AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Hei forum! Jeg har egentlig aldri lagt noe vekt i behandling av håret. Går sjeldent til frisør men klipper tuppene hjemme av og til. Brukt tilfeldig sjampo og balsam fra butikken. Nå har jeg innsett at håret mitt er skadet og at det er min egen feil! Så hva gjør man for å få et sunt hår? Tips til sjampo, balsam, hårkurer? Har begynt å bruke en hjemmelaget mix av castorolje, argan olje og E vitamin olje og massere inn i hodebunn og hår, men usikker på hvor lenge av gangen, mengde, og hvor ofte man må ta olje i håret for effekt? I dag rekker håret meg til korsryggen og jeg er villig til å klippe til skuldrene om det vil gjøre håret finere på sikt, vil dere anbefale å klippe så mye, eller holder det med tuppene? Jeg drømmer om sånn hår som på bildet her og håper noen kan litt mere om hår enn meg og kan hjelpe (eller får man kun sånn hår med å måtte bruke rettetang uansett?) Anonymkode: 47fc9...463
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #3 Skrevet 22. mars 2018 Keratinbehandling enten hos frisør eller du kan kjøpe produktene selv på eBay. Håret blir helt amazing i 3-6mnd Anonymkode: 4d8ad...2f9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Keratinbehandling enten hos frisør eller du kan kjøpe produktene selv på eBay. Håret blir helt amazing i 3-6mnd Anonymkode: 4d8ad...2f9 Takk for svar! Ja har hørt om keratin behandling, men det er jo fryktelig dyrt hos frisøren... 3-6000 kr... Hvordan gjør man det hjemme og hvilke produkter anbefaler du fra ebay? Men er ikke keratinbehandling egentlig skadelig for håret og hårkvaliteten siden det er sterk kjemisk behandling, eller har jeg misforstått? Vil jo ikke gjøre noe som kan skade håret mitt mere, selvom det ser fint ut for en periode. Anonymkode: 47fc9...463
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 Nei Keratinbehandling gjør håret sterkere, og samtidig slipper man å bruke hårføner og rettetang når man har tatt behandlingen, og sparer dermed håret for mye slitasje. Jeg hadde sinnsykt slitt hår etter mange år med bleiking. Håret ble aldri langt fordi det alltid knakk i tuppene. Etter 1 år med keratinbehanling var håret mitt endelig blitt langt Denne fra eBay bruker jeg. Lukter helt sinnsykt sterkt når man ufører behandlingen da https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F262856086114 Anonymkode: 4d8ad...2f9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #7 Skrevet 24. mars 2018 Hår er dødt, i likhet med negler, så det kan ikke egentlig være sunt. Men hår og negler på en sunn person (kosthold), blir gjerne penere enn på en usunn person. Hår og negler kan trikses mye med, da, selv om det er dødt. Anonymkode: 346b1...23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå