommunikasjon på meldinger synes jeg er litt uvant Anonymkode: 71382...f80
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #2 Skrevet 22. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Datet en fyr i to måneder. Nå er det: - færre meldinger - færre møter - veldig opptatt på jobb sånn at kommunikasjonen generelt går ned På plussiden: - han snakker mye om fremtiden og hva vi skal gjøre/finne på, samt hyggelig når han først sender melding eller vi snakker i telefonen. Overreagerer/feiltolker jeg? Lenge siden jeg har datet, og dette med kommunikasjon på meldinger synes jeg er litt uvant Anonymkode: 71382...f80 Akkurat sånn har jeg også det, og ser på det som et rødt flagg... Han snakker hele tiden om hyggelige ting i framtiden, men det skjer jo ikke... bare snakk, så det er et tidsspørsmål hvor lenge jeg gidder, men samtidig så er jeg betatt av han... Anonymkode: 3eed4...2c0
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. mars 2018 #3 Skrevet 22. mars 2018 Jeg hadde tolket det slik at han hadde mistet interessen, så jeg hadde kuttet ham ut.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat sånn har jeg også det, og ser på det som et rødt flagg... Han snakker hele tiden om hyggelige ting i framtiden, men det skjer jo ikke... bare snakk, så det er et tidsspørsmål hvor lenge jeg gidder, men samtidig så er jeg betatt av han... Anonymkode: 3eed4...2c0 Hm. Jeg har jo ikke lyst til å spille spill. Være utilgjengelig bare for å være det og vise ham at ''jeg også kan være fryyyyktelig opptatt serru''. Vil bare være meg selv og har tenkt å fortsette med det. Han får ingen mas eller tyn fra meg når han er fraværende, da jeg også har eget liv og samtidig ikke vil være nægete, men jeg lurer nå på om ikke han bare er masse fine ord og ingen action. Vet det er travelt for ham på våren. Kanskje jeg bare skal ha litt is i magen? Vanskelig dette altså! TS Anonymkode: 71382...f80
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 Noen menn som kan komme med innspill her? Anonymkode: 71382...f80
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #6 Skrevet 22. mars 2018 Høres ut som det som skjedde med meg. Etter 3 uker uten fysisk kontakt pga. han var så opptatt, sendte jeg ham en melding for å spøre hva i all verden som skjer! Hvordor han er såpass utilgjengelg og meldingene hans kunner korte svar på de jeg sendte ut. Fikk da tilbake at det ikke hadde vert meningen, men at mulignes hans følelser rett og slett ikke var på plass, og han ikke følte den trangen på å ta kontakt på samme måte som tidligere... Mitt råd er å spørre ham, direkte ta kontakt for å hørre hva det er som skjer. Skal aldri ignorere magefølelsen men håper selvsagt at det kun er overreagering. Lykke til. Anonymkode: 5e3f5...323 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #7 Skrevet 22. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som det som skjedde med meg. Etter 3 uker uten fysisk kontakt pga. han var så opptatt, sendte jeg ham en melding for å spøre hva i all verden som skjer! Hvordor han er såpass utilgjengelg og meldingene hans kunner korte svar på de jeg sendte ut. Fikk da tilbake at det ikke hadde vert meningen, men at mulignes hans følelser rett og slett ikke var på plass, og han ikke følte den trangen på å ta kontakt på samme måte som tidligere... Mitt råd er å spørre ham, direkte ta kontakt for å hørre hva det er som skjer. Skal aldri ignorere magefølelsen men håper selvsagt at det kun er overreagering. Lykke til. Anonymkode: 5e3f5...323 Altså nå skal jeg innrømme noe veldig barnslig, men når han er av Messenger så ser jeg at han ikke er aktiv i andre kanaler heller (stalker, jeg vet, uffamei). Det må da vel bety at han er opptatt med sitt og bare ikke kan svare på telefonen. Han har jo fortalt meg at han kommer til å være veldig opptatt. Så nå er spørsmålet til meg selv om dette er overreagering eller ren magefølelse og den sistnevnte har aldri aldri tatt feil. Jeg føler at det er litt for tidlig å mase om dette, men er også redd for å la meg dra inn i noe lureri sånn at jeg i ettertid føler at jeg sitter igjen som dum og naiv, forbanna på meg selv. Jeg vet også at han er helt allergisk mot masete kjærester og følelsen av å bli kvalt. Men på et eller annet tidspunkt, hvis dette fortsetter, må jeg snakke med ham. TS Anonymkode: 71382...f80
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #8 Skrevet 22. mars 2018 47 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg hadde tolket det slik at han hadde mistet interessen, så jeg hadde kuttet ham ut. Spørr han rett ut,enkelt og greit Anonymkode: 91b1e...c2e
Kreator Skrevet 22. mars 2018 #9 Skrevet 22. mars 2018 46 minutter siden, AnonymBruker said: Noen menn som kan komme med innspill her? Anonymkode: 71382...f80 Mistet (eller aldri hatt) interesse for deg som kjæreste. Den initielle spenningen som sexpartner har roet seg litt, men han ønsker kanskje å beholde deg som det, om enn med litt mindre frekvens enn før. Kanskje han jobber med ett kjæresteprosjekt på si? Spør og still krav om du er i tvil.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #10 Skrevet 22. mars 2018 ...men vi har definert oss som kjærester da. Han snakker om fremtid. Ingen av oss henger på datingsider eller apper, det ble slettet med en gang vi møttes. Nei jeg vet ikke jeg altså. Får spørre ham etter hvert TS Anonymkode: 71382...f80
Gjest PeleWasShite Skrevet 22. mars 2018 #11 Skrevet 22. mars 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen menn som kan komme med innspill her? Anonymkode: 71382...f80 Det er naturlig at man legger seg ekstra mye i selen for å gi oppmerksomhet i starten når man forsøker å få noen på kroken. Og når man først har fått noen på kroken, er det like naturlig at man begynner å leve sitt eget liv igjen. Du må også begynne å leve ditt eget liv igjen, og ikke forvente like mye oppmerksomhet som helt i starten. I så fall vil du bare kvele hans interesse for deg, for det der er ikke noen måte for en mann å leve livet sitt på i lengden. Han ønsker nok også å se at du kan være emosjonelt og sosialt selvstendig før han tar det enda et skritt videre, i hvertfall om han vet hva som er bra for ham. Endret 22. mars 2018 av PeleWasShite
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #12 Skrevet 22. mars 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: (...) Rødt flagg, ja. Anonymkode: 2204f...1d6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #13 Skrevet 22. mars 2018 Det er umulig å si uten å kjenne vedkommende. Er godt mulig han ønsker å gå videre, samtidig som han ikke ønsker å såre deg ved å avvise deg/ikke svare deg. Kan være at han ikke ønsker å avbryte "forholdet" helt for å ha en "backup" å falle tilbake på/kose med. Kan være at han rett og slett har vært opptatt og ikke har hatt tid til så mye prat. Hilsen mann. Anonymkode: 744ac...39b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #14 Skrevet 22. mars 2018 Hadde virkelig ikke lagt noe i det. Hadde forholdt meg til det han sa, og han planlegger jo ting dere skal gjøre i fremtiden, og ikke forhold meg til hvor ofte jeg hørte fra han. Helt naturlig at kontakten dabber litt av når man er mere trygge på hverandre enn de første ukene man gjerne trenger bekreftelser hele tiden. Anonymkode: 236c7...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #15 Skrevet 22. mars 2018 Handling trumfer ord! Hvis de planene for fremtiden aldri blir noe av så er han jo ikke interessert. Anonymkode: e56df...86f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #16 Skrevet 22. mars 2018 Takk til mennene for svar, det nyanserte det litt for meg TS Anonymkode: 71382...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå