Gå til innhold

BUSK - noe for deg?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen som prøver nå her da? 8)

Bare vi som ikke klarer å vente?

Skrevet

Vi venter, ja... Har planlagt alt så langt, så da får vi gå etter planen med resten.. :wink: Men det er ikke lett å vente, nei... :ler:

Skrevet
Er det ingen som prøver nå her da? 8)

Bare vi som ikke klarer å vente?

Vi prøver som sagt vi! Håper egentlig at jeg er gravid ... :wink:

Skrevet

Går og venter på time til utredning vi nå. Jeg sliter med sykluser på 100 dager, så jeg vil ikke vente til etter bryllup.

Dette tar tid.. :roll:

Skrevet

Ja siden Ting Tar Tid vil ikke vi vente lenger heller... Hadde en pause i høst slik at jeg ikke skulle risikere å være høygravid i bryllupet. Men nå fremover regner jeg med at kjolen skal sitte pent selv om jeg blir gravid! Dvs. at magen trolig ikke vil bli så stor før slutten av juni... :wink:

Skrevet

Vi er ikke kommet til den bevisste prøvingen... Foreløpig skrangler jeg meget mer enn min godeste halvdel her! :roll: Men det kommer! For hver dag som går, og særlig etter at broren hans fikk unge i sommer, så blir tanken mindre og mindre skremmende tror jeg...og ingenting er krise lenger! For oss er det et kjempefremskritt!

Men vi er unge, og har "nok" av tid...selv om jeg ikke vil vente så mye lenger. Alt jeg vet er at jeg ønsker å vente til jeg er i fast jobb etter at studiene er avsluttet til sommeren. SÅ får vi se - kun tiden vil vise! Men snart prøver vi nok for fullt! :-)

Ønsker dere som allerede er aktive prøvere, lykke lykke til!!!

Skrevet
Ønsker dere som allerede er aktive prøvere' date=' lykke lykke til!!![/quote']

:enig_animasjon:

Skrevet

Dere som er aktive prøvere, hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Av åpenbare grunner flyttet fra Bryllupsforumet :wink:

Misty (mod)

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå er det vel på tide å få denne BUSK-tråden opp å gå igjen! Eller hva?? :-) :-) :ler:

Gjest Betty Boop
Skrevet
Nå er det vel på tide å få denne BUSK-tråden opp å gå igjen! Eller hva?? :-) :-) :ler:

Bra initiativ - og slemme moderatorer som flyttet - og nesten drepte - tråden!

Skrevet

Bra initiativ - og slemme moderatorer som flyttet - og nesten drepte - tråden!

Som den skrangelkassa jeg er, så henger jeg meg på her jeg også :-)

I min verden (kanskje ikke helt som alle andres er jeg blitt fortalt..) henger jo dette rimelig nøye sammen; ikke bli gravid før jeg er gift, og ikke være gift uten å være gravid :wink: Mao; vi får det himla travelt på bryllpsnatta :sjarmor:

Det spørs om det blir litt fiksing med P-piller og sykluser frem mot bryllupet, slik at det "passer" akkurat da.. Hadde jo vært litt gøy da.. Så er det liksom greit at jeg gikk i den hvite brudekjolen også :hoho:

Skrevet

Velkommen i skrangle-gjengen, Cezz!

Skal legge deg inn i listen med én gang! :ler: Så kan vi skrangle i vei mot vår store dag!!!

:klem:

Skrevet

* Gammelbusk sjekker innom*

Gjest gjest1
Skrevet

Åååååh......................... Det skranglar sånn!!!!! Og vi skal ikkje begynne prøvinga før oktober 2009.....(!) *sukk* Godt eg blir tante snart (snart, snart, snart...)

• 1 måned senere...
Gjest gjest1
Skrevet

Er det nokon oppdateringar her inne!??!??!?!??!? ;)

Gjest Betty Boop
Skrevet
Er det nokon oppdateringar her inne!??!??!?!??!? ;)

Spør Post It! Hun har blitt snikbusk! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Spør Post It! Hun har blitt snikbusk! :ler:

Hihi.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...