Gå til innhold

Hva er en god dag for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er en god dag, helt enkelt? For deg? 

Er gode dager vanlige dager, eller er de noe spesielt ved? Kan alle dager gjøres til gode dager, eller er det få av dem? Er en god dag "helt OK", eller er en god dag utpreget GOD? Hva er en god dag for deg?

Anonymkode: ff450...ecf

AnonymBruker
Skrevet

For meg er en god dag å våkne uthvilt, få kose med kattene før jeg står opp. Deretter klare spise litt frokost, jobbe litt, lage middag, og klare gå ut med venner på kvelden. Kanskje klare å dra på shopping også. Men dagen er ikke fullkommen før jeg kan våkne uthvilt dagen etterpå igjen. 

En helt ok dag er å kunne gjøre noen av disse tingene, uten å bli utslitt. 

Så for meg er en god dag der sykdommen ikke bestemmer over meg. 

Anonymkode: e8447...1e2

AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2018 den 23.48, AnonymBruker skrev:

For meg er en god dag å våkne uthvilt, få kose med kattene før jeg står opp. Deretter klare spise litt frokost, jobbe litt, lage middag, og klare gå ut med venner på kvelden. Kanskje klare å dra på shopping også. Men dagen er ikke fullkommen før jeg kan våkne uthvilt dagen etterpå igjen. 

En helt ok dag er å kunne gjøre noen av disse tingene, uten å bli utslitt. 

Så for meg er en god dag der sykdommen ikke bestemmer over meg. 

Anonymkode: e8447...1e2

Så leit å lese at du er syk! 

Men dette hørtes ut som en god dag da, jeg ville nok droppet shopping da det stort sett bare stresser meg. :P 

Anonymkode: ff450...ecf

AnonymBruker
Skrevet

En god dag for meg er at jeg fremdeles er i live.

Har en merkelig evne å se etter positive ting i hverdagen

Anonymkode: e6e9d...ac6

Skrevet

Det husker jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig enkelt svar, at jeg er glad. 

Anonymkode: ac097...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag er en god dag for meg. Å gjøre som jeg vil 100% av tiden, en kaffekopp, det jeg vil ha til hvert måltid, musikk, gode serier, en tur ut, gaming, at jeg slipper ¨bli skutt på, at det er fred rundt meg, at jeg har strøm i veggen og varmt hus, alle slike ting gjør meg glad og fører til nok en god dag:-)

Anonymkode: 9b87c...2bb

AnonymBruker
Skrevet

En god dag for meg er når jeg ikke føler meg for utmattet og smertene er moderate. Hvor jeg ikke har for mange avtaler osv, men likevel ha noen gjøremål, som gjør at jeg kan balansere dagen min så godt det er mulig. 

Anonymkode: 7f4c5...484

Gjest Overrasket
Skrevet

En god dag starter med å våkne tidlig etter en god natts dyp søvn. Så lager jeg meg en kopp te og slapper av med morgensolen gjennom vinduet. Deretter gjør jeg unna en solid arbeidsinnsats, etterfulgt av en lang fottur eller løpetur. Jeg bruker et par timer på kjøkkenet med å bake eller lage mat, tar meg ett glass eksklusiv rødvin, og jobber litt igjen på kvelden, før venner og kjente slenger innom. 

På en VIRKELIG god dag har jeg tatt en togtur et sted og ankommet en landsby eller småby som jeg aldri har sett før eller ikke vært i på lenge, og vandret retningsløst rundt i mange timer for å utforske stedet.

På en FANTASTISK dag har jeg brukt hele dagen på å spasere fra landsby til landsby i Toskana i sommersol, latt telefonen ligge hjemme og kun benyttet gammeldagse ting som blekk, papir, trykte bøker, fysiske kart ol.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ingen har skadet seg, inget blod eller skadede tenner. Jeg har små barn og dette noen ganger det som utgjør dagene. Så er alt bare flott så vet jeg at ingen ulykke har skjedd.:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...