AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 I flere dager nå har jeg hatt vondt i tærene. Særlig rundt neglen. Kjennes ut som neglebitt. Begynte først rundt en negl og jeg begynte å lure på jeg hadde inngrodd negl eller kanskje neglsopp. Ser ikke noe galt. Men så fikk jeg vondt i en til tå, og så litt på stortå. Gjør også nå vondt under foten like nedenfor lilletå. Huff. Holder jeg føttene i ro, er det lite smerte. Men begynner å verke ved belastning eller trykk mot tærene. Noen som har noe peiling på hva som er galt med føttene mine... ? Kan og tilføye at jeg har leddgikt om det kan ha noe med saken. Anonymkode: 01467...e3f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #2 Skrevet 22. mars 2018 Høres ut som gikt kanskje ja. Har du vært hos legen med det? Anonymkode: 850b9...ba9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #3 Skrevet 22. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som gikt kanskje ja. Har du vært hos legen med det? Anonymkode: 850b9...ba9 Nei, ikke enda. Burde jeg det tror du? Når jeg går på foten så verker det som nevnt, men jeg begynner også å klø veldig. Det glemte jeg å nevne. Gikk nå litt i huset og det kribler og klør nedenfor lilletå under og på utsiden av fot. Forstår ikke at jeg og skal klø, hvis ikke det har med blodsirkulasjon å gjøre. Kløe og smerte roer seg når jeg er i ro. Merkelige greier. Huff! Anonymkode: 01467...e3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå