AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 Hvorfor kan ikke drømmemannen bare være nesten like klengete som han keitete fyren som omtrent henger i beina på deg, og du blir helt kvalt, hehe... Han jeg liker, er jo utilgjengelig omtrent hele tiden, sender et par meldinger hver dag, og jeg klager ikke egentlig, men skulle ønske han viste litt mer interesse. Mens jeg har chattet med et par andre, som bare fra dag en; du er så nydelig, jeg er så betatt, spammer deg ned omtrent hele dagen, og jeg merker at jeg bare blir kvalt. Jeg har måtte avvise et par av dem, men jeg hater å avvise folk, så jeg sier ofte, men vi kan jo være litt venner da, og så tenker de seg om, og jada, de vil være venner de, så de fortsetter å skrive... Hvorfor kan ikke han fyren som er midt i mellom finnes?! Han som er helt rett for meg, som skjønner balansegangen, for jeg skjønner at Mr. utilgjengelig her ikke er dødsinteressert i meg altså, og hadde kanskje syntes at det hadde blitt for mye hvis han også spammet meg ned... så uansett hvem de er, en balansegang, hvorfor er det så vanskelig?! Anonymkode: 7b5dc...cac
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #2 Skrevet 22. mars 2018 Det er da ikke så vanskelig. De fleste er midt i mellom, når interessen er der. Anonymkode: c6c22...247
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #3 Skrevet 22. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan ikke drømmemannen bare være nesten like klengete som han keitete fyren som omtrent henger i beina på deg, og du blir helt kvalt, hehe... Han jeg liker, er jo utilgjengelig omtrent hele tiden, sender et par meldinger hver dag, og jeg klager ikke egentlig, men skulle ønske han viste litt mer interesse. Mens jeg har chattet med et par andre, som bare fra dag en; du er så nydelig, jeg er så betatt, spammer deg ned omtrent hele dagen, og jeg merker at jeg bare blir kvalt. Jeg har måtte avvise et par av dem, men jeg hater å avvise folk, så jeg sier ofte, men vi kan jo være litt venner da, og så tenker de seg om, og jada, de vil være venner de, så de fortsetter å skrive... Hvorfor kan ikke han fyren som er midt i mellom finnes?! Han som er helt rett for meg, som skjønner balansegangen, for jeg skjønner at Mr. utilgjengelig her ikke er dødsinteressert i meg altså, og hadde kanskje syntes at det hadde blitt for mye hvis han også spammet meg ned... så uansett hvem de er, en balansegang, hvorfor er det så vanskelig?! Anonymkode: 7b5dc...cac Du tiltrekkes altså ikke av de som gir deg mye oppmerksomhet, men skulle ønske at han som gir deg lite oppmerksomhet ga deg mer? Også vil du at vanlige døde skal "skjønne balansegangen"? Anonymkode: 172f1...cb9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Du tiltrekkes altså ikke av de som gir deg mye oppmerksomhet, men skulle ønske at han som gir deg lite oppmerksomhet ga deg mer? Også vil du at vanlige døde skal "skjønne balansegangen"? Anonymkode: 172f1...cb9 Hehe, joda vil gjerne ha en fyr som gir mye oppmerksomhet, men skulle jo ønske at det var en jeg var interessert i tilbake igjen. Men for mye oppmerksomhet, kan jo bli kvelende... Anonymkode: 7b5dc...cac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå