Gå til innhold

Helt sinnsyke orgasmer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hører flere sier at jeg ikke skal fortelle dette til ei dame. Vet ikke hvordan jeg skal klare å la være å gjøre det?  Gjorde det i ste, 3 supre orgasmer ga det meg:)

Anonymkode: 1d9dd...1fb

Lev med din egen seksualitet og nyt den! Siden analkos gir deg mye så fortsett med det. 

Analkos gjør deg hverken femi, homo eller mindre mandig. Prostata har du uansett legning. 

Personlig så synes jeg tvert i mot: Jeg liker menn som er så trygge på seg selv og sin egen seksualitet at de tør å gjøre ting som noen oppfatter som mindre mandig. 

Ikke alle jenter er like avslappet med sånt, så det kan nok være lurt å gå litt forsiktig frem med å foreslå det når du får deg ny kjæreste. Introduser det litt etter litt når dere blir litt bedre kjent. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest anonymjente21
Skrevet
27 minutter siden, SlemUlv skrev:

Så om denne dominante mannen, gir deg ordre om å leke med analen hans, fordi prostata orgasmer er gode. Så vil du ikke gjøre det? 

Analsex har ikke noe med verken kjønn, eller om man er dominant eller ikke å gjør. Menn har prostata, som kan sammenlignes med vårt g-pungt. Som altså kan gi bedre orgasmer, en vanlig. 

Så du ikke hva jeg skrev? Tror du bør lese en gang til. Det er mer en jente greie å få ting inni seg, det blir for feminimt for meg. Nei, jeg hadde ikke puttet noe i rompa til en annen, det skrev jeg i stad. 

Gjest anonymjente21
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ymtet inn på litt med han som sa at jeg måtte teste dette ut. Han har ikke fortalt så mye mer enn at det er utrolig deilig.  Tror litt at han er litt gay, veldig usikker der.

Skjønner at jenter nok syns at gutten skal bestemme og at gutten er aktiv og ikke passiv. Uerfaren jeg, men er det fordi jenter syns det er mer naturlig å få noe inn i seg da? Syns du det er deilig? Uerfaren jeg, men skjønner det med feminint at gutten blir pult i rumpa og at dette ikke virker mye maskulint at gutten gjør. Er jo gutten som skal gjøre det med dama.:)

Nysgjerrig på hvordan andre gjør det og hvordan det oppfattes. Hvis det oppfattes som homo, føler jeg blir feil på en måte. Hørtes ut som om dere hadde det skikkelig deilig :)

Vennnnnen mminn  <3 gidder ikke skrive mer her inne, alle kan jo lese det jo, og nei jeg er ikke sur, bare sovna da jeg pratet med deg xD skriver til deg etter på, men ikke her inne😂 

Skrevet
2 timer siden, anonymjente21 skrev:

Så du ikke hva jeg skrev? Tror du bør lese en gang til. Det er mer en jente greie å få ting inni seg, det blir for feminimt for meg. Nei, jeg hadde ikke puttet noe i rompa til en annen, det skrev jeg i stad. 

Jo, derav spørsmålet.
Fordi analsex har ikke noe med kjønn å gjøre..

Du sa du ville ha en fyr som var Dominant, en dominant kan også like analsex på seg selv ;) 

Skrevet
21 timer siden, anonymjente21 skrev:

Neida, du er ikke homo. Du har bare truffet på g-punktet, det kan være godt for både gutter og jenter. Men gjerne hold det for deg selv, jeg hadde ikke blitt så keen på en gutt som sa han liker å få noe i to`ern :P 

Deg om det! Det er da helt vanlig.

Skrevet
På 21.3.2018 den 22.00, anonymjente21 skrev:

Neida, du er ikke homo. Du har bare truffet på g-punktet, det kan være godt for både gutter og jenter. Men gjerne hold det for deg selv, jeg hadde ikke blitt så keen på en gutt som sa han liker å få noe i to`ern :P 

Syns ikke man skal skamme seg over hva man tenner på. Syns derimot at det er litt forkastelig at du omtrent ber han om å holde det for seg selv bare fordi du ikke hadde likt å ha en gutt som liker å få ting i toern. 

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, SlemUlv skrev:

Så om denne dominante mannen, gir deg ordre om å leke med analen hans, fordi prostata orgasmer er gode. Så vil du ikke gjøre det? 

Analsex har ikke noe med verken kjønn, eller om man er dominant eller ikke å gjør. Menn har prostata, som kan sammenlignes med vårt g-pungt. Som altså kan gi bedre orgasmer, en vanlig. 

Takk! 

Noen bare har bestemt  at tydeligvis det å få ting inn i seg er en jente greie. Akkurat som vi har guttefarger og jentefarger. Hun blir vel sikkert avtent av mannfolk i rosa skjorte og nå? 

Jada, nå satt jeg meg på bakbeina og krangler med barnslig vilje, men ble litt irri irri ratata av hu. 

• Liker 2
Gjest anonymjente21
Skrevet (endret)
14 timer siden, SlemUlv skrev:

Jo, derav spørsmålet.
Fordi analsex har ikke noe med kjønn å gjøre..

Du sa du ville ha en fyr som var Dominant, en dominant kan også like analsex på seg selv ;) 

Analsex har ikke noe med kjønn å gjøre, men jeg føler fortsatt det blir for feminint når en gutt skal ha noe inni seg. Jeg ville i hvertfall ikke ha gjort det på en gutt. 

Ja, jeg liker å ha en fyr som er dominant, men ikke på den måten at han skal be meg putte noe i rompa hans. Er flere måter å være dominant på 😉. Da velger jeg heller en dominant gutt som ikke vil ha noe inni seg. 

Endret av anonymjente21
Gjest anonymjente21
Skrevet
2 timer siden, Nmtt skrev:

Takk! 

Noen bare har bestemt  at tydeligvis det å få ting inn i seg er en jente greie. Akkurat som vi har guttefarger og jentefarger. Hun blir vel sikkert avtent av mannfolk i rosa skjorte og nå? 

Jada, nå satt jeg meg på bakbeina og krangler med barnslig vilje, men ble litt irri irri ratata av hu. 

Haha, snakk om å drøye den langt. Gutte skjorter med rosa farge er fint, for designet, selve skjoren er jo fortsatt typisk til gutt. Det hadde blitt noe annet om han tok på seg en skjorte for jente som var rosa (ikke unisex). 

Om du vil putte en dildo i rompa til en gutt så får du bare gjøre det, jeg dømmer deg ikke 😉, men jeg ville ikke ha gjort det selv og det har jeg all rett til å mene. Ingen skal bli tvunget til å gjøre noe dem ikke vil, det mener jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Alle er forskjellige. Jeg synes det er sexy med en mann som kjenner sin egen kropp og som forteller meg hvordan jeg kan gi ham mest mulig nytelse. Om det er en vibrator i rumpa mens jeg suger ham eller mens han tar meg er det helt fint. Av erfaring har jeg lært at hvis jeg er villig til å strekke meg for hans nytelse, så er det stor sjanse for at han strekker seg for min.

Og en av de beste følelsene jeg kan ha er nettopp å få en mann til å vri seg i nytelse. Selvsagt har jeg også grenser. Du må bare finne noen som er åpne for det, og det tror jeg mange er. Også bør du være villig til å strekke deg for hennes nytelse. Kos deg!

Anonymkode: 60c9e...2b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann er dominant type, men elsker at jeg fingrer ham på prostatapunktet mens jeg suger ham. Han er ikke mindre mann eller dominant her for min del. Ser på det som at han er trygg på sin seksualitet og jeg blir ekstra glad for å få lov til å gi ham den nytelsen. Vinn-vinn!

KOS DEG og IKKE tenk på hva andre måtte mene. Dette er din kropp for svarte, nyt den! :fnise:

Anonymkode: 5e1a4...7c6

Skrevet
10 timer siden, anonymjente21 skrev:

Analsex har ikke noe med kjønn å gjøre, men jeg føler fortsatt det blir for feminint når en gutt skal ha noe inni seg. Jeg ville i hvertfall ikke ha gjort det på en gutt. 

Ja, jeg liker å ha en fyr som er dominant, men ikke på den måten at han skal be meg putte noe i rompa hans. Er flere måter å være dominant på 😉. Da velger jeg heller en dominant gutt som ikke vil ha noe inni seg. 

Det er feminint at man har lyst på gode prostata orgasmer. Trist syn på ting egentlig. 
Du skal få lov å ikke gjøre det, men å fortelle noen at de IKKE bør fortelle om det til eventuell partner, det er bare trist. 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, anonymjente21 skrev:

Haha, snakk om å drøye den langt. Gutte skjorter med rosa farge er fint, for designet, selve skjoren er jo fortsatt typisk til gutt. Det hadde blitt noe annet om han tok på seg en skjorte for jente som var rosa (ikke unisex). 

Om du vil putte en dildo i rompa til en gutt så får du bare gjøre det, jeg dømmer deg ikke 😉, men jeg ville ikke ha gjort det selv og det har jeg all rett til å mene. Ingen skal bli tvunget til å gjøre noe dem ikke vil, det mener jeg. 

Du dømmer jo, når du sier at det å få ting i rumpa er en feminin greie. 

Vet at eksemplet med skjorta er helt på jordet, men det er utsagnene dine også. 

Gjest anonymjente21
Skrevet
7 timer siden, Nmtt skrev:

Jeg synes fortsatt det er en feminin greie å få ting inni seg på en seksuell måte. Har ingenting med å dømme, det er faktisk hvordan jeg føler det, en ærlig sak. Jeg kunne selvfølgelig ha lyvd å sagt at jeg mener det motsatte, men da hadde jeg ikke vært ærlig og det hadde ikke vært noe bedre. 

Gjest anonymjente21
Skrevet (endret)
10 timer siden, SlemUlv skrev:

Det er feminint at man har lyst på gode prostata orgasmer. Trist syn på ting egentlig. 
Du skal få lov å ikke gjøre det, men å fortelle noen at de IKKE bør fortelle om det til eventuell partner, det er bare trist. 

Jeg synes ikke det er trist. Her bør man gi råd også basert på alder og modenhet til alle de innvollverte. Jeg kunne ha sagt at ja, det første du bør gjøre er å fortelle henne at du liker det, men hvor mange jenter i 16-21 årsalderen vil ikke da synes at slikt er meget spesielt. Jeg kjenner mange jenter i den alderen, men ingen som er spesielt keen på slikt, derfor ga jeg de rådene og delte den erfaringen jeg gjorde til TS. 

Endret av anonymjente21
Skrevet
På 21.3.2018 den 22.00, anonymjente21 skrev:

Du skrev her, «gjerne hold det for deg selv», da tolker vi her det som om du råder han å aldri si det. Det at du sier i ettertid at du råder han til å ikke nevne dette som første ting er jo bare tull. 

Greit nok å ikke dele slikt MED EN GANG, men å aldri noen gang kunne nevne det er vel litt drøyt å råde. 

You see???

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Nmtt skrev:

Syns ikke hun dømmer jeg da. Syns hun er kul å tørr å ha egne meninger og det er jo helt lov, uten å dømme henne.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, anonymjente21 skrev:

Jeg synes ikke det er trist. Her bør man gi råd også basert på alder og modenhet til alle de innvollverte. Jeg kunne ha sagt at ja, det første du bør gjøre er å fortelle henne at du liker det, men hvor mange jenter i 16-21 årsalderen vil ikke da synes at slikt er meget spesielt. Jeg kjenner mange jenter i den alderen, men ingen som er spesielt keen på slikt, derfor ga jeg de rådene og delte den erfaringen jeg gjorde til TS. 

Hei, takk for rådene og tror du har helt rett, slik jeg ser det nå:)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, takk for rådene og tror du har helt rett, slik jeg ser det nå:)

Det er trist å høre, siden så mange på deres alder faktisk er fantastisk åpne mennesker. 
Som ikke har noe i mot, at partneren deres har preferanser og fantasier :)

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke hun dømmer jeg da. Syns hun er kul å tørr å ha egne meninger og det er jo helt lov, uten å dømme henne.

Selvfølgelig skal hu få mene det hun mener, men å råde en ung gutt til å holde slikt for seg selv synd jeg ikke noe om. 

Men hun endret da mening etterpå og sier at han burde heller holde det for seg selv til han blir eldre og møter på damer som takler det. 

Jeg mener at uansett hva man måtte tenne på av seksuelle preferanser, så skal man ikke måtte holde noe for seg selv... med mindre det er barn man tenner på eller andre særegne ting. 

Det å få ting som dildo eller buttplug i rumpa som gutt er faktisk ganske normalt og burde ikke shames av det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...