Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det skal jeg helt klart gjøre! sende deg noen positive tanker den 28. altså. :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har ei slik bok som visstnok skal være bra, den har ISBN nummer 0-425-16679-1.

Kan du være så snill og skrive tittel og forfatter på boka? Jeg finner den ikke med hjelp av isbnnr. :blomst:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Vet hva du mener Aline.. Vet det er en stund siden du skrev dette, men jeg har/hadde det sånn i dag, og det er ikke noe bra.. :(

Skrevet

når hadde dere forgje treff? hvor hvar det?

Skrevet

ble sykemeldt igjen nå da, var sykemeldt i forrige uke, og sykemeldt nå ut uka igjen.... skal til bedriftshelsetjenesten til uka, håper å få satt igang noe som kan rette på jobbsituasjonen da ihvertfall.

sitter med nervene på utsiden av huden og har konstant nær-angst-følelse... ufattelig slitsomt!

heldigvis har jeg en lege som tar meg seriøst og har sett hvordan jeg reagerer.

Skrevet
når hadde dere forgje treff? hvor hvar det?

siste treffet jeg var med på var julebordet.

Skrevet

Sikkert like greit å bli sykmeldt igjen .. til ting blir rettet litt på Aline.

Godt at bedriftshelsetjenesten er på banen - så da er det håp om at ting kan endre seg hvertfall.

:klem:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg er jo student, så ingen ser at jeg ikke fungerer helt. Ingen som ser om Nina er blant de 800 studentene eller ei. Men jobben er det værre med.. Det var helt krise i dag, var nødt å få fri. Heldigvis ordnet det seg rett før jeg skulle begynne, en som kunne ta vakten min. Hvis ikke vet jeg ikke helt hvordan det hadde gått..

Håper du blir bedre av å være hjemme litt fra jobb, Aline :)

Skrevet

hjelper å få vært borte fra jobb noen dager, ser jo denne uka, holdt ut hele to dager!!! i motsetning til forrige uke som jeg bare holdt en og en halv..... :roll::ler:

føler det litt "taper"-aktig... men vet at det bare er tull det og.

nå får jeg ihvertfall sykemelding til jeg skal til bedriftshelsetjenesten i neste uke, + at det er kurs fra torsdag og ut uka neste uke, og det er jo ok, da er jeg andre steder en på jobb og det funker!

også skal jeg videre i terapi på nytt, får henvisning fra legen sammen med sykemeldingen i morgen. og har vel egentlig ei jeg skal ta kontakt med fra sist, og høre hvem jeg kan bruke og hvordan jeg skal legge opp løpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...