Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2005 #21 Skrevet 17. februar 2005 Vi kommer nok til å sette igang med prøving rett etter vielsen som er 4. juni. Min kjære har ønsket seg barn lenge men pga jobbsituasjon osv så har det passet dårlig med barn. Og da det endelig ordnet seg så fridde han så da ble det utsatt til etter bryllupet. Jeg ønsker ikke å være gravid på min egen bryllupsdag.
TeddyToria Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #22 Skrevet 17. februar 2005 Sluttet på pillen for over et år siden jeg, pga. for høye leververdier! :-( Men har vært forsiktig siden... Dog gjør det ikke noe om en graviditet blir et faktum utover høsten!
Martha Stewart Skrevet 17. februar 2005 #23 Skrevet 17. februar 2005 Først bryllup' date=' så baby.. Og det fort!!! :kysse:[/quote'] Vi venter ikke til bryllupsnatten, for å si det sånn... Hverken med det ene eller det andre! Skal vi se hvem som kommer først i mål??
TeddyToria Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #24 Skrevet 17. februar 2005 Hihi... samme her.. nesten da: Gifter oss 4. juni - drar på på bryllupsreise. Kommer hjem 29. juni. Da kan tante Rød komme på besøk 30. juni. Eggløsning 13. juli(?). Hmmm... Unnfangelse 14. juli Da kan bebisen komme 9 måneder etterpå, på min 28-årsdag! Hihi.. graviditetsnazien Betty! Gravidnazisten!?!?! Kongeord!!!
Maxine Grey Skrevet 17. februar 2005 #26 Skrevet 17. februar 2005 Og jeg bare forlanger å være æresmedlem og i tillegg ekstrabestemor for alle de kommende søte små!!! PS. Bor sentralt men landlig, kan stille med OBOS-pool på sommerstid, det er også anledning for de små å plukke sine egne bær og lage sitt eget syltetøy, som bespises på hjemmelaget ferskt brød. Vinterstid sender jeg ungene ut, mens jeg selv sitter med beina mot peisen. Holder det?
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2005 #27 Skrevet 17. februar 2005 Herlig! Melder meg omgående inn i BUSk ettersom mine eggstokker skrangler så naboene nesten klager... Verpesjuk? Jeg? Jess, bæjbiiii.....
Olifant Skrevet 17. februar 2005 #28 Skrevet 17. februar 2005 Og jeg bare forlanger å være æresmedlem og i tillegg ekstrabestemor for alle de kommende søte små!!! PS. Bor sentralt men landlig, kan stille med OBOS-pool på sommerstid, det er også anledning for de små å plukke sine egne bær og lage sitt eget syltetøy, som bespises på hjemmelaget ferskt brød. Vinterstid sender jeg ungene ut, mens jeg selv sitter med beina mot peisen. Holder det? Strikker du?
Maxine Grey Skrevet 17. februar 2005 #29 Skrevet 17. februar 2005 Selvfølgelig! Og hekler. Og vever. Og broderer. Og snekrer. Og murer. Og synger. Og kan eventyr. og i tillegg har jeg pittelitt pedagogisk kompetanse....? Nå føyk jeg oppover på lista, eller?
TeddyToria Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #30 Skrevet 17. februar 2005 Og jeg bare forlanger å være æresmedlem og i tillegg ekstrabestemor for alle de kommende søte små!!! PS. Bor sentralt men landlig, kan stille med OBOS-pool på sommerstid, det er også anledning for de små å plukke sine egne bær og lage sitt eget syltetøy, som bespises på hjemmelaget ferskt brød. Vinterstid sender jeg ungene ut, mens jeg selv sitter med beina mot peisen. Holder det? Genialt!
Blueberry Skrevet 17. februar 2005 #33 Skrevet 17. februar 2005 Jeg vil også være med! Beibisyk så det ljomer etter begge to her. Tar sikte på å slutte med pillen snart for å stabilisere meg, unnfangelse på bryllupsnatta og fødsel i mai 2006. En god plan.
TeddyToria Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #34 Skrevet 18. februar 2005 Jeg vil også være med! Beibisyk så det ljomer etter begge to her. Tar sikte på å slutte med pillen snart for å stabilisere meg, unnfangelse på bryllupsnatta og fødsel i mai 2006. En god plan. Høres ut som en god plan! Jeg vil også ha en 2006-baby... Men det gjenstår å se når det blir da...kun tiden vil vise!
Jullan Skrevet 18. februar 2005 #35 Skrevet 18. februar 2005 Jeg vil også være med!!! Hos meg har det skrangla leeenge,men vil vente til etter bryllupet. Kanskje kose oss litt som nygifte og så ut med den berømte ringen....
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #36 Skrevet 18. februar 2005 Utnevner Tex til PrydBUSK! *smiler fornøyd*
wix Skrevet 18. februar 2005 #37 Skrevet 18. februar 2005 Det er noe som skrangler her også! Men vi skal vente til bryllupsnatta. Eller?
Linn3c Skrevet 18. februar 2005 #38 Skrevet 18. februar 2005 Har slutta på "pillen" for å vera klar på bryllaupsnatta... Vil ha beibis nooo!
Nimue Skrevet 18. februar 2005 #39 Skrevet 18. februar 2005 Så moro!!! I'M IN!! Det risler og det rasler, og verpesyk er bare fornavnet. Vi er begge superklare for barn, og så fort vi er mann og kone (i slutten av mai) er det bånn gass!! Håper veldig på en 2006-baby!! :-)
Gjest Betty Boop Skrevet 18. februar 2005 #40 Skrevet 18. februar 2005 Maxine utnevnes til GammelBUSK Toria, oppdaterer du listen i første-innlegget ditt med alle de nye medlemmene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå