AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 Gutt 22år slitt med fotsvette hele livet. Dette er en ekstrem fotsvette jeg prøver nå å få fjernet, har så og si søkt meg blind på nette etter råd, og jeg har prøvd alt som er av kjerringråd. Jeg har ikke snakket med min lege om dette. Men hva kan jeg gjøre for å få redusert den fotsvetten min? Jeg tror grunnen er at jeg er alltid veldig varm i hele kroppen, og går fint barbeint ute i 10minus, da kjenner jeg at snøen blir bløt under føttene, og det kan ta sin tid før jeg i det hele tatt reagerer på at jeg står på snø og at det blir kaldt. Men ja jeg har gjort alt jeg kan nå, brukt fotspray, byttet til luftige sukker og sko, fotbad osv osv. Men ingenting fungerer, jeg må gå uten sko på jobben da jeg ikke klarer å sitte rolig med sko på uten at jeg begynner å svette. Please jeg trenger råd nå.. beklager dårlig innlegg. Men er veldig opptatt nå. Anonymkode: a1d93...4d3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #2 Skrevet 22. mars 2018 Har du prøvd noe slikt? https://www.boots.no/butikk/s/products/category.html%3Bjsessionid=2D97B21655FD2D764FA95211E34EDC27?d-1342853-p=3&action=C&categoryId=1173 Smør på (inkludert mellom tærne) og la tørke helt. Gjør det på kvelden før du legger deg. Bør gjøres daglig i noen uker, etterhvert hvis du merker effekt, så kan du gjøre det sjeldnere. Veldig tynne ullsokker er bedre enn bomullsokker (selv om det høres rart ut) Anonymkode: cb6cb...e04 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #3 Skrevet 22. mars 2018 Ellers bør du dra til legen Anonymkode: cb6cb...e04
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 Jeg sleit også, og det luktet skjemmende. Jeg prøvde et produkt som het baby foot, egentlig for noe helt annet (hard hud) og det eliminerte totalt fotsvetteproblemet og lukten. Nå bruker jeg baby foot to ganger i året, tidlig vår og sensommer, og det holder. Fås kjøpt på helsekost. Følg bruksanvisning nøye. Anonymkode: 5c97c...004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå