Gå til innhold

Hva er den feiteste du har hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Gjest Fat Berg
Skrevet

Gutt eller jente, hva er den feiteste du har hatt sex med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Aldri hatt sex med en feit person. Var sammen en en gang som var litt lubben, men langt i fra feit.

Skrevet

.. kanskje det er en "vitenskaplig" undersøkelse om hvem som får mest sex.. fete menn eller fete kvinner?? :klø:

Skrevet
.. kanskje det er en "vitenskaplig" undersøkelse om hvem som får mest sex.. fete menn eller fete kvinner?? :klø:

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har jevnlig sex med en mann som er 170 cm høy og ca. 100 kg. Rådeilig! (Er selv str. Small/Medium)

Gjest gjest 0
Skrevet

Har aldri hatt sex med en feit person... Men kunne godt hatt det hvis jeg hadde slike følelser for en som var "feit"

Pam

Skrevet
gutt.

jeg har heller ikke hatt sex med noen som kvalifiserte som feit. men den feiteste var uansett gutt.

Gjest Been there, done that
Skrevet

Ei på 90-100 kg, turte ikke å spørre. Det var begrenset med aktivitet/bevegelse fra hennes side, altså ikke så veldig mye å skryte av.

Gjest Anonymous
Skrevet

Spør du om kjønn eller spør du om vekta på vedkommende ?

Skrevet
Spør du om kjønn eller spør du om vekta på vedkommende ?

jeg tror h*n mener vekt, men setninga ble krøkkete så resultatet er at h*n spør HVA som var det feiteste man hadde sex med. utelukker vi dyr og døde objekter blir det et spørsmål om kjønn... :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet
I alle dager for et spørsmål :o

Helt enig :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg tror h*n mener vekt, men setninga ble krøkkete så resultatet er at h*n spør HVA som var det feiteste man hadde sex med. utelukker vi dyr og døde objekter blir det et spørsmål om kjønn... :ler:

Det er jo litt typisk her og da, vi angriper, hakker på hverandre og kritiserer spørsmålet framfor å prøve å svare på det. Det er vel bare sånn vi kvinner er...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er jo litt typisk her og da, vi angriper, hakker på hverandre og kritiserer spørsmålet framfor å prøve å svare på det. Det er vel bare sånn vi kvinner er...

Jeg kaller IKKE noen for feit, så hvorfor skal jeg da svare på et slikt spørsmål?

Skrevet

For et merkelig spørsmål..Jeg har aldri hatt sex med noen som kan betegnes som litt lubben engang..... :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg kaller IKKE noen for feit' date=' så hvorfor skal jeg da svare på et slikt spørsmål?[/quote']

Er det ikke det du nettopp har gjort nå da...

Mensaklubben slår til igjen...

Skrevet

........og igjen...*fnis* Jeg skjønner godt at noen velger å være gjest med slike mindre smarte observasjoner

Gjest Da Buzz
Skrevet

Synes den var utrolig festlig jeg, hun svarer jo på tråden når hun skriver et innlegg da!!!

:hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...