Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kikket på klær fra Mango og synes de har mye fint, og mange plagg i naturmaterialer. Men det er jo ganske billig, og jeg lurer litt på kvaliteten. 

Noen erfaringer med klær fra Mango? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig kjedebutikkvalitet. Syns de har en fin kolleksjon akkurat nå, og har handlet en del plagg som jeg er fornøyd med. 

Anonymkode: 4212c...4f5

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at de ikke tåler vask særlig bra. Sømmene vrir seg og har opplevd at en kjole krympa veldig i vask (ble alt for kort). (Ja, jeg har vasket etter anvisning.) Men enig i at de har en del fine plagg!  

Skrevet

Jeg har en del plagg derfra som har holdt seg godt mtp prisen.

Gjest Sisti
Skrevet

Mye fint, men i motsetning til deg syns jeg de har for mye i syntetisk materiale, så jeg handler sjelden der. Syns forsåvidt kvaliteten er ok i forhold til prisen, bedre enn H&M. 

AnonymBruker
Skrevet

Små størrelser.

Anonymkode: e5644...e41

Skrevet

Jeg elsker klærne fra mango. Veldig god kvalitet i forhold til pris. Er ikke like fornøyd med f.eks. cubus eller zara.

Skrevet

jeg elsker mango! jeg synes klærne mine fra zara og mango holder seg best av kjedebutikkene med grei pris. men jeg er forsiktig med vask, vasker mye for hånd eller på 30 grader, men vet ikke hvor nødvendig det er.

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Syns de har veldig fin design på en del. Noe av det er veldig smalt og bærer preg av at det er laget for (eller produsert i land) kvinner rundt Middelhavet , men i og med at de har et veldig bra design finner man ofte bra klær som sitter fint og fine mønstre og farger. 

Noen av de t-skjortene og toppene jeg har hatt derfra har vært det av billigklær jeg har hatt som har holdt seg lengst faktisk :) 

De har også veldig fint barne og baby-klær

Anonymkode: 43713...508

AnonymBruker
Skrevet

Liker Mango veldig godt. Handler en del på retro, kleins, boozt og match og mango. 

Anonymkode: 6143d...bbe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...