AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Jeg får stadig vekk råd fra venninner om å ikke virke for interessert å mennene jeg dater. Det er ikke snakk om å bombardere mannen med oppmerksomhet, men å av og til ta initiativ til kontakt (kanskje like mye?) og å være tilgjengelig til dates på lørdager f.eks. De mener det da virker som om jeg ikke er "high in demand". Men jeg liker jo fyren, og kjenner jeg orker ikke spille spill. Jeg vil gjerne ha menns meninger om dette? Anonymkode: cf1e3...a6b
Gjest Overrasket Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 (endret) Jeg kan fortelle deg en ting jeg mister interessen av, nettopp spill, kynisk manipulering og å ikke være seg selv. Vær den du er, hvis hvem du er som person når det gjelder å ta kontakt og vise interesse og la menn like deg eller ikke fordi de ble kjent med deg. Alle liker jo å vite at de blir likt. Endret 21. mars 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Råd får man om allslags, men man bestemmer selv hva man gjør til slutt. Jeg leker aldri hard to get, spør om det jeg vil ha svar på, og tar initiativ hvis jeg vil finne på noe. Hvis det skremmer bort en mann, så er jeg glad jeg er kvitt han. Vil ikke ha noen hindringer for å gjøre akkurat det jeg har lyst til. Anonymkode: b9696...454 8
Xcase33 Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg får stadig vekk råd fra venninner om å ikke virke for interessert å mennene jeg dater. Det er ikke snakk om å bombardere mannen med oppmerksomhet, men å av og til ta initiativ til kontakt (kanskje like mye?) og å være tilgjengelig til dates på lørdager f.eks. De mener det da virker som om jeg ikke er "high in demand". Men jeg liker jo fyren, og kjenner jeg orker ikke spille spill. Jeg vil gjerne ha menns meninger om dette? Anonymkode: cf1e3...a6b Du må ikke undervurdere menns evne til å gjennomskue dette spillet dere bedriver ..for min del er det veldig turn-off. Jeg dater ikke venninnene dine ..jeg dater deg. Responderer med å bli like stille selv da, det skal da ikke være ubalanse i den dynamikken. Hvis det er ønskelig å gjøre ved å spille et spill så er det ikke interessant sånn jeg ser det. 4
Andreas_8 Skrevet 21. mars 2018 #5 Skrevet 21. mars 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får stadig vekk råd fra venninner om å ikke virke for interessert å mennene jeg dater. Det er ikke snakk om å bombardere mannen med oppmerksomhet, men å av og til ta initiativ til kontakt (kanskje like mye?) og å være tilgjengelig til dates på lørdager f.eks. De mener det da virker som om jeg ikke er "high in demand". Men jeg liker jo fyren, og kjenner jeg orker ikke spille spill. Jeg vil gjerne ha menns meninger om dette? Anonymkode: cf1e3...a6b Enten kan du være den han en dag elsker og er glad i, eller så kan du for evig og alltid spille en illusjon som han kanskje får følelser for og så vil du alltid knuse din egen selvtillit ved å vite at det er ikke deg han er glad i men en person du spiller at du er. Vær deg selv. Jeg liker best damer som slapper av i min nærværelse, som slår ut håret og lar det få stå i alle kanter og retninger, bustete. Turn off er ei dame som spiller spill. Det kan jeg love. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #6 Skrevet 21. mars 2018 Det hard to get greiene blir jeg kvalm av. Ta initiativ hvis du ønsker det! Anonymkode: 3ee8c...f93 2
FluffyJuggernaut Skrevet 21. mars 2018 #7 Skrevet 21. mars 2018 Jeg har bestandig vært direkte når det er ting jeg ønsker, uansett om det gjelder kjærlighet eller andre ting i livet. Å spille spill er ikke min stil. For de som likte leken og jakten, så var jeg naturlig nok ikke like interessant for. Men de fleste jeg har likt har verken følt seg truet eller syns det var turn off at jeg er direkte. Du blir uansett å få mer ut av datingen om du er deg selv. Kanskje vil du skremme noen bort, men da hadde de ikke vært rett før deg uansett. Man må bruke tid til og bli kjent for å finne ut om det kan bli ett forhold. Men om man er ute etter noe seriøst, og ting står stille så skjønner ikke jeg hvorfor man ikke bare kan spørre hvor den andre parten står. Er det bare tidsfordriv for han så er det like greit å få vite det, enn å kaste bort masse tid og følelser. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 21. mars 2018 #8 Skrevet 21. mars 2018 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg får stadig vekk råd fra venninner om å ikke virke for interessert å mennene jeg dater. Det er ikke snakk om å bombardere mannen med oppmerksomhet, men å av og til ta initiativ til kontakt (kanskje like mye?) og å være tilgjengelig til dates på lørdager f.eks. De mener det da virker som om jeg ikke er "high in demand". Men jeg liker jo fyren, og kjenner jeg orker ikke spille spill. Jeg vil gjerne ha menns meninger om dette? Anonymkode: cf1e3...a6b Dette er det vanskelige med dating fordi folk har ulike preferanser. Om jeg hadde likt deg, hadde jeg blitt veldig glad om du hadde vist interesse. Det er et veldig stort + i boken når en kvinne tar initiativ for meg. Jeg har kompiser som liker å jakte, og de er ikke like glad i at kvinnen tar initiativ. Du har dermed to mulige veier å gå her. Enten vise interesse, og dermed "få kjemi" med de som har samme preferanse som deg. Eller så kan du tilpasse deg den du liker sine preferanser når det kommer til den initielle delen av relasjonen. Hvem som jakter, og hvem sin tar initiativ jevner seg som regel ut jo lengre ut man kommer i relasjonen. Så er det ikke nødvendigvis slik at man må bøye seg for partnerens preferanser i evigheten. Dersom mannen du liker ønsker å jakte, så kan du la han jakte. Hva han liker må du egentlig bare sniffe ut når du snakker med han. Sant, responderer han på at du tar initiativ? Eller responderer han bedre på at du blir mer stille. Slik finner du ut hvilken type han er. Så gjør du det han liker Ganske enkelt i grunn. Jeg synes det var artig å finne ut en kvinnes preferanse når jeg var yngre, og spesielt tidlig i tyveårene. Da var det spennende, og barnslig som jeg var følte jeg meget sosialt intelligent som klarte å sniffe ut hva en responderte på, og bare gjør det. Nå er jeg lat, og jeg gidder faktisk ikke å strekke meg langt for å møte preferanser som kolliderer med mine egne. Da treffer jeg heller en annen dame. Endret 21. mars 2018 av Minesveiper
Trikken Skrevet 21. mars 2018 #9 Skrevet 21. mars 2018 jeg har alltid vært meg selv. Dette til tross for mange av mine sider ikke er så sjarmerende. Tenker at det er bedre å bli positivt overrasket underveis Har aldri hatt noe problemer med å date eller kjærester. Tror det mange kanskje "taper" litt på er å gi den andre for mye spillerom. Vit hva du vil, og ha en standar. Ingenting er da så hot som bare være seg selv. Og er du interessert er det jo bare å gi uttrykk for det. Noen bruker veldig lang tid for så ha kastet vekk tiden. Liker noen hverandre har ikke framgangsmåten så mye å si. Så lenge det ikke er upassende oppførsel da. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #10 Skrevet 21. mars 2018 Jeg gidder aldri jenter som er hard to get, så da går jeg heller videre. Anonymkode: 4017b...1fe 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #11 Skrevet 21. mars 2018 Verken jeg eller kjæresten "spilte spill" når vi datet. Han viste interesse, jeg viste interesse. Ja, jeg satt litt på hendene for å ikke svare han på sekundet om han skrev, men jeg ventet ikke "i tre dager" før jeg svarte, eller spilte kostbar. Jeg forventa at han svarte når han kunne, og det samme gjorde jeg. Tenk så slitsomt å starte å spille hard to get, og så plutselig endre måten man kommuniserer på ved å plutselig svare? Det må være mer forvirrende Anonymkode: f467e...9aa
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #12 Skrevet 21. mars 2018 Da jeg var singel, så mistet jeg fort interessen hvis gutten ville spille spill. Jeg orker ikke å bruke masse tid og energi på å vekke en interesse, det burde komme naturlig. Det er derimot turnoff hvis en person er i overkant needy og masete helt i starten av relasjonen, da er det lett å føle seg kvelt, men hvis en gutt syns det er turnoff at du viser interesse tilbake, så var han nok ikke særlig interessert i utgangspunktet. Anonymkode: 9b4f0...687
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #13 Skrevet 22. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får stadig vekk råd fra venninner om å ikke virke for interessert å mennene jeg dater. Det er ikke snakk om å bombardere mannen med oppmerksomhet, men å av og til ta initiativ til kontakt (kanskje like mye?) og å være tilgjengelig til dates på lørdager f.eks. De mener det da virker som om jeg ikke er "high in demand". Men jeg liker jo fyren, og kjenner jeg orker ikke spille spill. Jeg vil gjerne ha menns meninger om dette? Anonymkode: cf1e3...a6b Som i veldig mange andre tilfeller vil jeg si: Ikke hør på råd fra venninnene dine. Anonymkode: 759b9...45f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #14 Skrevet 22. mars 2018 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg får stadig vekk råd fra venninner om å ikke virke for interessert å mennene jeg dater. Det er ikke snakk om å bombardere mannen med oppmerksomhet, men å av og til ta initiativ til kontakt (kanskje like mye?) og å være tilgjengelig til dates på lørdager f.eks. De mener det da virker som om jeg ikke er "high in demand". Men jeg liker jo fyren, og kjenner jeg orker ikke spille spill. Jeg vil gjerne ha menns meninger om dette? Anonymkode: cf1e3...a6b Jeg er enig med deg i at det å spille spill er noe tullball. Du vil vel at han skal være genuint interesert i deg, i stedet for å bli engstelig og stresset? Noen av de stabile mennene gidder ikke heller, hvis det ikke er gjensidig fra den andre parten. Jeg sluttet å høre på kompisene mine sine tulleråd for mange år siden. Bedre å gjøre det som er rett for en selv :-). Hilsen mann på 38. Anonymkode: 3c047...382
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #15 Skrevet 22. mars 2018 Jeg har opplevd at menn som har virket forelsket og seriøse mister interessen når jeg tar initiativ tilbake, og jeg er ikke en masete person. Så jeg kjøper ikke helt det dere skriver her.. Anonymkode: 997b8...9ce
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #16 Skrevet 22. mars 2018 Mister litt interessen hvis det blir for enkelt. Synes jakten er spennede og kjeder meg lett hvis det blir seriøst tidlig. Anonymkode: 51e39...855
Duftavsommerregn Skrevet 22. mars 2018 #17 Skrevet 22. mars 2018 På 21.3.2018 den 22.53, AnonymBruker skrev: Jeg får stadig vekk råd fra venninner om å ikke virke for interessert å mennene jeg dater. Det er ikke snakk om å bombardere mannen med oppmerksomhet, men å av og til ta initiativ til kontakt (kanskje like mye?) og å være tilgjengelig til dates på lørdager f.eks. De mener det da virker som om jeg ikke er "high in demand". Men jeg liker jo fyren, og kjenner jeg orker ikke spille spill. Jeg vil gjerne ha menns meninger om dette? Nei det er ikke noen turn off! Heller stikk motsatt! Det betinger jo at han liker deg, ellers blir det jo helt feil. Men liker han deg så er det ikke noe som er bedre enn at du bekrefter det samme tilbake, og godtar han det ikke så er vel det er rimelig sikkert tegn på at det ikke er likesidet det du føler. Møter jeg en kvinne er hun første prioritet i alt jeg foretar meg i livet på det stadiet, det burde jo alle forstå om man virkelig er interessert. Få bekreftet at en kvinne virkelig er interessert er det stikk motsatte av turn off, det er noe man virkelig søker og elsker Så bare kjør på, og blir det avvist er det bare å fortsette videre, da er ikke vedkommende mann noe å satse på. 1
Duftavsommerregn Skrevet 22. mars 2018 #18 Skrevet 22. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mister litt interessen hvis det blir for enkelt. Synes jakten er spennede og kjeder meg lett hvis det blir seriøst tidlig. Joda men det er det jo jakten du liker og ikke et eventuelt forhold. Da bør kvinnen ta dette hintet og drite i deg, og forsette å søke etter en som setter pris på hennes kurtise. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #19 Skrevet 22. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd at menn som har virket forelsket og seriøse mister interessen når jeg tar initiativ tilbake, og jeg er ikke en masete person. Så jeg kjøper ikke helt det dere skriver her.. Anonymkode: 997b8...9ce Fordi det ikke er noen fasit såklart. Folk svarer kun ut i fra det de selv tenker. Mister de du viser interesse for, interessen for deg, da er det nok fordi du gjerne jakter typen menn som kanskje ikke ønsker noe seriøst, men ser på dating og flørting som noe et morsomt spill. Det er min mening dog. Anonymkode: 4017b...1fe
FrodeF Skrevet 22. mars 2018 #20 Skrevet 22. mars 2018 Ja, menn hater at du virker interessert. Godt tips venninnene dine gir, lat som om du er totalt likegyldig. Da får de bare mer og mer lyst på deg. Aldri send de melding først, ikke svar på alle meldinger og vent lenge før du svarer. Ha alltid andre planer hvis de spør om dere skal finne på noe. Klarer du å gjøre dette er du lykkelig gift om 7-8 år og du vet at mannen din bryr seg om deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå